Hei!Olen jo pitkään yrittänyt metsästää, että mikä rotu on kyseessä, kun leikkisästi puhutaan olvi-koirasta? Joku pieni valkoinen, terrieri?
Haaveena olisi tarjota koti nimenomaan pienelle koiralle. onko tietoa mistä löytyisi pentuja, joita onnetaan sijoitukseen?
olvi-koira??
3
465
Vastaukset
- näiltä sivuilta
http://www.foxterrier.fi/
..siellä on linkkejä syntyneisiin pentueisiin ja kannattaa heiltä kysyä myös sijoituskoira mahdollisuutta ja siellä on myös rescue palsta aikuisillekin koirille mikäli se kiinnostaa. :)
katsoin itsekin ja tällä hetkellä siellä on sekä pentuja myytävänä/sijoitettavana että kaksi aikuista, jotka hakee kotia. - kettuterrieri
Moi! kyseessä on kettuterrieri... minulla on niin sanottu olvi-koira kotona.... se on energinen.vilkas,itsepäinen mutta oikein koulutettuna siitä saa myös kotikoiran... se on tarkoitettu luolakoiraksi,mutta sitä ei ole pakko käyttää luolilla.. minun koira on kotikoira...! siinä sinulle vähän tietoja... ja jos haluat lisää tietoa niin ota minuun yhteyttä... osoitteeni on [email protected]
- karkkari kettis
eli olvikoiran karvaisempi malli..kotikoirana ilman metsästystä ja kivasti on mennyt tokoilun ja agilityn parissa :)
Kettis tarvitsee puuhaa kuten hakua, tokoa jne. tavallisen lenkkeilyn lisäksi jotta mieli pysyy virkeänä ja iloisena :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633