Missä kaupungissa ihastuksen kohteesi asuu? Ja onko nainen vai mies.
kaupunkiG
49
4422
Vastaukset
- kaupungissa
Tampereella, mies.
- pohjoisen tyttö
asuu Oulussa ja mies on ;)
- siellä
tyttökin.
- pohjoisen tyttö
siellä kirjoitti:
tyttökin.
............
- timo
kangasala
- kysyypi
Nainen? Näkö?
- timo
kysyypi kirjoitti:
Nainen? Näkö?
N, blondi, vihreä simmu
- PMG
Tumma kaunotar, joka asui ennen Kuopiossa nykyisin kai jossain etelässä.
- tietty
Vantaalla ja on nainen.
- *pupu söpö*
me kaikki vantaalaisnaiset palamme halusta kuulla tarkempia yksityiskohtia...
- kerrottakoon
*pupu söpö* kirjoitti:
me kaikki vantaalaisnaiset palamme halusta kuulla tarkempia yksityiskohtia...
vaikka jo tiedät - vaalea on hän. Kaunis on ja nuori iäkäs.
- kerro lisää
Täällä on ainakin yksi neito Vantaalta sydän syrjällään:)
- *pupu söpö*
kerrottakoon kirjoitti:
vaikka jo tiedät - vaalea on hän. Kaunis on ja nuori iäkäs.
mitä tarkoittaa nuori iäkäs? Eikös ne ole vähän toisensa poissulkevia termejä? Missä sinä tätä blondiinia näet?
- en ole
*pupu söpö* kirjoitti:
mitä tarkoittaa nuori iäkäs? Eikös ne ole vähän toisensa poissulkevia termejä? Missä sinä tätä blondiinia näet?
nähnyt liian pitkään aikaan, kun en ole käynyt paikalla. Ikää selventäköön, että nuori on suhteessa kertojaan ja iäkäs suhteessa nuoreen. Siis aikuinen ja Nainen parhaassa iässään.
- *pupu söpö*
en ole kirjoitti:
nähnyt liian pitkään aikaan, kun en ole käynyt paikalla. Ikää selventäköön, että nuori on suhteessa kertojaan ja iäkäs suhteessa nuoreen. Siis aikuinen ja Nainen parhaassa iässään.
sinä näet häntä? töissä? koulussa? kaupassa?
- ootkohan
kerro lisää kirjoitti:
Täällä on ainakin yksi neito Vantaalta sydän syrjällään:)
sinä se oikea - Kerro itse lisää.
- sinun se
*pupu söpö* kirjoitti:
sinä näet häntä? töissä? koulussa? kaupassa?
pitäisi jo osata kertoa.
kerro lisää kirjoitti:
Täällä on ainakin yksi neito Vantaalta sydän syrjällään:)
No nyt menee jännäksi!!! se oon varmaan minä kenen takii sie oot sydän syrjälläs siellä :)
- katsotaan...
sinun se kirjoitti:
pitäisi jo osata kertoa.
iäkkääksi?
- katsotaan jo
katsotaan... kirjoitti:
iäkkääksi?
just yli kolmekymppinen - niin se on.
- katsotaan...
katsotaan jo kirjoitti:
just yli kolmekymppinen - niin se on.
myöhemmin ;)
- asuu hän
ja on mies... tumma ja sinisilmäinen ;)
- pohjoisen tyttö
...niin ja mies on... tuli ekaksi väärään kohtaan tuo vastaukseni!
- dame edna
asuu tämä käsittämättömän lutuinen mieshenkilö. uskallankohan tarkentaa vielä että pohjois-helsingissä...
- ....
ja on mies.
- hän
asuu. Eräs vaalea mies ;)
- Eräs vaalea mies
ihastukseni asuu Kuopiossa. Hän on siis nainen.
- onko
Eräs vaalea mies kirjoitti:
ihastukseni asuu Kuopiossa. Hän on siis nainen.
ihastuksesi vaalea, tumma, jotain siltä väliltä, vai aivan jotain muuta?
- Eräs ujo nainen
Eräs vaalea mies kirjoitti:
ihastukseni asuu Kuopiossa. Hän on siis nainen.
Ihastukseni asuu Kuopiossa. Mies, ja vaaleahan sinä olet!
- eräs vaalea
onko kirjoitti:
ihastuksesi vaalea, tumma, jotain siltä väliltä, vai aivan jotain muuta?
kai sitten siltä ja väliltä. ;)
- eräs vaalea
eräs vaalea kirjoitti:
kai sitten siltä ja väliltä. ;)
alkujaan lienee kuitenkin vaalea...
- mieheni tosiaan
asuu nykyään...? :D
- minzu**
niin, jyväskylässä asustaa kyseinen mies..
- ja ei ole
ihastumisen kohde. :( No ehkä yhtä hyvää en olisi hyvä mies kumppaani.
- ikävä
tumma kaunotar.
- tytteli
asuu munkin mielenkiinnon kohde, 34 vee mies
- ja mies
onpi hän.
- ruokintaa...
Vaikka laittais, että nainen Outokummusta tai mies Pietarsaaresta. Mitä se kertoo??? Ei yhtään mitään.
- Yksi puolesta
miljoonasta:) Hyvä suhdeluku.
- Se olen minä!
Jos viestissäsi olisi lukenut mies Helsingistä, niin olisin hetken miettinyt, mutta nyt olen täysin varma. :)
- on...
Mies JNS:sta.
- asuu
hki ja on mies
- asuu
mun ihastus(mies)
- rakkauteni kohde
asuu siellä ja on tosiaan ihana mies.
- toisella
planeetalla monen tähdistön vieressä ja täältä maasta lähettelen lentosuukkoja...
- kylläpä osui
melko liki - olisinkohan sen vaikka minä?
- asuu...
ja hän on mies.
- olla varma-
viimeksi kun kohdattiin hän kertoi sivumennen menevänsä bussilla kotiin. Siinä on kaikki. Hän on jo unohtanut minut. Pam! Kirjan paukautti kiinni ja tiesin se on menoa. odottelen kesää ja uutta rakkautta tässä. Rakkaus on tunne joka valtaa minut kohdatessani ihmisen. Joten en tarkoita sitä että rakkaus kävelee vastaani vaan että minä rakastun ihmiseen joka kävelee vastaan ja puhuttelee minua.
Voisiko sitä enää vaikeammin ilmaista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592