Nhl 2005:ssa rupee vittu hyppimää aina valikoissa puolelta toiselle..onko ohjaimessa joku vika?Ohjain on Sonyn joka tuli pleikan mukana..aluksi toimi hyvin ja nyt ei meinaa toimia millää..Lisäksi ku pelaa nhl:ää pelaajat menee aina oikeesee laitaa eikä keskelle meinaa päästä mitenkää..vituttaa..
Vittu..
3
537
Vastaukset
- seppo hovin fani
hahahhahahaaahaaaa............ uuuuhhuuu....
- jaageri
nhl06:sta siinä kulli ja perse menee karkuun jääkonetta joka on ihan teuvo lomanin näköinen.
- XXX
ostaa uutta ohjainta, ainahan niitä nyt kuluu aikojen saatossa.
Voi tosin olla vika itse koneessakin, johtuuko sitten kun ei ole koskaan putsannut. Itse pelailen aika paljon aika-ajoittain, ja pidän yleensä aina varakonetta kaapissa jos vanha leviää. Muutama pleikka jo vuosien saatossa simahtanutkin, en ikinä niitä jaksa aukoa ja putsailla. Toimivat kuitenkin muutaman vuoden.
Nyt tuossa kiinniolevassa on juuri tuollaista, että menevät välillä valikot jumiin, ei lähde Browser tilastakaan pyörittämään peliä, tai selaa valikoita omin päin pystymättä pysäyttämään tai tekemään mitään. Varmaan ihan koneen vanhuutta, sen verran monella ohjaimellakin olen kokeillut ja niistä ei johdu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249