Pikku piru

animattiN

Asuu teissä jokaisesa. Olen mielenkiinnolla seurannut teidän juttelua täällä ja vastailua toisten texteihin, ja varsinkin nikittömien textailua.
Yksikään juttelu ei oikeastaan ole saanut tuulta purjeisiin jos ei ole ollut pientä kinaa. Laimeaksi on jäänyt tasapaksut aiheet.
Tai sitten niin sanotut kaavoihin kangistuneet eivät edes uskalla loppujen lopuksi sanoa kunnolla mielipiteitään, mennään valtavirran mukana ettei vaan kaverit täällä saa ilkeää kuvaa. Ja nuoleskellaan,,,no itseppähän tiiätte

80

2493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruustiinna

Eikä meillä tuvassa. Mitä tässä turhia murehtimaan.

• Vaaaaaan

ja joloketellaaaaan.
        Olisko tylsempää vastausta enää voinut olla *haukotus*. Harmi että tuli taas rasitettua turhaan etusormeaan klikkaamalla.
        (Tulee pian jännetuppitulehdus):(
        Laittakaa varoitus jo otsikkoon vaikka merkillä "TY", eli tylsä niin tietää olla klikkaamatta jos kaipaa vähän sisältörikkaampaa luettavaa.

• Ruustiinna
        Vaaaaaan kirjoitti:

ja joloketellaaaaan.
        Olisko tylsempää vastausta enää voinut olla *haukotus*. Harmi että tuli taas rasitettua turhaan etusormeaan klikkaamalla.
        (Tulee pian jännetuppitulehdus):(
        Laittakaa varoitus jo otsikkoon vaikka merkillä "TY", eli tylsä niin tietää olla klikkaamatta jos kaipaa vähän sisältörikkaampaa luettavaa.

Kutsun sua Anitaksi. Tylsään vastaukseen tylsä vastaus.

• animattiN
        Ruustiinna kirjoitti:

Kutsun sua Anitaksi. Tylsään vastaukseen tylsä vastaus.

Minä en edes ollut tuon kirjoittaja, vai onko hänkin anita.

• animattiN

Ruustiina se pitää lauleluista.

• Ruustiinna
        animattiN kirjoitti:

Minä en edes ollut tuon kirjoittaja, vai onko hänkin anita.

Luulin sinuksi. Sävy oli yhtä kiukkuinen kuin sinulla tuossa avaustekstissä.

• animattiN
        Ruustiinna kirjoitti:

Luulin sinuksi. Sävy oli yhtä kiukkuinen kuin sinulla tuossa avaustekstissä.

Aina luulla. Uskallan kyllä omalla nikilläni vastata, en tarvii nikittömänä vastailla.

• Ruustiinna
        animattiN kirjoitti:

Aina luulla. Uskallan kyllä omalla nikilläni vastata, en tarvii nikittömänä vastailla.

Ensimmäistä kertaa luulen täällä jotain. En aina.

• Ihmettelen sinua

Avaat jopa provoaiheita jotta saisit riidan aikaiseksi

• animattiN

Minkä provon?

• jotakin
        animattiN kirjoitti:

Minkä provon?

eikö se niin ole,että anoppi,kun ilmoittaa kylään tulosta ,vävy tuumaa,että taas se piru tulee.Ei minussa asu pikku piru,vaan iso.

• animattiN
        jotakin kirjoitti:

eikö se niin ole,että anoppi,kun ilmoittaa kylään tulosta ,vävy tuumaa,että taas se piru tulee.Ei minussa asu pikku piru,vaan iso.

Tuohon kun ei ole anoppia elossa.

• varmaan
        animattiN kirjoitti:

Tuohon kun ei ole anoppia elossa.

monen avioliiton kestävyyden salaisuus kun ei ole pojastaan mustista anoppia pilaamassa suhdetta.

• animattiN
        varmaan kirjoitti:

monen avioliiton kestävyyden salaisuus kun ei ole pojastaan mustista anoppia pilaamassa suhdetta.

Muuten molemmin puolinkaan, ei ees appi ukkookaan.

• jo seniili,
        animattiN kirjoitti:

Minkä provon?

hikimiesprovosi esim....

• Juulia
        varmaan kirjoitti:

Jos vielä joskus menen naimisiin tai muutan yhteen on yksi tärkeä asia se että miehen äiti on joko kuollut tai ei ainakaan asu Suomessa

• animattiN
        jo seniili, kirjoitti:

hikimiesprovosi esim....

Tässähän nyt nähtiin tyypillinen kinaaja, asiaa piti saada vaikka tosta hikisestä miehestä.
        Näin se menee :)

• hikimiesketjun aloitit
        animattiN kirjoitti:

Tässähän nyt nähtiin tyypillinen kinaaja, asiaa piti saada vaikka tosta hikisestä miehestä.
        Näin se menee :)

provona,en minä...

• animattiN
        hikimiesketjun aloitit kirjoitti:

provona,en minä...

Sieltä se piru tuli esiin.

• Ruustiinna

Kerrotaan vitsejä.

Ruustiinna vetäisi ukkoaan kaulimella päähän ja tuumasi; tässä vähän pilkettä silmäkulmaan.

• animattiN

Vitsit kiinosta, ei minuakaan.
        Jos haluan niit lukee luen vaikka aku ankkaa.

• Ruustiinna
        animattiN kirjoitti:

Vitsit kiinosta, ei minuakaan.
        Jos haluan niit lukee luen vaikka aku ankkaa.

Sinusta saa tosikon kuvan.

• joku@
        Ruustiinna kirjoitti:

Sinusta saa tosikon kuvan.

on saanut jo. ;)

• animattiN

Aihe. Moni lukee mutta ei kerro mitään. Joten oikeassa olin.

• taaskin 50%

vaikka arviostelet Haita...

• animattiN
        taaskin 50% kirjoitti:

Nytkin vastaan sinulle joka olet joka toisella sivulla muita arvostelemessa.
        Näin niitä vastauksia kalastellaan.
        Itsekkin vapaaehtoisesti vastailet kysymyksiini

• animattiN
        taaskin 50% kirjoitti:

muuten jotain järkevääkin puhuttavaa viimeksi kirjoituksessaan???

• animattiN
        taaskin 50% kirjoitti:

sinua. Oletko kateellinen Haille vai minulle?? Lapsellinen oot.

• olekaan
        animattiN kirjoitti:

Nytkin vastaan sinulle joka olet joka toisella sivulla muita arvostelemessa.
        Näin niitä vastauksia kalastellaan.
        Itsekkin vapaaehtoisesti vastailet kysymyksiini

keskustelupalsta,sinäkö määräät kuka saa vastata kenellekin...

• älä lue Hain juttuja
        animattiN kirjoitti:

muuten jotain järkevääkin puhuttavaa viimeksi kirjoituksessaan???

jos ne niin sinua ärsyttävät,hän on hauska,ystävällinen,mutkaton ja suosittu ja sekös sua kismii....

• kateellinen
        animattiN kirjoitti:

sinua. Oletko kateellinen Haille vai minulle?? Lapsellinen oot.

sinulle,olet ilkeämielinen luuseri...Haista pidän!

• animattiN
        kateellinen kirjoitti:

sinulle,olet ilkeämielinen luuseri...Haista pidän!

ON moneen junaan.

• animattiN
        taaskin 50% kirjoitti:

Vielä sinulle. Pitääkö minun siis olla hiljaa jos olen aloittanut viestiketjun.

• on välillä ihan kiva kirjoitella ja sellaisia juttuja lukea.

Luin juuri kalenteristani jonkun viisaan ajatelman: "Useat ihmiset kulkevat elämänsä läpi ilman yhtään omaperäistä ajatusta." No comment.

Onhan täällä onneksi välillä ihan mielenkiintoisiakin keskusteluja. Muistan nähneeni sinunkin nimimerkkini sellaisessa ketjussa. Vetäisepä seuraava mielenkiintoinen aloitus ja jatketaan. ;)

• animattiN

Vastasin sinulle jo mutta poistettiin kuulemma asiattomasta sisällöstä. Naurettavaa koska en ehtinyt edes mitään kertoa. Suomi 24 sekoilee taas.Katsotaan tuleeko tämä ketjuun.

• animattiN kirjoitti:

Vastasin sinulle jo mutta poistettiin kuulemma asiattomasta sisällöstä. Naurettavaa koska en ehtinyt edes mitään kertoa. Suomi 24 sekoilee taas.Katsotaan tuleeko tämä ketjuun.

repliikkini karkasi ennen aikojaan ja poistin sen itse samantien. Olit ollut tosi nopea, enkä minä nähnyt vielä vastaustasi. Anteeksi.

• animattiN
        optimisti-orvokki kirjoitti:

repliikkini karkasi ennen aikojaan ja poistin sen itse samantien. Olit ollut tosi nopea, enkä minä nähnyt vielä vastaustasi. Anteeksi.

Vahinkoja sattuu. No ei siinä oikeastaan ollut muuta kuin että vanha kiinalainen vai mikä se nyt olisikin ollut, sanonta oli hyvä.

• ohmi

Siinä vaiheessa,jotta näkisin pikku piruja.:))

• animattiN

Jospa sekin aika joskus tulee. Toivottavasti ei. :) Nämä hymiöt sitten opetti minulle jermu.
        Tarkoittaen että jos loukkaan jotain niin helppo vedota niihin.

• Pirre*

*ketähän nuolis*

• animattiN

Et minua. :)

• vaan

nuoleskelloon sit ommoo ukkoos. Piruakkos tääll` roikoottelet alvvarriinsa. Vae onkkoos sull ukkoo olleskaa,vae eikös ukkos pelilöiset ennää toemi? Mahtookos olla sit tyypillist savolaesten "toenpuhumist" noe siun hööpöttelys??

• Pirre*
        vaan kirjoitti:

nuoleskelloon sit ommoo ukkoos. Piruakkos tääll` roikoottelet alvvarriinsa. Vae onkkoos sull ukkoo olleskaa,vae eikös ukkos pelilöiset ennää toemi? Mahtookos olla sit tyypillist savolaesten "toenpuhumist" noe siun hööpöttelys??

mittää ukkoo; "vaan" mielikuvitus taisi tehdä tepposen..stot stot..hmmm.

• miesvieläkurja

Jos minussa asuu pikku piru, sen vaikutuksen tekstissä kyllä huomaa. Kirpeää kommenttia, poikkeavia mielipiteitä, vaihtoehtoisia ajattelutapoja mielelläni suosin. Yritän saada aikaan liikettä vanhoihin aivonystyihin, silti olematta pirullisen ilkeä.

Jos minussa ei ole pikku pirua, mukaudun, sopeudun muiden valtavirtaan, menetän persoonallisuuteni, hukkaan itseni. Ei niin!

• animattiN

Osaa puhua ilman jotain runollisuutta, mikä mielestäni on sinun tapauksessasi aivan outoa.
        Olet outolempi.

• täällä
        animattiN kirjoitti:

Osaa puhua ilman jotain runollisuutta, mikä mielestäni on sinun tapauksessasi aivan outoa.
        Olet outolempi.

on.Runoton.Outolempi.

• animattiN
        täällä kirjoitti:

on.Runoton.Outolempi.

En ole väittänytkään että olisin runollinen.

• animattiN
        täällä kirjoitti:

on.Runoton.Outolempi.

Taas nikitön kitajaa.

• Pirre*
        animattiN kirjoitti:

Olet outolempi.

olit hmm. sanoisinko hieman epäystävällinen hänelle...hänhän kirjoittaa nätisti ja sujuvaa kieltä..? En nyt ymmärrä, vaikka eihän tämä minulle kuulu mutta kuitenkin...

Enkä nuoleskele kettää, ei ole mitään motiivia kenenkään nuoleskeluun, miksi olisi..

• Täti negatiivi
        animattiN kirjoitti:

Taas nikitön kitajaa.

Valittaa.Nikillä.Monennellekohan.Goldiesmia parhaimmillaan.

• miesvieläkurja
        animattiN kirjoitti:

Olet outolempi.

Sinulla leikkaa kivasti, saat aikaan vipinää! Minusta jos löytyy annos runollisuutta, lupaan jakaa suukkoja 50 ensimmäisenä vastaan tulevalle naiselle, seuraavat 50 saavat ruusun kukin.

• animattiN
        Pirre* kirjoitti:

olit hmm. sanoisinko hieman epäystävällinen hänelle...hänhän kirjoittaa nätisti ja sujuvaa kieltä..? En nyt ymmärrä, vaikka eihän tämä minulle kuulu mutta kuitenkin...

Enkä nuoleskele kettää, ei ole mitään motiivia kenenkään nuoleskeluun, miksi olisi..

Enhän minä sinulle ole mistään nuoleskelusta puhunut.
        Ja tämän herran jutut ovat minulle ainakin niin rasittavaa luettavaa etten edes jaksa niitä runon muodossa lukea. Jos jotkut pitävät häntä fiksuna ja filmaattisena niin pitäköön.

• animattiN
        Täti negatiivi kirjoitti:

Valittaa.Nikillä.Monennellekohan.Goldiesmia parhaimmillaan.

Kyllä minä olen minä enkä mikään goldies, vai mikä toi nyt olikin.

• JohannainenN
        miesvieläkurja kirjoitti:

Sinulla leikkaa kivasti, saat aikaan vipinää! Minusta jos löytyy annos runollisuutta, lupaan jakaa suukkoja 50 ensimmäisenä vastaan tulevalle naiselle, seuraavat 50 saavat ruusun kukin.

Suukottelua kaipaan - tulen heti tiellesi, missä suukkoja jaat ... :)

• animattiN
        miesvieläkurja kirjoitti:

Anna heti ne ruusut pois ja suukot.

• Pirre*
        animattiN kirjoitti:

Ja tämän herran jutut ovat minulle ainakin niin rasittavaa luettavaa etten edes jaksa niitä runon muodossa lukea. Jos jotkut pitävät häntä fiksuna ja filmaattisena niin pitäköön.

nyt lämpimikses rovvoilla..:)

Hyvvee yötä..

• animattiN
        Pirre* kirjoitti:

nyt lämpimikses rovvoilla..:)

Hyvvee yötä..

luit alusta asti niin tiiäthän tuon vastauksen kysymättäkin. Ja hyvii unii vain sinulle.

• miesvieläkurja
        JohannainenN kirjoitti:

Suukottelua kaipaan - tulen heti tiellesi, missä suukkoja jaat ... :)

asettamani ehdon? Jos minusta joku löytää runollisuutta, sen kuultuani ja siitä väitteestä vakuuttuneena menen ja suukkoja jaan. Aloitan Helsingin Rautatieasemalta kulkien Kaivokatua, yli Mannerheimintien kohti Matkakeskusta. Jos vetoavasti vokotellaan, voin ilmestyä muuallekin.

• Sanoin vain
        animattiN kirjoitti:

Kyllä minä olen minä enkä mikään goldies, vai mikä toi nyt olikin.

Että se kukoistaa.Teksteissäsi.Goldiesmi.

• Kummallista on
        animattiN kirjoitti:

Sekä Hain että kurjan tekstit.Mielestäsi rasittavia.Mutta sekä luet että arvostelet silti.

• animattiN
        Sanoin vain kirjoitti:

On godiesmi???

• animattiN
        Sanoin vain kirjoitti:

äl kirjain puuttui

• animattiN
        Kummallista on kirjoitti:

Sekä Hain että kurjan tekstit.Mielestäsi rasittavia.Mutta sekä luet että arvostelet silti.

Olen arvostellut heidän kirjoituksiaan.

• TÄSSÄ KETJUSSA
        animattiN kirjoitti:

Olen arvostellut heidän kirjoituksiaan.

Kurjaa.Ja 40 palstalla Haita.

• Sensijaan
        animattiN kirjoitti:

On godiesmi???

GOLDIESMIT ovat Goldieen tyylisiä vastauksia.Eli ns "naisen logiikkaa"

• Vastaat muuten
        animattiN kirjoitti:

äl kirjain puuttui

melkein aina kahdesti samaan.Goldiesmia.Pallukkajahtia?

• animattiN
        TÄSSÄ KETJUSSA kirjoitti:

Kurjaa.Ja 40 palstalla Haita.

Perskele jos sanoo totuuksia niin silmille hypätään, jos Hai vastailee kyssäreihin niin valettako se on, laske moneen se on vastannut.

• animattiN

On jo lukenut aloitus viestin ja vain muutama "vakkari" uskalsi vastata ja kinata.
      Eli olin oikeassa että vain nikittömät soittaa poskeaan ja nikilliset pysyy piilossa.
      Mutta kertokaas kun saatte kinata niin helpottaako?

• Helpottaako

keskustella itsensä kanssa netissä?

• animattiN
        Helpottaako kirjoitti:

keskustella itsensä kanssa netissä?

Oikein järjen jättiläinen kanssa. Helpottaako itseäsi.

• olet aika

jämäkkä nainen - tervetullut lisä varmaan tänne kskusteluihin! En halua itse rekisteröityä - kunhan silloin - tällöin käyn vilkaisemassa.
      Potkua sinulle - olet pippurinen ja selvästi myös ajatteleva tyyppi! (Tosin: voithan olla myös mies - kukaan ei voi tunnistaa intimiteettiä nykyisessä tasavallassa...)

• animattiN

Olen mielipiteitteni takana oleva nainen.
        Ja sitä ei kukaan muuta miksikään.
        Mutta haluan vähän hämmentää tätä nykyistä jäyhää keskustelua.

• lopuksi

olet pirullinen nikki. V*****let jokaiselle tässä avauksessa.

• Ihmettelen sinua

Olet läpeensä negatiivinen sekä aloituksissasi että jankuttavissa vastauksissasi,miksi voit noin huonosti?

• animattiN

Sen takia kun on sinun laisia ihmisiä olemassa.

• Miten*

joku voi tuolla lailla kirjoitella vaikkei edes tiedä kenestä on kysymys, kun ei ole nikkiäkään? Täällä kirjoittelee paljon ihmisiä ilman nikkiä teräviä mielipiteitään. Siten vain joku kirjoittaa kuin joku selvännäkijä että kuka on kysymyksessä ja vetoaa johonkin kiukkuisiin aloituksiin ja kommentteihin. Ethän tiedä vaikka tämä henkilö kirjoittaisi tänne ensimmäistä kertaa.
        Kylläpä olet yksisilmäinen tapaus, varsinainen kyklooppi!!(En ole se henkilö jolle vastasit v-mäisesti, mutta pistää vain silmään moinen riidanhaastaminen. Mahtaisko TAAS olla kysymyksessä joku SIITÄ sisäpiiristä?

• Lue tämä ketju
        Miten* kirjoitti:

joku voi tuolla lailla kirjoitella vaikkei edes tiedä kenestä on kysymys, kun ei ole nikkiäkään? Täällä kirjoittelee paljon ihmisiä ilman nikkiä teräviä mielipiteitään. Siten vain joku kirjoittaa kuin joku selvännäkijä että kuka on kysymyksessä ja vetoaa johonkin kiukkuisiin aloituksiin ja kommentteihin. Ethän tiedä vaikka tämä henkilö kirjoittaisi tänne ensimmäistä kertaa.
        Kylläpä olet yksisilmäinen tapaus, varsinainen kyklooppi!!(En ole se henkilö jolle vastasit v-mäisesti, mutta pistää vain silmään moinen riidanhaastaminen. Mahtaisko TAAS olla kysymyksessä joku SIITÄ sisäpiiristä?

AnimatiN ON itse pirullinen,lue myös hänen muut aloituksesnsa täällä ja vastauksensa,aina ilkeä ja negatiivinen!

• animattiN
        Lue tämä ketju kirjoitti:

AnimatiN ON itse pirullinen,lue myös hänen muut aloituksesnsa täällä ja vastauksensa,aina ilkeä ja negatiivinen!

Ehkä ollakkin pirullinen, mutta mikäs itse nyt olet haukkumalla minua.

• nimellä
        animattiN kirjoitti:

Ehkä ollakkin pirullinen, mutta mikäs itse nyt olet haukkumalla minua.

REALISMI,outoa sulle.....

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe