Miten saan luukun postit outlookiin. Olen laittanut saapuvan palvelimen oikein ja lähtevää en tiedä (internet liittymä on elisa). Kun koitan jotain tehdä outlookilla niin se kysyy salasanaa ja jotain tunnusta, kun laitan ne niin parin sekunnin päästä se kysyy sitä uudestaa. Väittää että se on hylätty tai jotain.
Luukun postit outlookkiin?
6
2069
Vastaukset
- jarmo43
Käytän luukun postia Soneran yhteydellä ja saapuva osoitteeni on muistaakseni pop-0XX.luukku.com ja lähtevä smtp-0XX.luukku.com.
Käyttäjätunnus on luukun sähköpostiosoitteesi ja vielä salasana.Nuo X:t ovat numeroita ja minulla ainakin kummassakin samat numerot. Hyvin on toiminut, vaikka huhut kertoivat, ettei tämä toimi.- jarmo43
jos käytät Elisan yhteyttä. Vastaanottaminen kylläkin. Jos saat luukun postia ja vastaat jollekin, pitää lähetysosoitteeksi valita Elisan puoli. Sen voi hyvin hiirellä vaihtaa kirjoitusohjelman yläreunassa.
- ???????????
Käsittääkseni pelkkää luukkua ei saa outlookkiin vaan täytyy olla LUUKKU
- jarmo43
Minulla oli aiemmin MTV3 , myöhemmin GoHome liittymä, johon oli myös modeemi-internet yhteys.
Nyt en enää kahteen vuoteen tavallista modeemia ole käyttänyt. Nyt yhteyteni on Sonera reilut puoli vuotta. Kyllä luukun viestien vastaanotto toimii ihan hyvin.
- spriteZ
maksullinen palvelu luukussa.
"Plus-paketti
Turvallinen ja elämää helpottava paketti valikoituja lisätoimintoja. Plus-paketilla pääset eroon tila- ja turvallisuusongelmista. Voit lähettää ja vastaanottaa postia kaikilla sähköpostiosoitteillasi, myös työpaikan tai opinahjosi osoitteilla. Kaikki viestisi ovat käsillä mistä tahansa, yhden tutun web-käyttöliittymän kautta! Myös Outlook Expressin, Thunderbirdin, kännyköiden ja kaikenlaisten muiden postiohjelmien käyttö onnistuu.
Roskapostisuoja
Virusturva
Lisälevytila 100 Mt
Värikuoret
Outlook Express-tuki
Luukku WAP
Plus-paketti vain
3 € / kk tai 15 € / 6 kk tai 19,90 € / 12 kk"
Tuommosen paketin kanssa saat postit outlookiin. Ite vaihdoin käyttämään sitä elisan sähköpostia kun luukussa muuttui aikoinaan maksulliseksi postin lähetys omalle koneelle.
Elisan asetukset
tulevan postin palvelin mail.kolumbus.fi
lähtevän postin palvelin smtp.kolumbus.fi
protokolla IMAP4 (tai POP3)** - vvv
kyllä saa...!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai908416Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424738Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414391Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit452615Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.981478- 401296
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441246Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641152Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391150Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1671090