Kun haette kouluun niin huomioikaa, ettei kaikkia suuntaumisvaihtoehtoja välttämättä järjestetä! Kuten Laureassa tänä vuonna liiketalouden linjalla Laatu- ja ympäristöjohtaminen ei toteudu.
Mitä mieltä olette? Eikö tälläinen peruuntumisen mahdollisuus pitäisi ilmoittaa jo hakuvaiheessa. Joku saattaa hakea tiettyyn kouluun vain suuntautumisvaihtoehdon perusteella!!!
Kaikkia suuntautumisia ei järjestetä!!
4
428
Vastaukset
- ...
no laureassa kyllä ei taida toimia juuri mitkään muutkaan opintoihin liittyvät asiat. en todellakaan suosittele kyseisen ketjun opinahjoja kenellekkään. paetkaa vielä kun voitte.
nimim. kokemusta on- Opiskelija
Ihmettelen kommenttiasi Laureasta. Opiskelen toista vuotta itse kyseisessä koulussa ja olen ollut erittäin tyytyväinen!! Koskaan ei missään tietenkään voi KAIKKI toimia AINA moitteettomasti, mutta kokonaisuuteen erittäin tyytyväinen. Tietenkin henkilökohtainen näkemys on kaikilla erilainen ja riippuu Laureassakin toimipisteesta, kun niitähän taitaa olla 8 Uudellamaalla.. Mutta kyllä tollaisia suuntautumisten peruuntumisia voi tulla, jos ei ole tarpeeksi halukkaita.. Raja taitaa olla 10 opiskelijaa.
- ...
Oon kyllä samaa mieltä. Pitäishän noista ilmoittaa... Itselleni kävi hyvin kun hain Oikeudellinen asiantuntijuus -suvaan, mutta kieltämättä vois hieman kiukuttaa jos se ei olisikaan toteutunut ja 1,5 vuotta ois menny täysin hukkaan. Laurea tietysti markkinoi itseään niin, että mahdollisimman moni hakisi sinne, ja ehkä sen takia varmaan n. 1/3 vuonna 2004 alottaneista onkin lopettanut jo kyseisen koulun...
- höyryhjds
kyllä tuo suva (ympäristö ja laatu) on toteutunut, mutta aika kiven alla se tietojeni mukaan oli. mutta jos olisin itse valinnut tämän suvan ja sitä ei olisi järkätty, olisi isä juristi puuttunut peliin. täytyyhän sitä nyt jollakin tapaa pitää oikeuksistaan kiinni! ja koulun TULEE pitää lupaus, jos siitä ei kerran ole jossain näkyvästi ilmoitettu. se on silloin petos, sanon minä! ihan asiallista se on silloin suuttua, ja ehkä hieman riehuakin.................. ei taida laurean johtoa paljon opiskelijoiden asiat kiinnostaa; pääasia on vain että rahaa tulee ja pinta pysyy kiiltävänä.
mutta niinkuin sanottu, älkää hyvät ihmiset alistuko tollaseen! vaihtakaa sitten vaikka koulua, mutta VIEKÄÄ ASIAA ETEENPÄIN!
Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922147Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561023- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910