Ostin uuden f-secure antivirus internet securen ja asennuksessa ongelmia..
poistin ensin vanhan norttonin ja kaikki muut virus/spywarien poistoohjelmat..
Aloitin asennuksen ja kun olin pistänyt cd-key/koodin niin vähän aikaa valmisti asennusta ja sitten tuli: '' asennus epäonnistui sinulla ei ole asentamisessa tarvittavia valtuuksia (virhekoodi 6)
olen yrittänyt monta kertaa tuloksetta!! tarkistin koneen f-secure online scannilla ja 1 kohde löytyi minkä kyllä poistin, siitä huolimatta ei auttanut ja sama virhe juttu tulee aina.. otin yhteyttä f-secureen, mutta viel eivät ole ottaneet yhteyttä... antakaa joku viisaita neuvoja!!! KIITOS!!
F-secure APUAAAA!!
9
999
Vastaukset
- mkk ..,
Olet kai kirjautunut JÄRJESTELMÄN-valvojana, kun yrität asentaa F-Securen ??
Tuossa ohjeita !! Teitkö ohjeiden mukaan ??
http://support.f-secure.fi/fin/home/supportissue/fsis2006/installation_wizard_is2006.shtml- Perttu
Olen kirjautunut järjestelmän valvojana ja tein täysin ohjeiden mukaisesti silti se tulee...
vaihdoin näyttiksen ajurit muutama päivä sitten, saattaako se vaikuttaa asiaa? - mkk, ,
Perttu kirjoitti:
Olen kirjautunut järjestelmän valvojana ja tein täysin ohjeiden mukaisesti silti se tulee...
vaihdoin näyttiksen ajurit muutama päivä sitten, saattaako se vaikuttaa asiaa?En usko näyttiksen ajureiden olevan ongelmana, mutta jos olet käyttänyt SpyBot- ohjelmaa, niin se saattaa aiheuttaa kyseisen viestin. Myös AdAwaren vanhat asennukset pitää poistaa.
Poista kaikki entisiin etsintä/torjuntaohjelmiin viittaavat myös rekisteristä.
- -apuva-
että tuo koodi on mennyt jotenkin vikaan sehän on aika pitkä kirjain- ja numerosarja, laitoitko tarkkaan samallatavoin kuin pakkauksessa? enpä tiedä onko väliä mut ite laitoin ainakin kirjaimet isoina niinkuin oli siinä tarrassa eikä ollut mitään ongelmia asennuksen kanssa.
Toi sarjahan on ainut valtuudet määrittävä asia asennuksessa ja jos jossain muualla tökkäisi niin herja olisi varmaan erilainen.- Perttu
Olen tarkistannut koodin monta kertaa ja rekisteröinyt sen f-secure sivulla.. puhdistin rekisterin markkinoiden parhaalla ohjelmalla, mutta ei vieläkään onnistu
- mkk,. ,
Perttu kirjoitti:
Olen tarkistannut koodin monta kertaa ja rekisteröinyt sen f-secure sivulla.. puhdistin rekisterin markkinoiden parhaalla ohjelmalla, mutta ei vieläkään onnistu
Tuossa muutama ohjelma joilla voit kokeilla onko kaikki NORTTONIN jämät poistuneet
http://www.netikka.net/helpdesk/norton-poisto.exe
http://service1.symantec.com/support/inter/tsgeninfointl.nsf/fi_docid/20050411155204924?Open&src=&docid=20040622145533928&nsf=SUPPORT\INTER\nisintl.nsf&view=56dad88e0a687b3b88256dfa005b994d&dtype=&prod=&ver=&osv=&osv_lvl=
http://service1.symantec.com/SUPPORT/INTER/nisintl.nsf/56dad88e0a687b3b88256dfa005b994d/65a11c7f65ec4b8580256e13005104c7?OpenDocument
- Perttu
EI siinä nortonin uninstaloinnis ollu mitään ongelmia ja poistin rekisteristä jämät.. ja ei se f-secure mitään valita et ois nortoniii viel koneel..
- jarmo43
Asensin myös viikonloppuna F-Securen, kaikki meni hyvin, mutta koodi-tunnusten kanssa piti olla tarkkana.
Tänään tuli konetta käynnistäessä yllätys. Ruutuun istui ilmoitus, "Aktivoitava 3 päivän kuluessa" aktivointikerrat täyttyneet. Microsoftilla epäilivät tuon securen aiheuttaneen tämän, koneestani ei ollut poistettu eikä lisätty mitään. - Perttu
jarmo43 kirjoitti:
Asensin myös viikonloppuna F-Securen, kaikki meni hyvin, mutta koodi-tunnusten kanssa piti olla tarkkana.
Tänään tuli konetta käynnistäessä yllätys. Ruutuun istui ilmoitus, "Aktivoitava 3 päivän kuluessa" aktivointikerrat täyttyneet. Microsoftilla epäilivät tuon securen aiheuttaneen tämän, koneestani ei ollut poistettu eikä lisätty mitään.JOO soitin tekniseen tukeen ja yrittivät auttaa.. tein kaiken mitä käskivät, lopuksi sanoivat vain, että kannattaa ottaa yhteys microsoftiin.. Laughing out loud...Eli f-secure ei edelleen toimi ja aijon palauttaa tuotteen ja ottaa nortonin tilalle :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623