Miksi kanini jyrsii häkin kaltereita?Vaikka sillä on kaikki mitä kani tarvitsee.Päivät saa olla vapaana.
LUPPIS
7
497
Vastaukset
- Hulda
Ilmeisesti kanillasi ei ole kuitenkaan kaikkea mitä se kaipaisi. Toisille kaneille häkissä olo on vaikeampaa kuin toisille, varsinkin jos päivisin saa olla vapaana. Ehkä kannattaa harkita toimia joiden avulla kania voisi pitää vapaana ympärivuorokauden? tai vaivata vielä enemmän aivonystyröitä ja keksiä jotaki uutta sinne häkkii
- mimmi
Olen ollut tyytyväinen et pupuni saa olla päivät edes vapaana.meillä on koirakin niin en uskalla jättää heitä yöllä valvomatta.Monet puput ostetaan vaan häkkiin istumaan,mut minä en halua olla yksi heistä.Siksi kysyi vinkkejä mitä virikkeitä voisin laittaa yön ajaksi häkkiin?
- pinkki
Mä olen antanut kanille sellasen aktivointi pallon häkkiin, missä on jotain herkkua sisällä. Ja sit voi katto kaltereihin laittaa narulla roikkumaan jotain herkkupaloja tai vaikka kurkku viipaleita. Niitä on sit kiva yrittää sieltä napostella. Pitää vaan laittaa tarpeeksi korkeelle ettei liian helposti niitä sieltä saa.
- bambi
pinkki kirjoitti:
Mä olen antanut kanille sellasen aktivointi pallon häkkiin, missä on jotain herkkua sisällä. Ja sit voi katto kaltereihin laittaa narulla roikkumaan jotain herkkupaloja tai vaikka kurkku viipaleita. Niitä on sit kiva yrittää sieltä napostella. Pitää vaan laittaa tarpeeksi korkeelle ettei liian helposti niitä sieltä saa.
Millä laitat makupalat roikkumaan katosta? Kuinka kurkun saa naruun tms hyvin kiinni ettei se heti tipahda?
- jokukukaties
bambi kirjoitti:
Millä laitat makupalat roikkumaan katosta? Kuinka kurkun saa naruun tms hyvin kiinni ettei se heti tipahda?
Kurkkuun voi tehdä vietsellä tai saksilla helposti pehmeään keskustaan kolosen, josta voi vetää narun läpi. Sitten vaan roikkumaan. ;) Ei sen vaikeampaa.
- Kiinnitys
bambi kirjoitti:
Joo ihan siitä läpi vaan naru laitetaan. Myös kuivattuja banaaneja voi käyttää.
Sit ainakin meidän eläinkaupassa myydään sellasia kovia herkkurenkaita(oransseja, vihreitä ja keltaisia)halkasija n. 2cm ja niissä on valmiina sopiva reikä keskellä. Ne on kans hirveen käteviä. - pinkki
Kiinnitys kirjoitti:
Joo ihan siitä läpi vaan naru laitetaan. Myös kuivattuja banaaneja voi käyttää.
Sit ainakin meidän eläinkaupassa myydään sellasia kovia herkkurenkaita(oransseja, vihreitä ja keltaisia)halkasija n. 2cm ja niissä on valmiina sopiva reikä keskellä. Ne on kans hirveen käteviä.Edelliseen meni nimimerkki ja otsikko väärinpäin :) Vahinko... Kyllä ne voi varmaan millä vaan kiinnittää roikkumaan, mut itse olen käyttänyt pakettinarua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073