Luukun postit outlookkiin?

Ernesti

Miten saan luukun postit outlookiin. Olen laittanut saapuvan palvelimen oikein ja lähtevää en tiedä (internet liittymä on elisa). Kun koitan jotain tehdä outlookilla niin se kysyy salasanaa ja jotain tunnusta, kun laitan ne niin parin sekunnin päästä se kysyy sitä uudestaa. Väittää että se on hylätty tai jotain.

6

1931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jarmo43

Käytän luukun postia Soneran yhteydellä ja saapuva osoitteeni on muistaakseni pop-0XX.luukku.com ja lähtevä smtp-0XX.luukku.com.
      Käyttäjätunnus on luukun sähköpostiosoitteesi ja vielä salasana.Nuo X:t ovat numeroita ja minulla ainakin kummassakin samat numerot. Hyvin on toiminut, vaikka huhut kertoivat, ettei tämä toimi.

• jarmo43

jos käytät Elisan yhteyttä. Vastaanottaminen kylläkin. Jos saat luukun postia ja vastaat jollekin, pitää lähetysosoitteeksi valita Elisan puoli. Sen voi hyvin hiirellä vaihtaa kirjoitusohjelman yläreunassa.

• ???????????

Käsittääkseni pelkkää luukkua ei saa outlookkiin vaan täytyy olla LUUKKU

• jarmo43

Minulla oli aiemmin MTV3 , myöhemmin GoHome liittymä, johon oli myös modeemi-internet yhteys.
        Nyt en enää kahteen vuoteen tavallista modeemia ole käyttänyt. Nyt yhteyteni on Sonera reilut puoli vuotta. Kyllä luukun viestien vastaanotto toimii ihan hyvin.

• spriteZ

maksullinen palvelu luukussa.
      "Plus-paketti    

Turvallinen ja elämää helpottava paketti valikoituja lisätoimintoja. Plus-paketilla pääset eroon tila- ja turvallisuusongelmista. Voit lähettää ja vastaanottaa postia kaikilla sähköpostiosoitteillasi, myös työpaikan tai opinahjosi osoitteilla. Kaikki viestisi ovat käsillä mistä tahansa, yhden tutun web-käyttöliittymän kautta! Myös Outlook Expressin, Thunderbirdin, kännyköiden ja kaikenlaisten muiden postiohjelmien käyttö onnistuu.

Roskapostisuoja    
         Virusturva    
         Lisälevytila 100 Mt    
         Värikuoret    
         Outlook Express-tuki    
         Luukku WAP    

Plus-paketti vain

3 € / kk tai 15 € / 6 kk tai 19,90 € / 12 kk"

Tuommosen paketin kanssa saat postit outlookiin. Ite vaihdoin käyttämään sitä elisan sähköpostia kun luukussa muuttui aikoinaan maksulliseksi postin lähetys omalle koneelle.

Elisan asetukset
      tulevan postin palvelin    mail.kolumbus.fi    
      lähtevän postin palvelin    smtp.kolumbus.fi
      protokolla    IMAP4 (tai POP3)**

• vvv

kyllä saa...!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5269
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3450
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2850
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      57
      2672
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      172
      2338
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2137
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1889
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1855
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe