Miks Intikoissa(1400)on koneentehoissa 45,47 ja 49 kw,n koneita samanikäsissä? Mitä materiaalia on ko,prätkän kytkimen koppa?(Menee kromaukseen).Onks kovin yleistä,että kyseisestä pyörästä lähtee takakiekon kromit irti?Mulla ilmeisesti maanantaipäivän pyörä.
Intikasta
9
2137
Vastaukset
- jiijii
vastaus on KYLLÄ,sulla ei ole maanantai päivän
versio,ominaisuus kuuluu tuohon,mopoon.- potkukelkalla
Joskus se sattuu toisen pyöränomistus niin saamaristi. Koetapa potkutella pakkasessa hetki niin kyllä se siitä,minä ajelen fillarilla töihin ja takaisin ja kesällä jollain muulla.
- jiijii
potkukelkalla kirjoitti:
Joskus se sattuu toisen pyöränomistus niin saamaristi. Koetapa potkutella pakkasessa hetki niin kyllä se siitä,minä ajelen fillarilla töihin ja takaisin ja kesällä jollain muulla.
että olisin "kade" oli nimmittäin mahdollisuus
aikoinaan "valita" intruder 1400 tai VN15 ja osittain jo senkin vuoksi valitsin kawan koska
lähes joka toinen japsi customeista (isoista) on
intikka,ja kyllä siinnä yksi syy oli (ei ainoa)
nuo pinnavanteet,olen niitä kiloitellut jonkun verran,koska pidän moponi aina siistissä kunnossa
ja siihenhän kuuluu myös nuo vanteet,eikä ole
tosiaan mitään miellyttävää hommaa.
eikä sitäpaitsi ole kesällä jatkuvasti aikaa puunata pyörää sillä kesähän on ajamista varten
silloin pidetään muuten pyörä puhtaana mutte ei mitään himojynsäystä, mitä tulee tuohon potkukelkka hommaan minä käytän talvella omia
jalkojani nuo potkukelkka kelit on mitä milloinkin
eli hiekkaa on aina sen verra että tökkii.
enkä minäkään kesällä kyllä kauheesti kävele vaikkei enää tuota "väinöä"olekkaan taidet muuten
potkutella vielä koulunpenkille,mutta hyvä niinkin.
- 1400
Kytkimen koppa alu-valua,uudelleen kromaus huonoa.
- historiaa
http://www.suzukicycles.org/All-Suzuki/all_suzuki_models.html
tuolla on lisätietoa eri suitsa malleista.
eri vuosimalleis on vähän eri tehoja ja jenkkimallit on eri tehoisia.80-luvun lopun pyörissä on ollu huonot kromit vanteissa uudemmissa ei niinkään.taitaa olla tää malli olla pisimpään lähes muuttumattomana tuotannos olleita malleja v-maxin ja hd sporsterin ohella? - kirilli
Se on alumiini valua, uusi kromi pysyy hyvin! kokemusta on
- biker11
Japsipelle ei osaa sanoa tehojansa, tehot on mitä sattuu lukuhihnalta tulemaan. Kromaushommaan sitten, muovia on helppo kromata
- vs 1400
Ei oo muovia 1400 intikassa, nykyajan kustomeissa on muovia. No tupperware.
- sinä
vie aivos kromattavaksi, jos se kerran pysyy niin hyvin siinä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474