Minä muunnin VSO DivXToDVD-ohjelmalla avi-videon DVD muotoon, niin sinne kansioon jonne minä muunnin sen tulee kaksi IFO-tiedostoa (molemmissa näkyy se sama leffa Intervideo windvd player ohjelmassa), viisi VOB-tiedostoa ja kaksi BUP-tiedostoa. Minkä minä niistä poltan DVD-levylle sillein että se leffa näkyy DVD-soittimessa?
Avi2Dvd ohjelmaa minä en saanut toimimaan kun minä olen aloittamassa muunnosta siihen tulee ikkuna jossa lukee choose an audiostream ja sitten pitää painaa OK. Missä on vika?
DivXToDVD ja Avi2Dvd ongelma
4
428
Vastaukset
- koneeseen...
kun et näemmä osaa sitä käyttää yhtään... koko ajan kysyt jonkin asian perään... opettele jotain itsekkin ei kaikki tule elämässä valmiina eteen...
- niitä valmiina insinöörinä ...
Ainakin kommentisi kuulosti juuri sellaiselta.
Se että olet tuommoinen insinööri, ei tosin takaa sitä että tietäisit yhtään mitään. Mistään. - ..........
niitä valmiina insinöörinä ... kirjoitti:
Ainakin kommentisi kuulosti juuri sellaiselta.
Se että olet tuommoinen insinööri, ei tosin takaa sitä että tietäisit yhtään mitään. Mistään.kovanluokan metalli-alan duunari vain... mutta kaikki tietokoneisiin liittyvän olen tähän mennessä itse opetellut eikä ole tarvinut apuja kysellä täältä... niitä kuiten jonkin verran jakanut... Google on hyvä kaveri ja enkun kieli vielä parempi... Löytyy kaikki mitä tarttee tietää...
- Piru
Valitse vaikka Nerosta "Burn DVD Video Files"
Sitten valkkaat ne kaikki tiedostot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal293245- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 231528
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474