Niin ongelmani on seuraavanlainen: Perheessäni on raskaana oleva nainen. Olen tallentanut pelin juuri ennen kuin nainen synnyttää. Hän saa kaksoset...mutta aattelin etten halua kaksosia joten kun hän ne saa lopetan pelin ja en tallenna. Kokeilen siis uudestaa jos nyt vaikka tulis yksi lapsi, mutta ei taas kaksoset ja olen jo yrittänyt monta kertaa. En ole ottanut mitään huijaustakaan mistä voisi tulla kaksoset aina...joten mistä kiikastaa? Jos jostain sattuman syystä minulla on siellä jokin huijaus millä saa kaksosia, niin miten sen saa pois päältä??
Kaksos onkelma...
11
1018
Vastaukset
- Tytteli
Sanoisin että kaksoset tulee jos tulee. Ethän sinä itsekkään päätä ''isona'' haluatko kaksoset.
- kaksonen pelissä
Simit saavat kaksosia, jos saavat. On ihan sattumaa jos simit saavat kaksosia.
Niitä ei voi vaihtaa kesken raskauden ajan yhteen lapseen ja yhtä lasta ei voi vaihtaa kaksosiin.
Niiden kanssa on vain elettävä. Jos nainen on saamassa kaksosia, hänen masunsa on hieman suurempi kuin yhden lapsen raskaudessa.
- Adonia
Jos sim on raskaana ja kaksoset tulossa, ei voi enää mitään. Siellä on ne kaksoset mahassa, eivät muutu yhdeksi lapseksi vaikka kuinka yrittäisi uudestaan ja uudestaan. Miksi et vaikka voisi muuttaa jonkun muun simin tontille ja viedä se toinen vauva sen mukana? Jos nyt kamalasti haittaa.
- Nuppu82
ei muuten pidä paikkansa mulla oli joskus sama juttu ja silloin pystyin siihen noin vaikuttamaan, että kokeilin uudestaan. Aluksi tuli kaksoset mutta kun kokeilin pari kertaa uudestaan tulikin yksi.
Voiko tuo kaksosjuttu olla simseillä suvussa, sillä tällä naisella on sisarukset jotka ovat kaksosia? voiko olla muuten mahdollista että jokin ruoka vaikuttaa simiin että tuleeko kaksoset, tai tuleeko tyttö tai poika? olen vaan joskus muistaakseni kuullut jotain sellaista? - melliex
Nuppu82 kirjoitti:
ei muuten pidä paikkansa mulla oli joskus sama juttu ja silloin pystyin siihen noin vaikuttamaan, että kokeilin uudestaan. Aluksi tuli kaksoset mutta kun kokeilin pari kertaa uudestaan tulikin yksi.
Voiko tuo kaksosjuttu olla simseillä suvussa, sillä tällä naisella on sisarukset jotka ovat kaksosia? voiko olla muuten mahdollista että jokin ruoka vaikuttaa simiin että tuleeko kaksoset, tai tuleeko tyttö tai poika? olen vaan joskus muistaakseni kuullut jotain sellaista?Jotku väittävät että keksit vaikuttaisi... Mutta, kaikkehan ei pidä uskoa :D
melliex kirjoitti:
Jotku väittävät että keksit vaikuttaisi... Mutta, kaikkehan ei pidä uskoa :D
Sims 2 on tehty suht realistinen peli, joten kaksosten saaminen keksien avulla on naurettava ajatus. Lapsen sukupuoleen ei myöskään pysty vaikuttamaan etukäteen. Kaksosten saamiseen vaikuttaa mm. onko suvussa jo etukäteen kaksosia. Tällöin kaksosten saaminen on tod.näk.
- melliex
Simoleon84 kirjoitti:
Sims 2 on tehty suht realistinen peli, joten kaksosten saaminen keksien avulla on naurettava ajatus. Lapsen sukupuoleen ei myöskään pysty vaikuttamaan etukäteen. Kaksosten saamiseen vaikuttaa mm. onko suvussa jo etukäteen kaksosia. Tällöin kaksosten saaminen on tod.näk.
Pelehtii monta kertaa sen jälkeen, kun naissim on tullut raskaaksi. ;)
( Tosiaan ne keksit tuskin vaikuttavat, mutta ei niitten syömisessä mitään haittaakaan voi olla :P )
Mutta onko sitten näin, teoriasi mukaan, että kun luo oman simssuvun, niin eihän siinä ole aluksi kaksosia, ja sitten niitä ei todennäköisesti edes synny siihen sukuun, kun suvussa ei ole yhtään kaksosia? o_O
Sukupuoleen ei voi vaikuttaa, ainoastaan jättää tallentamatta ja pelata synnytys uudelleen läpi, niin sukupuoli vaihtuu, ainakin yhdellä vauvalla. Kaksosista en sitten tiedä... :D melliex kirjoitti:
Pelehtii monta kertaa sen jälkeen, kun naissim on tullut raskaaksi. ;)
( Tosiaan ne keksit tuskin vaikuttavat, mutta ei niitten syömisessä mitään haittaakaan voi olla :P )
Mutta onko sitten näin, teoriasi mukaan, että kun luo oman simssuvun, niin eihän siinä ole aluksi kaksosia, ja sitten niitä ei todennäköisesti edes synny siihen sukuun, kun suvussa ei ole yhtään kaksosia? o_O
Sukupuoleen ei voi vaikuttaa, ainoastaan jättää tallentamatta ja pelata synnytys uudelleen läpi, niin sukupuoli vaihtuu, ainakin yhdellä vauvalla. Kaksosista en sitten tiedä... :DEi minulla ole mitään teorioita, vaan faktaa! Kaksosia VOI syntyä myös sellaiseen sukuun missä niitä ei ole, mutta on tod.näköisempää, että niitä syntyy sukuun, jossa on jo kaksosia!
- melliex
Simoleon84 kirjoitti:
Ei minulla ole mitään teorioita, vaan faktaa! Kaksosia VOI syntyä myös sellaiseen sukuun missä niitä ei ole, mutta on tod.näköisempää, että niitä syntyy sukuun, jossa on jo kaksosia!
Teoriahan tuo oli. Mistä päättelet, että se on Faktaa? Minä voisin aivan yhtä hyvin väittää, että kaksosia syntyy paremmin, jos simit ovat horoskoopiltaan kaksosia. Eikä kukaan voi sitä tarkalleen tietää, niin kuin ei tuota sinunkaan teoriaasi. Jos sanot, että on todennäköisempää jne, niin et ole asiasta aivan varma, joten kyse on teoriasta. ;) Mutta jos voit vakuuttaa ja selittää, miksi näin on, niin puhutaan jo faktaa.
melliex kirjoitti:
Teoriahan tuo oli. Mistä päättelet, että se on Faktaa? Minä voisin aivan yhtä hyvin väittää, että kaksosia syntyy paremmin, jos simit ovat horoskoopiltaan kaksosia. Eikä kukaan voi sitä tarkalleen tietää, niin kuin ei tuota sinunkaan teoriaasi. Jos sanot, että on todennäköisempää jne, niin et ole asiasta aivan varma, joten kyse on teoriasta. ;) Mutta jos voit vakuuttaa ja selittää, miksi näin on, niin puhutaan jo faktaa.
Etkö idiootti ole lukenut Sims2 pelin tekijöiden chatkeskusteluja?! Näin sanoo itse Maxis, joten ei ole minun teoriani! Vai eikö pikkulikka osaa lukea englanninkielistä tekstiä ymmärtääkseen sen sisällön?! xD
- melliex
Simoleon84 kirjoitti:
Etkö idiootti ole lukenut Sims2 pelin tekijöiden chatkeskusteluja?! Näin sanoo itse Maxis, joten ei ole minun teoriani! Vai eikö pikkulikka osaa lukea englanninkielistä tekstiä ymmärtääkseen sen sisällön?! xD
No nyt puhut faktaa. :D "kun on puitteet millä kertoa miksi, ei puhuta enään teoriasta"
Muuten, suuttuminen on heikkouden merkki. Jos et pysty tai osaa selittää tällaiselle pikkulikalle asioita suuttumatta, niin jätä se jollekkin toiselle.
Osaan lukea englanninkielistä tekstiä ja ymmärrän sen sisällön, mutta sattumoisin en ole törmännyt näihin maxis:n chattikeskusteluihin, niin kuin sinä. ;)
Nyt voidaan sitten miettiä, kuka se idiootti on. Kun on olemassa minun, sinun ja oikea vastaus. Sinun ja oikea vastaus taisivat tällä kertaa törmätä yhteen, mutta luulen sen olevan käytöksesi perusteella vain hyvää tuuria. ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249