Luukun postit outlookkiin?

Ernesti

Miten saan luukun postit outlookiin. Olen laittanut saapuvan palvelimen oikein ja lähtevää en tiedä (internet liittymä on elisa). Kun koitan jotain tehdä outlookilla niin se kysyy salasanaa ja jotain tunnusta, kun laitan ne niin parin sekunnin päästä se kysyy sitä uudestaa. Väittää että se on hylätty tai jotain.

6

1894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jarmo43

      Käytän luukun postia Soneran yhteydellä ja saapuva osoitteeni on muistaakseni pop-0XX.luukku.com ja lähtevä smtp-0XX.luukku.com.
      Käyttäjätunnus on luukun sähköpostiosoitteesi ja vielä salasana.Nuo X:t ovat numeroita ja minulla ainakin kummassakin samat numerot. Hyvin on toiminut, vaikka huhut kertoivat, ettei tämä toimi.

      • jarmo43

        jos käytät Elisan yhteyttä. Vastaanottaminen kylläkin. Jos saat luukun postia ja vastaat jollekin, pitää lähetysosoitteeksi valita Elisan puoli. Sen voi hyvin hiirellä vaihtaa kirjoitusohjelman yläreunassa.


    • ???????????

      Käsittääkseni pelkkää luukkua ei saa outlookkiin vaan täytyy olla LUUKKU

      • jarmo43

        Minulla oli aiemmin MTV3 , myöhemmin GoHome liittymä, johon oli myös modeemi-internet yhteys.
        Nyt en enää kahteen vuoteen tavallista modeemia ole käyttänyt. Nyt yhteyteni on Sonera reilut puoli vuotta. Kyllä luukun viestien vastaanotto toimii ihan hyvin.


    • spriteZ

      maksullinen palvelu luukussa.
      "Plus-paketti    

      Turvallinen ja elämää helpottava paketti valikoituja lisätoimintoja. Plus-paketilla pääset eroon tila- ja turvallisuusongelmista. Voit lähettää ja vastaanottaa postia kaikilla sähköpostiosoitteillasi, myös työpaikan tai opinahjosi osoitteilla. Kaikki viestisi ovat käsillä mistä tahansa, yhden tutun web-käyttöliittymän kautta! Myös Outlook Expressin, Thunderbirdin, kännyköiden ja kaikenlaisten muiden postiohjelmien käyttö onnistuu.

         Roskapostisuoja    
         Virusturva    
         Lisälevytila 100 Mt    
         Värikuoret    
         Outlook Express-tuki    
         Luukku WAP    

      Plus-paketti vain

      3 € / kk tai 15 € / 6 kk tai 19,90 € / 12 kk"

      Tuommosen paketin kanssa saat postit outlookiin. Ite vaihdoin käyttämään sitä elisan sähköpostia kun luukussa muuttui aikoinaan maksulliseksi postin lähetys omalle koneelle.

      Elisan asetukset
      tulevan postin palvelin    mail.kolumbus.fi    
      lähtevän postin palvelin    smtp.kolumbus.fi
      protokolla    IMAP4 (tai POP3)**

    • vvv

      kyllä saa...!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1332
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1032
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe