Mä uuno en tiiä.
Mitä tarkottaa LOL
13
4223
Vastaukset
- LOL
Laughing out loud
- -----
mie taas oon kuullu, ett "Lots Of Laughing"
- kai..
Jollakin englannin kielisellä palstalla kysyin joskus samaa ja joku vastasi, että LOL = laughing out loud.
- kotonaatti
LOTS OF LOVE
- Jujumies
Ei se mitään tarkota, se on sen juju.
- Ent. Nettipelaaja
se meinaa: lots of laughts
- Jeeeee!
Eli lol = kädet ylhäällä ja pää keskellä... ;D
- asijantuntia joukossa
tuo on totta. Tämä LOL, on pentujen väärinymmärryksestä lähtöisin, oikeasti LOL ei tarkoita YHTÄÄN mitään. lol taas on tervehdyshymiö
- Näin on.
asijantuntia joukossa kirjoitti:
tuo on totta. Tämä LOL, on pentujen väärinymmärryksestä lähtöisin, oikeasti LOL ei tarkoita YHTÄÄN mitään. lol taas on tervehdyshymiö
Mä sain matikan kokeesta kybän!!! lol (=jihuu!!!)
- fearless1
lot´s of love
- nyt löytyy
vaikka mitä, vaikken alkuperäinen kysyjä olekaan...
- hyvä
nyt löytyy kirjoitti:
vaikka mitä, vaikken alkuperäinen kysyjä olekaan...
va ku kaikki on tolla lonton murteella ni ei sit älyy mitään... Mitäs se o suomeksi???
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073