Mikä on "hottis" kenekin mielestä

Elyth

No niin kaikki, eiköhän olisi jo aika lopettaa tuo kysely, että voiko laiha/tukeva olla kaunis jonkun mielestä. Jokaisella on oma makunsa, eikä sille voi mitään. Tiedän, että te ette huomaa sitä, kuinka moni yrittää sanoa teille juuri samaa, kuin minä tässä. Näette vain ne viestit, joissa joku ääliö laukoo typeryyksiä kohottaakseen itsetuntoaan.
Haluaisin vielä sanoa teille kaikille itsetunnottomille pikku pisulissukoille, ynnä muille ilkiöille, että toisten painon arvosteleminen on törkeää, oli toinen sitten laiha tai lihava.
Minä kun kerran erehdyin kertomaan painoni, 71 kiloa, kun sitä kysyttiin, hetihän siinä oltiin läskiksi haukkumassa. Tiedän etten ole lihava, kun satun olemaan 176 senttiä pitkä, eli siis ihan normaalin kirjoissa. Mutta vieressä oleva kaverini, joka painaa suurinpiirtein saman verran ja on melko paljon lyhyempi, loukkaantui todella.
Ajatelkaa, ennen kuin auotte päätänne. Ja jos ette halua kuulla mitään negatiivista, älkää julistako painoanne isoon ääneen, tai tehkää asialle jotain, siis jos se on oikeasti ongelma.
Muistakaa, että en halua loukata enkä provosoida viestilläni. Pitäkää mielessänne, että se, minkä näköinen joku on, tai se mistä hän pitää, on ihan hänen oma asiansa, sitä ei tarvi kailottaa, eikä haukkua.

8

1271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nevahööd

"Muistakaa, että en halua loukata enkä provosoida viestilläni"

- Etpä niin. Viesti menisi varmaan paremmin perille, ellet kutsuisi kohderyhmääsi "iniseviksi pissuliisoiksi ynnä muiksi ilkiöiksi".

Mikä sulla oikein on? Jokainen viestisi, joita sinulta olen lukenut, on täynnä vihaa ja raivoa. Olet käsittämättömän avarakatseinen ja taitava kirjoittaja 13-vuotiaaksi, mutta jokin sinua tuntuu vaivaavan. Onko tämä nyt sitä teiniangstia?

• Nocturna

Virtuaalitappelu, that's what I like. No ei vaan, mutta se on iha totta, että tällä palstalla käy vaan anorektikkopissaliisoja, jotka inisee "SiS Hei DAa Oh My God mä Oon SIS 35 kiLoO!111 Mä Oon LäSKi!!111". Eikä se tunnu tälläiseltä 160/72, kovin kivalt.

• Elyth

Ehkäpä olet oikeassa. Minun ongelmani on se, että näen kaikissa vain kurjat puolet...Kun joku maikattu ja pyntätty tyyppi tulee seuraavan kerran ja irvailee mun vaatteista tai ulkonäöstä, mun pitää sanoa, että oi, sä olet niin ihana ja kultainen, mä ihailen sun laihaa olemustas ja sä olet ihan oikeassa, kun haukut tota yhtä tyttöä läskiks...
        Ja kun joku tulee istumaan viereen matikantunnilla viereen haisten niin kamalasti tupakalta, että pahaa tekee, ja lunttaa vastauksia, niin pitäis vaan olla siinä, että ei tässä mitään ja nauttia tupakan sulotuoksusta.
        Tai kun joku haukkuu pingoksi sen perusteella, että mä saan hyviä numeroita kokeista. Mun numerot on hyviä vaan koska vertailukohta on niin huono.
        Tai sitten jotenkin voi johtua siitä, ettei tässä maailmassa tunnu olevan ihmisiä, jotka ymmärtävät minua. En sano olevani täydellinen, mutta minä halveksin tuota pissaliisa kulttia ja amerikkalaista katukulttuuria, vihaan sitä materialistisuutta ja oikeastaan kaikkea niissä.
        Jos minä kerron elämästäni, se kuullostaa jonkun mielestä tylsältä. Kaikilla muilla on "huonot" vanhemmat, huumeita, alkoholia ja seksiä elämässä, mutta minulla ei. Minulla on minun kotini, perheeni ja lemmikkini. Kenestä kuulostaa dramaattiselta, jos minä sanon, että rakkaani kuolevat peräjälkeen, tarkoittaen kahdeksaa eläintä ja vanhaa ukkia? Ja sitten joku tulee surkuttelemaan, että poikakaveri pettää bestiksen kanssa, vaikka kaikki tietää, että niiden suhde on perustunut vain esittämiseen, ei rakkauteen.
        Ehkä minä olen teiniangsti, hällä väliä. Ehkä minä olen ihan samanlainen pissis kuin muutkin, mutta en silti pidä pissiksistä. Tuo elämäntapa, jossa ei välitetä toisista tai itsestä ei kiehdo minua lainkaan. Minä olen katkeroitunut siitä, ettei minulla ole kunnon katkeroitumisen aihetta. Jos et ymmärrä minua, niin älä ymmärrä. Piste ja loppu.

• Nevahööd
        Elyth kirjoitti:

Ehkäpä olet oikeassa. Minun ongelmani on se, että näen kaikissa vain kurjat puolet...Kun joku maikattu ja pyntätty tyyppi tulee seuraavan kerran ja irvailee mun vaatteista tai ulkonäöstä, mun pitää sanoa, että oi, sä olet niin ihana ja kultainen, mä ihailen sun laihaa olemustas ja sä olet ihan oikeassa, kun haukut tota yhtä tyttöä läskiks...
        Ja kun joku tulee istumaan viereen matikantunnilla viereen haisten niin kamalasti tupakalta, että pahaa tekee, ja lunttaa vastauksia, niin pitäis vaan olla siinä, että ei tässä mitään ja nauttia tupakan sulotuoksusta.
        Tai kun joku haukkuu pingoksi sen perusteella, että mä saan hyviä numeroita kokeista. Mun numerot on hyviä vaan koska vertailukohta on niin huono.
        Tai sitten jotenkin voi johtua siitä, ettei tässä maailmassa tunnu olevan ihmisiä, jotka ymmärtävät minua. En sano olevani täydellinen, mutta minä halveksin tuota pissaliisa kulttia ja amerikkalaista katukulttuuria, vihaan sitä materialistisuutta ja oikeastaan kaikkea niissä.
        Jos minä kerron elämästäni, se kuullostaa jonkun mielestä tylsältä. Kaikilla muilla on "huonot" vanhemmat, huumeita, alkoholia ja seksiä elämässä, mutta minulla ei. Minulla on minun kotini, perheeni ja lemmikkini. Kenestä kuulostaa dramaattiselta, jos minä sanon, että rakkaani kuolevat peräjälkeen, tarkoittaen kahdeksaa eläintä ja vanhaa ukkia? Ja sitten joku tulee surkuttelemaan, että poikakaveri pettää bestiksen kanssa, vaikka kaikki tietää, että niiden suhde on perustunut vain esittämiseen, ei rakkauteen.
        Ehkä minä olen teiniangsti, hällä väliä. Ehkä minä olen ihan samanlainen pissis kuin muutkin, mutta en silti pidä pissiksistä. Tuo elämäntapa, jossa ei välitetä toisista tai itsestä ei kiehdo minua lainkaan. Minä olen katkeroitunut siitä, ettei minulla ole kunnon katkeroitumisen aihetta. Jos et ymmärrä minua, niin älä ymmärrä. Piste ja loppu.

Tiedät, etten tarkoittanut tuota. Kärjistit esimerkkisi äärimmilleen. Tietenkin on oikeutettua suuttua, jos joku selvästi käy päälle, esim. haukkumalla ulkonäköä.

Vaan ehkä tämä auttoi. Kirjoitit äsken tuonne rajatietopalstalle ensimmäisen ihan asiallisen viestisi. Ehkä tämä tästä.

• Phobos

Ironista että kehoitat muita miettimään ennenkuin aukovat päätään vaikka itse vittuilet ja päästät suustasi typeriä lauseita koko ajan!

"Ja olet oikeassa, Urho Kekkonen oli hyvä presidentti, koska se oli seniili vanha äijä, jota fiksummat käytti hyväkseen. Silloin naisetkin sai sanansa todella kuuluviin, kun pressa oli vihannes. "

pakko lainata tätä... Urho Kekkonen oli hyvä presidentti koska hän oli:
      Karismaattinen, omasi kansansuosion, toimi suvereenilla tavalla politiikassa, varmisti Suomen itsenäisyyden säilymisen ja välit Venäjään, lievitti kylmän sodan kriisiä järjestämässään ETYK:in turvallisuuskokouksessa!

Kekkosta ei käytetty hyväkseen, vaan hän oli itse vahva hahmo, joka toimi sisäpolitiikassa jopa vahvoin ottein, joskus ehkä jopa arvelluttavin. Mutta hän ei ollut seniili vihannes, vaan luopui vallasta terveyden petettyä. Opiskele hieman typeryyden levittämisen sijasta!

*pistää tuollaiset kakarat vihaksi*

• vilttitossu4

Mikä on hottis??

• vilttitossu4

Onko se läski??

• vilttitossu4

Se on kaunis tyttö sitä tarkoittaa hottis

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      139
      3850
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2974
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1882
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1616
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      741
    Aihe