Kertokaa miulle miten ois hyvä lihottaa itteensä?? ku pitäs lihoo ku miun painoindeksikin on 17, eli liian vähän... eikä syöminen auta erikoisemmin, siis kyllähän sitä lihoo jos vaan syö eikä tee mitään, mut oon aika "vilkas" ihminen eli sellanen ei onnistu... :/
laiha:/
8
688
Vastaukset
- nimetön
itekkin oon melkosen laiha, mutta erittäin hyvässä kunnossa olen. Lihaksia on mutta mitään turhia läskejä ei oo...
ja näkyy pikkasen hyvin "haba" lihas :D - Ruaaah
Lihasmassa on raskaampaa, kuin läski.
Ala käymään salilla, vaikkapa 3 kertaa viikossa. - Elvenpath
...on sama juttu. painoindeksi on/on ollut 17 luokkaa. nyt painoindeksini on kai suunnilleen 18, mutta se ei valitettavasti ole tarpeeksi pituuteeni nähden. olen noin 167 cm pitkä ja painan vain 49 kiloa.
rupea lisäämään ruoka-annostesi määrää, syö esimerkiksi jotain välipaloja (jogurttia, hedelmiä).
oon onnistunut nyt alle vuodessa nostamaan painoani noin 4 kiloa ja kyllä paino saisi vieläkin nousta reilusti. painonnousuun on syynä se, että syön nykyään paremmin ja riittävästi :)
voin vielä sanoa, että painon nostaminen on aika vaikeaa. mutta, tsemppiä sinulle :)- 39 kiloa
sama.oon itekin 167 cm ja painan 39 kiloa (vähemmän kun sä,mutta oon nuorempikin)haluan kyllä laihduttaa!
- Elvenpath
...lisään vielä, että myös se auttaa, että lisäät ruokavalioosi hiukan rasvaisempia ruokia, mutta kohtuudella. muista syödä myös vihanneksia ja vaikkapa maitotuotteita (juustoja), koska niissä on rasvaa.
- nimetön
juu kiitos näistä neuvoisa :) eihöhän näistä oo jo jotain apua :)
- tyttö91-
siis oo onnelline et sul ei oo ylimäärästä rasvaa! syöt normaalisti ja alat vahvistaa sun lihaksii nii sit oot mun idoli :D oikeesti mun unelma ois just tollane tilanne et saan alkaa vaan vahvistaa mun vatsiksii yms. ja ei tarvi saada sitä rasvaa pois eestä!
ja toi "syöt normaalisti" tarkottaa et ruokaa iha kunnon määrä, mut silti ei ehkä iha liikaakaan..
ite oon 14v 54kg 165cm ja en mikää lihava, mut läskii pinnassa jonkin verran. en ite sit oo mikää fiksu ihmine et ei kannata ottaa mun neuvoja iha täysin mallikseen mut toi on vaan mun mielestä paras vaihtoehto!- nimetön
No nuö kyll jo auttaa paljon miua :) siun idoli :D ite oon 14 kans ja 173/51 (hirveen pitkä) :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735012Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1194721- 804213
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1074189Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33328Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1243137- 352848
- 282787
- 402773
- 372762