Ostin kaupasta stringit ja ne ovat upeat. Meinasi mällit lentää jo pelkästään kun katsoin itseäni peilistä. Eivät muuten hankaa yhtään.
Muutkin poitsut vaan rohkeasti kokeilemaan. Tehdään tästä uusi muoti.
stringit pojalla
6
1209
Vastaukset
- -string-
ei se mitään kummallista ole... itse olen käyttänyt ainoastaan stringit ainakin viime 9v ja olen nyt 27v....olen hetero...
- stringimies
Tänään hain itse myös tiukat stringit... Näissä joku nauha mihin saa upotettuu kamppeet... Gutaa tekee
- stringit on proooooo
tietääkö teidän äiti tai kukaan muu perheenjäsen että käytätte stringejä??? missä säilytätte niitä ja koska pesette ne ?
- ergadfg
Kävikö mielessä etteivät he välttämättä asu vanhempien hoivissa? Ja ketä kiinnostaa kenenkin kalsarit?
- ikyhnfv
Stringit kesäisin parhautta. Mukavan ilmavat jos vaan osaa oikeanlaiset valita.
- m 18 v.
Olen 18-vuotias mies, ja minun täytyy sanoa, että viime viikkojen helteillä stringit ovat olleet todella mukavat jalassa.
Olen käyttänyt Black Horsen ja Calvin Kleinin stringejä. Äitiä lähinnä hymyilytti, kun löysi ne ekaa kertaa pyykkikorista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633