vaimoni

mukaan

tänään se tapahtui mitä olin jo ounastellut,nimittäin yllätin vaimon sängystä naapurin 50v rouvan kanssa.ehdin katsella jonkin aikaa ennenkuin he havahtuivat.rouva fistasi vaimoani ja nuoli pillua samalla.voihke oli kyllä eri luokkaa kuin minun kanssani.keskustelimme asiasta ja sovimme että he voivat lesboilla sillä ehdolla että en jää ilman seksiä.vaimoni kertoi heidän suhteensa jatkuneen jo 6vuoden ajan eli ennen kuin edes tapasimme.
vaimoni on 22v jaitse olen 37v.en tiedä oikein miten kuitenkaan suhtautua,tunnen että olen petetty.

8

2398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juulia

Anna vaimos pitää hauskaa,tuskin jäät ilman seksiä.Vai haluaisitkos mukaan ja vaimos ei anna?

• mukaan?

menisin mukaan mutta en oikein tiedä.haluavatko he miestä mukaan ,sen verran kiihkeää oli kahdestaan.vaimoni sanoi saavansa naisen kanssa pitkiä orgasmeja erilaisia kuin miehen kanssa.

• Gitta

Siis vaimosi pettää sua orgasmien vuoksi?

Kiva vaimo!

• lily

mahtava tarina! vähän lisäväritystä niin sen voi liittää seksipalstan alla oleviin novelleihin ja siellä osioon tyttörakkaus.

lisää tällaisia, mutta laitetaanko ne oikean palstan alle..?

• noita

fantasioita minullakin.

• olen bi

kysy vaimoltasi reilusti,minä ja tyttökaverini otamme mieheni mukaan aina.aviosiippa tulee jo kysymättä mukaan,hän ei pelkää eikä ujostele mitään. kolmisin aina mukavaampaa,mieheni saa kahta naista rakastella. hän tykkää kovasti, niinkuin mekin.

• pertti

..mutta tapahtui turussa!!! aivan järkyttävän kiihottavaa oli saada ne kiikkii..hih

• Nimetön

tos mitään,mutta tuo 50v rouva vähän ilettää..eriasia jos se ois ollu joku vaimos ikäluokkaa oleva.suosittelen pysymään erossa heidän touhuistaan. vaadi vaimoltasi hieman kunnioitusta ja rehellisyyttä..josko ois piruparka unohtanu avioliitto-lupauksensa.

ei tuo nyt oikeen kivaltakaan tunnu..kuitenkin asia on hyväksyttävää jos vaimo on jo seurustelun alussa tai ainakin ennen avioliittoa ilmaissut että olisi kiinnostusta touhuta naapurin rouvan kanssa, silloin se ei varmaankaan aiheuttaisi ongelmia..

mutta vaadi mies hiukan kunnioitusta! kuulostaa jo tuo naapurin rouvakin jo lapsiin sekaantujalta(ei nyt sanan varsinaisessa merkityksessä) jos on jo useemman vuoden puuhastellut naisesi kanssa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11417
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9810
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      144
      5559
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2583
    Aihe