Hurghadassa konnia!

Jope

Just tulin himaan hurghadasta. Siis aivan järkyttävää! henkilökunta varasti rahat ja kameran!
Varokaa hyvät toverit konnia!!

En kerro hotellia tietoturva-syistä.

21

4077

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MarjaanaX

No kerro ihmeessä hotelli? Ollaan tiistaina lähdössä hurghadaan ja olen kuullut samanlaisia juttuja aiemminkin! Ehkä sitten paras jättää arvokkaimmat korut kotiin.... :(

• Marlin Inn venäläiset

En jaksa uskoa, että hugghadassakaan henkilökunta veisi kenenkään rahoja ja kameraa. Liian riskaapelia matkailulle. Luulenpa että marlin innin venäläiset ovat taas olleet asialla. Ja onkohan tuo kirjoittajakaan ollut kovin selvissä lomatunnelmissa että noin on päässyt käymään. Oletan hänen itse edesauttaneen tapahtumien kulkua omalla käyttäytymisellään. Näin on. "turvallisuussyistä en kerro hotellin nimeä" hah hah. Vai onko kirjoittaja tehnyt vain mielikuvitusmatkan hurghadaan, kun ei ole ollut rahaa matkustaa!

• Mari K
        Marlin Inn venäläiset kirjoitti:

En jaksa uskoa, että hugghadassakaan henkilökunta veisi kenenkään rahoja ja kameraa. Liian riskaapelia matkailulle. Luulenpa että marlin innin venäläiset ovat taas olleet asialla. Ja onkohan tuo kirjoittajakaan ollut kovin selvissä lomatunnelmissa että noin on päässyt käymään. Oletan hänen itse edesauttaneen tapahtumien kulkua omalla käyttäytymisellään. Näin on. "turvallisuussyistä en kerro hotellin nimeä" hah hah. Vai onko kirjoittaja tehnyt vain mielikuvitusmatkan hurghadaan, kun ei ole ollut rahaa matkustaa!

Onko jotain muuta huomattavaa Marlin Innistä kuin venäläisten varominen?
        Ollaan menossa maaliskuussa. Olis kiva osata varautua.

• julle---
        Mari K kirjoitti:

Onko jotain muuta huomattavaa Marlin Innistä kuin venäläisten varominen?
        Ollaan menossa maaliskuussa. Olis kiva osata varautua.

Ei marlin inn hotellissa ole vikaa.. Mutta suosittelisin pitämään rahat ja mm.kamerat piilossa. Jos jätätte rahaa esille, niin siivooja olettaa sen olevan tippi.

• Matkailija nr.1
        julle--- kirjoitti:

Ei marlin inn hotellissa ole vikaa.. Mutta suosittelisin pitämään rahat ja mm.kamerat piilossa. Jos jätätte rahaa esille, niin siivooja olettaa sen olevan tippi.

kyllähän Marlin in on asiallinen hotla ja lähellä kaikkea, mutta kerran ainakin rahanvaihdossa respan vieressä yritti Ali Baba älyttää 50€. Olin vaihtamassa 300 ja sain vain 250:stä eurosta puntia. Huomautin asiasta ja Ali Baba muitta mutkitta oikaisi virheensä.
        Kannattaa olla tarkka. Paras tapa on ottaa esim. visalla suoraan seinästä rahaa. Automaatteja löytyy esim. yksi vastapäätä Marlin iniä.
        Hauskaa matkaa ja ennakkoluulottomuutta peliin.

• Koitappas

Ei kukaan aivoilla varustettu ihminen jätä arvotavaroita tai rahaa hotellin pöydälle, ei missään, ei es suomessa.

• ON OLEMASSA

Noin 4 vuotta sitten olin ko paikassa EMPIRE nimisessä hotellissa aivan sairaalan kupeessa ja siellä henkilökunta varasti sen minkä ennätti.
        Matkan aikana minun tietooni tuli ainakin 5 tapausta joissa varkaat iskivät jopa asukkaiden nukkuessa huoneessaan että silleen.
        KUKA VÄITTÄÄ ETTÄ EI EGYPTISSÄ OLE ROSVOJA.

• Sanonut..
        ON OLEMASSA kirjoitti:

Noin 4 vuotta sitten olin ko paikassa EMPIRE nimisessä hotellissa aivan sairaalan kupeessa ja siellä henkilökunta varasti sen minkä ennätti.
        Matkan aikana minun tietooni tuli ainakin 5 tapausta joissa varkaat iskivät jopa asukkaiden nukkuessa huoneessaan että silleen.
        KUKA VÄITTÄÄ ETTÄ EI EGYPTISSÄ OLE ROSVOJA.

Että sama minne menee on varkaita, siks ei kukaan järkevä jätä mitään arvotavaraa tai rahaa huoneeseen.
        Ei edes suomessa, täälläkin on konnia.
        Mitä kohtaa et tajunnut?

• Towelie
        Sanonut.. kirjoitti:

Että sama minne menee on varkaita, siks ei kukaan järkevä jätä mitään arvotavaraa tai rahaa huoneeseen.
        Ei edes suomessa, täälläkin on konnia.
        Mitä kohtaa et tajunnut?

Tulimme juuri Hurghadasta, ja hotellimme oli Magawish. Pidimme uusia Nokian kännyköitä huoneessamme latauksessa useaan otteeseen samoin yli 500 euron kameroita, eivätkä ainakaan ne kelvanneet siivoojille. Rahaa en kyllä jättäisi esille.

• HALOLLA

Kerroppas minulle sitten miten menetellään jos olet juuri saapunut hotelliin ja tavarat on matkalaukuissa ja et saa tallelokeroa kuin 3 tunnin kuluttua?
        Tallelokeroon ei mahdu matkalaukut.
        Rahat olivat taskussa mutta en viitsinyt raskaita matkalaukkuja viedä matkanjärjestäjän tervetuliaistilaisuuteen.
        En myöskään viitsisi ottaa laukkuja mukaan rannalle.
        Kun olet noin viisas niin kerro kuinka vältytään varkauksilta?
        Yksi jengistä jää vahtimaan aina matkalaukkuja vai?
        VOI VITTU
        EGYPTILÄISELLE ROSVOLLE RIITTÄÄ VAIKKAPA MATKASILITYSRAUTA.
        SINUN VAATTEET TAI jotakin muuta pientä mutta varkaus on varkaus

• ..usko

..että paikalliset olisivat olleet asialla! Heille varastelu on suuri synti, josta tulee kovat seuraukset jos jää kiinni. Hurghara oli mielestäni turvallisin paikka, missä olen koskaan käynyt lomailemassa. Vaikka yritin kovasti rahoja jättää huonesiivoojalle, ei hän niitä ottanut kertaakaan vaan rahat pysyivät hotellihuoneessa ym arvokas tavara.
      Kyllä nyt on käyny niin, että joku muu turisti on rahasi vieneet!

• Jallajallaa

Tulin juuri 2.2 Hurghadasta ja kyllä oli rehellisen tuntoista porukkaa niin hotellissa (Empire) kuin basaareillakin. Hotellihuoneessa oli tallelokero, jossa pidimme rahat ja muut arvoesineet poissaollessamme ja ne pysyivätkin siellä. Basaareilla suuremmistakin rahoista saimme aina oikean määrän vaihtorahaa, vaikka sen hakeminen välillä saattoi hieman kestääkkin. En kuullut että keltään olisi mitään varastettu meidän porukasta.

• rynnamiini

tulimme myös juuri samaisesta hotellista eikä meillekkään sattunut siellä yhtikäsmitään negatiivista!päin vastoin kaikki olivat erittäin ystävällisiä eikä tarvinnut kassin sankoja puristaa kaksin käsin siinä pelossa että joku olisi sen vienyt!on ihan omaa tyhmyyttä jos rahansa ja muut tavaransa siellä menettää!maalaisjärkeä saa käyttää!

• Everet

Kiva juttu kun pysyi kamat tallessa TALLELOKEROSSA.. ei siis ihan paska paikka !

• rynnamiini

tulimme juuri hurghadasta ja tuo sinun kuvailemasi kokemus ei kyllä vastaa omaamme missään määrin!meiltä ei viety siellä mitään enkä kuullut että keneltäkään muultakaan olisi viety!ihmiset olivat ystävällisiä ja hyvän tahtoisia niin hotellissa(empire) kuin muuallakin!on kyllä omaa tyhmyyttä jos jättää tavarat lojumaan.meiltä ei viety edes kännyköitä jotka välillä jäivät lataukseen huoneeseen!siivooja oli sillä välin käynyt ja puhelimet tallella!turha yleistää!turvallista matkaa hurghadaan matkaaville!

• ja roistoja

Jos katsot viestiäni niin olin EMPIRESSÄ noin 4 vuotta sitten .
        Olisiko henkilökunta vaihtunut tai lynkattu kaikessa hiljaisuudessa?
        Silloin oli rosvoepidemia valloillaan siinä hotellissa.
        Ne hotellin turvajärjestelyt joita niin idioottivarmoiksi mainostettiin olivat täyttä paskaa.
        Näytin henkilökunnalle kuinka vajaavaiset heidän tyrvajärjestelyt olivat.
        Ohitin leikiten niiden kaikki turvasysteemit joista suurin osa oli kärpänen tulitikkuaskissa mallia että silleen.
        Silloin oli roistoja Hurghadassa ja on varmasti vieläkin.
        Ei ole kansaa jossa ei olisi rikollisuutta.MOT
        Ei pidä uskotella ihmisille että sielä ei ole roistoja..

• jallajallaa
        ja roistoja kirjoitti:

Jos katsot viestiäni niin olin EMPIRESSÄ noin 4 vuotta sitten .
        Olisiko henkilökunta vaihtunut tai lynkattu kaikessa hiljaisuudessa?
        Silloin oli rosvoepidemia valloillaan siinä hotellissa.
        Ne hotellin turvajärjestelyt joita niin idioottivarmoiksi mainostettiin olivat täyttä paskaa.
        Näytin henkilökunnalle kuinka vajaavaiset heidän tyrvajärjestelyt olivat.
        Ohitin leikiten niiden kaikki turvasysteemit joista suurin osa oli kärpänen tulitikkuaskissa mallia että silleen.
        Silloin oli roistoja Hurghadassa ja on varmasti vieläkin.
        Ei ole kansaa jossa ei olisi rikollisuutta.MOT
        Ei pidä uskotella ihmisille että sielä ei ole roistoja..

Mielestäni Empiressä, tai Egyptissä yleensä, ei tule ryöstetyksi sen suuremmalla todennäköisyydellä kuin Suomessakaan. ts. järjen käyttö sallittua, eikä kannata rahojaan välttämättä levitellä eikä jättää tavaroitaan rosvojen saataville. Kuinka helppo on kalliit kamerat tai kännykät laittaa vaikkapa matkalaukkuun piiloon. Meillä ei ainakaan tullut yhtään sellaista tilannetta, jossa olisi tultu huijatuiksi tai ryöstetyiksi. Hyvällä käytöksellä saa hyvää palvelua jne. Tosi ihana matka, ja meille Suomalaisille oltiin tosi ystävällisiä.

• kyllä lähtee
        jallajallaa kirjoitti:

Mielestäni Empiressä, tai Egyptissä yleensä, ei tule ryöstetyksi sen suuremmalla todennäköisyydellä kuin Suomessakaan. ts. järjen käyttö sallittua, eikä kannata rahojaan välttämättä levitellä eikä jättää tavaroitaan rosvojen saataville. Kuinka helppo on kalliit kamerat tai kännykät laittaa vaikkapa matkalaukkuun piiloon. Meillä ei ainakaan tullut yhtään sellaista tilannetta, jossa olisi tultu huijatuiksi tai ryöstetyiksi. Hyvällä käytöksellä saa hyvää palvelua jne. Tosi ihana matka, ja meille Suomalaisille oltiin tosi ystävällisiä.

Että sinun mielestä minun olisi pitänyt ottaa matkalaukut rannalle mukaan vai.
        Kysymys ei ollut rahasta vaan muusta tavarasta .
        Meidän matkalaukut oli avattu ja pengottu ja vaatteet heitetty lattialle ja jotain lähes arvotonta oli viety.
        Matkasilitysrautaa hammastahnaa ym.
        Nämä kaikkiko olisi pitänyt ottaa aina huoneesta poistuessa mukaan vai.????
        Tuskin kukaan muu kuin henkilökuntaan kuuluvat olisivat olleet asialla.
        Huoneeseen oli tultu omilla avaimilla koska ei ollut murtojälkiä.

• Rikosilmoituksen?
        kyllä lähtee kirjoitti:

Että sinun mielestä minun olisi pitänyt ottaa matkalaukut rannalle mukaan vai.
        Kysymys ei ollut rahasta vaan muusta tavarasta .
        Meidän matkalaukut oli avattu ja pengottu ja vaatteet heitetty lattialle ja jotain lähes arvotonta oli viety.
        Matkasilitysrautaa hammastahnaa ym.
        Nämä kaikkiko olisi pitänyt ottaa aina huoneesta poistuessa mukaan vai.????
        Tuskin kukaan muu kuin henkilökuntaan kuuluvat olisivat olleet asialla.
        Huoneeseen oli tultu omilla avaimilla koska ei ollut murtojälkiä.

Paikalliselle poliisille, ja sieltä saamallasi lomakkeella matkavakuutuksesta korvaukset.
        Hyvin vakuutettu on puoliksi varastettu.

Itseltäni aikoinaan tyhjennettiin laukku hotllissa. Rikosilmoitus ja sillä selvä.
        Vakuutus maksoi mukisematta.

Ainaisia valittajia olette.

• valitetaan
        Rikosilmoituksen? kirjoitti:

Paikalliselle poliisille, ja sieltä saamallasi lomakkeella matkavakuutuksesta korvaukset.
        Hyvin vakuutettu on puoliksi varastettu.

Itseltäni aikoinaan tyhjennettiin laukku hotllissa. Rikosilmoitus ja sillä selvä.
        Vakuutus maksoi mukisematta.

Ainaisia valittajia olette.

Joku vain väitti että Egypti on turvallinen ja rosvovapaa maa ja minä todistin että ei ole .
        PS sain korvaukset vakuutuksesta.

• Jope
        valitetaan kirjoitti:

Joku vain väitti että Egypti on turvallinen ja rosvovapaa maa ja minä todistin että ei ole .
        PS sain korvaukset vakuutuksesta.

heheh, eli niinkuin toinen vastaaja jo tajusikin, koko eka viesti oli täyttä kusetusta.
        Tulin maasta vasta toissapäivänä eikä konnia näkynyt.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3829
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2964
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe