STRINGIT TERVEYS RISKI.

Huolestunut-

Ymmärrän, että varsinkin kun ollaan teini iässä halutaan näyttää hyvältä ja kaiken lisäksi aikuisemmalta mitä on. Ja haluan sanoa oman mielipiteen, sekä faktoja stringien käytöstä. Päivittäinen stringien käyttö on hygienisesti vaarallista, sillä kun ne painautuvat tyttöjen jalkoväliin ja tytöt liikkuvat ne aiheuttavat sekä, hankautumia, että tuottavat erilaisia bakteeria. Tämä ei ole mitään hygieniä-hömpötystä vaan täyttä totta, ja jopa suuri riski. Olen sitä mieltä että jos on välttämätöntä käyttää stringejä,voi niitä käyttää esim. diskoissa ja muissa erilaisissa ns. biletyspaikoissa. Mutta urheiluun ja tavalliseen elämään yhdistettynä ne ovat todella riskillinen valinta. Huolehtikaa nuoret itsestänne! P.S on tullut vastaan tapauksia jotka ovat joutuneet erilaisten sairausten uhriksi stringien takia.

10

2273

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruusu

Hyvä kun tuli tällainenkin esille. Itse en kyllä käytä stringejä.

• Miss_Darkness

Itse olen kyllä käyttänyt stringejä jo useamman vuoden, enkä ole saanut niistä minkään sortin hankaumia. Luulisi moisten tuntuvan ja näkyvän, jos niitä tulee :P

Toisekseen luulisi jokaisen osaavan huolehtia henkilökohtaisesta hygieniasta. Puhtaan alushousut joka päivä (oli stringit tai ei) ja pesulla käynti. Ei pitäisi tulla mitään bakteerien aiheuttamia sairauksia. Ainakaan itselleni ei ole tullut, kun olen perusasioista huolehtinut.

• Van der Decken

Näytät tylsältä sinun kuvassa.

• Miss_Darkness
        Van der Decken kirjoitti:

Näytät tylsältä sinun kuvassa.

Ja kommenttisi liittyi aiheeseen miten?

• Van der Decken
        Miss_Darkness kirjoitti:

Ei kuuluu tähän. Kuinka niin?

• Van der Decken
        Miss_Darkness kirjoitti:

Paljonko maksat? Erilaisia palvelua maksaa mitä?

• milla*
        Van der Decken kirjoitti:

Paljonko maksat? Erilaisia palvelua maksaa mitä?

No niin, tuo oli ihan totta että ihmiset yleensäkin osaavat huolehtia hygieniastaan ja siitä että vaihtavat niitä stringejä tarvittavan usein. Toisekseen, stringit ovat usein mukavammat jalassa kuin tavalliset pikkuhousut, niiden rajat eivät näy hameiden ja farkkujen alta (mikä on vielä naurettavamman näköistä...).

Monesti noiden stringien käyttö on ihan vaan mukavuussyistä, ja siitä johtuvaa koska nuoret ajattelevat sen muodiksi, nuoret tytöt harvemmin ajattelevat että "KÄYTÄN STRINGEJÄ, OON SAIRAAN SEKSIKÄS". Aikuiset liittää stringeihin enemmän sitä seksikkyyttä...

Mutta kuten ennenkin, makuasia mitä alusvaatteita käyttää, ja jos päivittäin peseytyy ja käyttää sopivan kokoisia alusvaatteita niin tuskin mitään järjetöntä bakteerimäärää tai hankaumia tarttee pelätä.

• dyingbride
        milla* kirjoitti:

No niin, tuo oli ihan totta että ihmiset yleensäkin osaavat huolehtia hygieniastaan ja siitä että vaihtavat niitä stringejä tarvittavan usein. Toisekseen, stringit ovat usein mukavammat jalassa kuin tavalliset pikkuhousut, niiden rajat eivät näy hameiden ja farkkujen alta (mikä on vielä naurettavamman näköistä...).

Monesti noiden stringien käyttö on ihan vaan mukavuussyistä, ja siitä johtuvaa koska nuoret ajattelevat sen muodiksi, nuoret tytöt harvemmin ajattelevat että "KÄYTÄN STRINGEJÄ, OON SAIRAAN SEKSIKÄS". Aikuiset liittää stringeihin enemmän sitä seksikkyyttä...

Mutta kuten ennenkin, makuasia mitä alusvaatteita käyttää, ja jos päivittäin peseytyy ja käyttää sopivan kokoisia alusvaatteita niin tuskin mitään järjetöntä bakteerimäärää tai hankaumia tarttee pelätä.

eivät ole terveys riski. tämän asian oikaisi joku naislääkäri jossain naistenlehdessä jokunen aika sitten. nyt voitte kaikki nukkua yönne rauhassa.

• Mitens on?
        dyingbride kirjoitti:

eivät ole terveys riski. tämän asian oikaisi joku naislääkäri jossain naistenlehdessä jokunen aika sitten. nyt voitte kaikki nukkua yönne rauhassa.

Häiritseekö viestini vain sen takia et kerroin faktoja? Noh, oma mielipide/omapäätös. Silti tervettä järkeä SAA ja PITÄÄ käyttää.

• pyrk

urheilussahan niitä just käytetään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      68
      2871
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1468
    Aihe