joka on isoperseinen,,lyhytjalkainen,rinnat riippuu,kuin koiran korvat on äkäinen moittii
miestä joka päivä,,,,vitut mielummin
käyttää iron naisia AH ne Taikut nbe vasta on miesten unelmia joita on helppo ja halukas kohtaamaan.
Suominainen saa katsoa peiliin ja hävetä...
Miten jaksaa olla
9
1618
Vastaukset
- ei hävetä
sieltä kai sitä peräkamarin mies ottaa mistä saa......voivoi!
- ei se niin oo
on niitä naisia jotka ei ole liiiianlihavia ja rinnat ei roiku vaikka ikää on, älä yleistä, haet onneasi vaan väärästä paikasta.
- ei hävetä
ei se niin oo kirjoitti:
on niitä naisia jotka ei ole liiiianlihavia ja rinnat ei roiku vaikka ikää on, älä yleistä, haet onneasi vaan väärästä paikasta.
mihin herneet vieri........
- sä laitat näitä
sun narinoitas?
Kyllä menee miehellä huonosti, eikö kukaan huoli sua?
Selvästi näkee kirjotuksesta että oot lökäpöksy-luuseri joka ei kiinnosta ketään naista.
Mee ihmeessä hakeen se nainen ja jää mielummin itekin sinne mahollisimman kauas.
Tuolla nelikymppisissä olikin keräys sulle, kaikki lupas antaa roponsa että saahaan sulle pelkkä menolippu Siperiaan tai Thaimaaseen.
Kumpaan sä haluut lähtee, voidaan kerätä vähän elatusrahaakin jos suostut jäämään sinne kokonaan.
Ilmota tietos ja tilinumeros niin saat lipun ja elatusrahat. - suomi nainen kunniaan vai m...
jos noi sun arviot suominaisesta pitää paikkansa niin kyllä minä otan sellaisen mielleläni...
mutta kun ongelma vaan on se että niistä on vaan aika hankala pitää kiinni...kyllä suomi nainen peittoaa aina ulkomalaiset siskonsa:)...taytyyhän naisessa olla jotain mistä pitää kiinni ja siks toiseksee ei oo kivaa jos nainen menee hukkan patjojen välii...
että ota sinä vaan rimpula itelles jos luulet että ne on yhtään sen parempia luonne on se mikä ratkaisee ja ei suomalaiset nyt niin huonoja siinä ole... - FAB
Taidat olla varsinainden adonis, kun suomalaisten naisten kurvit ovat sinulle turn off. Aasialaisten kanssa ei keskustelua siis tarvitse harjoittaa ja hänen suurin ilonsa on tuoda kaapista olut. Olen miettinyt miksei täällä ne oikeat ihmiset kohtaa ollenkaan. Tunnen mahtavia tyyppejä, suomalaisia superihmisiä, älykkäitä, mielenkiintoisia, taitavia ja kauniita - kaikki valitettavasti ovat naisia. Minne ne Miehet katosivat?
- ylpeä kaikista avuistaan
haluat.Äitisi tuskin oli suomalainen, veri on vettä sakeampaa.Muista kuitenkin ottaa huomioon turvallisuus tekijät ja hyvä sairasvakuutus.Maailmaon isättömiä lapsia täynnä.
- mää
no siinäs meet. älä riko kenenkään sydäntä valloitusreissuillasi. anna suomimammojen olla vaan rauhassa. vaikka kyllä nekin tollaselle mulkerolle nuorena ja nättinä vaan kelpasi..ja varmaan jonkun niistä onnistuit painaan paksuksi ja hylkäsit sittemmin, kun se rupsahti saatuaan sulle lapsia ja parsittuaan sun sukkias ja pestyään sun haisevia kalsareitas ja muutenkin varmaan väsyit siihen täyshoitotouhotukseen, kun ehtona oli että oisit useammin perheesi kanssa etkä humputtelemassa omilla reissuillasi...suomalaisen miehen moraali kukoistuksensa huipulla!
p.s.muistitkos ite katsoa aamulla peiliin? - anja
olin nuorena mukana kauneuskilpailuissa ja tulin toiseksi.Oli ottajia vaikka kuinka- ja joku sit saikin omakseen.15 vuotta passasin ja tein kodin sille mukavaksi.pesin leivoin ja pyykkäsin.hoidin kolme lastamme ja unelmoin omasta talosta.kerran sitten onnisti ja ostimme oman kodin .silloin olin jo lihonut 20 kiloa ja pääsin töihin että saisimme lisää rahaa rakentamiseen ja saneeraukseen.Ukko ei kestänytkään yksioloa kun olin aina odottanut soppa kuumana sitä töistä.Alkoi hypätä vieraissa ja juomaan...olin jo laihtunut 12 kiloa kun erosimme.Mutta eipä sillä ollut enää siinä vaiheessa mitään merkitystä kun mä inhosin sitä niin että olisin tappanut jos en olis lähtenyt.
Haluni olen löytänyt vuosien jälkeen uuden miehen kans joka osaa arvostaa mussa ihmistä.mä olen sille rakas isoine peppuineni ja riippurintoineni..eikä nekään selällään maatessa riipu.:) mahakaan ei roiku kun syö sen täyteen.se on oikeestaan aika kiinteä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249