Ostin kaupasta stringit ja ne ovat upeat. Meinasi mällit lentää jo pelkästään kun katsoin itseäni peilistä. Eivät muuten hankaa yhtään.
Muutkin poitsut vaan rohkeasti kokeilemaan. Tehdään tästä uusi muoti.
stringit pojalla
6
1228
Vastaukset
- -string-
ei se mitään kummallista ole... itse olen käyttänyt ainoastaan stringit ainakin viime 9v ja olen nyt 27v....olen hetero...
- stringimies
Tänään hain itse myös tiukat stringit... Näissä joku nauha mihin saa upotettuu kamppeet... Gutaa tekee
- stringit on proooooo
tietääkö teidän äiti tai kukaan muu perheenjäsen että käytätte stringejä??? missä säilytätte niitä ja koska pesette ne ?
- ergadfg
Kävikö mielessä etteivät he välttämättä asu vanhempien hoivissa? Ja ketä kiinnostaa kenenkin kalsarit?
- ikyhnfv
Stringit kesäisin parhautta. Mukavan ilmavat jos vaan osaa oikeanlaiset valita.
- m 18 v.
Olen 18-vuotias mies, ja minun täytyy sanoa, että viime viikkojen helteillä stringit ovat olleet todella mukavat jalassa.
Olen käyttänyt Black Horsen ja Calvin Kleinin stringejä. Äitiä lähinnä hymyilytti, kun löysi ne ekaa kertaa pyykkikorista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321327
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43855
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107488