eli tuoreimmat myyntiluvut 01/06
1. Corolla 1468
2. Golf 808
3. Focus 787
.
14. Cerato 364
Corolla ykkönen
21
3476
Vastaukset
- kaukis
entä sitten?
- linkki?
Tilastokeskuksen sivujen mukaan tilasto julkistetaan vasta 6.helmikuuta.
- useampia
Tuulilasin nettisivut ja Autoalan Tiedotuskeskuksen sivut, hae itse.
- että huulilasissa
useampia kirjoitti:
Tuulilasin nettisivut ja Autoalan Tiedotuskeskuksen sivut, hae itse.
löytyy....lol
- ostamatta
Joo, siinä yksi hyvä syy, miksi en halua ko. autoa ostaa. Tuulipukukansaan en ikinä halua samaistua...
- allu
Totta puhut en ikinä kyllä ostais nuon ikävää
ja kyllästyttävää autoa - totta!
allu kirjoitti:
Totta puhut en ikinä kyllä ostais nuon ikävää
ja kyllästyttävää autoaMinä myös ajan Ladalla koska se ei ole massa-auto. Vai olinkohan minäkin teidän laillanne persaukinen ja kade?
- päivän naurut
totta! kirjoitti:
Minä myös ajan Ladalla koska se ei ole massa-auto. Vai olinkohan minäkin teidän laillanne persaukinen ja kade?
Jos ei osta corollaa, on persaukinen ja kateellinen...
Nyt sitten jo jotain rajaa noihin vitseihinkin!!! - mennä Fordille
Osta sitten tyyppivikainen, ovivikainen ja vetoakseli neuroosin vaivaama Focus.
- linkki?
http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?subarea=uutiset&article=125981
Corolla on ehkä ykkönen, mutta tojotan myynti on kyllä pudonnut melkein 14% vuoden takaisesta, myös Corollaa myydään vähemmän. Kakkosena olevan volkkarrin myynti on sen sijaan kasvanut 24,5%. Mistä tämä kertoo? Olisiko Tojotan myynnin kasvu taittumassa ja markkinoille tarvittaisiin uusia malleja, jotta kiinnostus taas heräisi? - ????
Onko kenelläkään beirutin corollan myynti tilastoa entä mikä on tilanne bahrainissa.
- Pena
Toista se oli kun Corolla ei ollut ykkösenä, kyllä siitä muistettiin vittuilla ja räkyttää. No nyt on taas meidän vuoro kirjoitella tilastoista.. :)))
- itse en ajelisi
Pena kirjoitti:
Toista se oli kun Corolla ei ollut ykkösenä, kyllä siitä muistettiin vittuilla ja räkyttää. No nyt on taas meidän vuoro kirjoitella tilastoista.. :)))
eniten myydyllä tylsällä mallilla. Ja ehkä sekin tekee osansa kun ominaisuudet ovat mitä ovat. Tai siis niitä ei ole!
- Pena
itse en ajelisi kirjoitti:
eniten myydyllä tylsällä mallilla. Ja ehkä sekin tekee osansa kun ominaisuudet ovat mitä ovat. Tai siis niitä ei ole!
Ei ne muuten Tojoa ostaisi, saahan samaan hintaan muunkin vastaavan kokoluokan kulkineen.
- aadolf
Pena kirjoitti:
Ei ne muuten Tojoa ostaisi, saahan samaan hintaan muunkin vastaavan kokoluokan kulkineen.
Olen huomannut,että tämä tojota sairaus on
geeneissä.Jos isällä on ollut tojota niin pojan
on pakko saada myös,ja sitten ollaan niinkuin
mailmassa ei muita autoja olisikaan.Tojota on
paras,tojota on paras.Ihmiset jotka ostavat tojotan
heillä ei ole mielikuvitusta,he ovat massaa - sipiläinen
aadolf kirjoitti:
Olen huomannut,että tämä tojota sairaus on
geeneissä.Jos isällä on ollut tojota niin pojan
on pakko saada myös,ja sitten ollaan niinkuin
mailmassa ei muita autoja olisikaan.Tojota on
paras,tojota on paras.Ihmiset jotka ostavat tojotan
heillä ei ole mielikuvitusta,he ovat massaa..sehän on vaan sun ongelma, ei meidän..hahaa
- tylsyydessä
näin on!
- perunamuusi on hyvää
kattia kanssa. Korolla on yhtä persoonallinen kuin 307, 4, tai Colf. Samaa massateollista muotoilua kaikki. Osta nurkkaasi Rodinin ajattelija. Sitä ei joka himassa muuten löydy. Sit tajuut mitä on muotoilu ja teollinen muotoilu. Asioilla on eroa. Mutta sinä puhut pulkkikamasta kuin ainutkertaisista taideteoksista. Pääsi on täynnä paskaa.
- tylsä järkiauto
Epäilemättä Corolla on erittäin hyvä auto, mutta minä hölmö en suhtaudu autoiluun täysin pragmaattisesti, siksi en voi ostaa noin tylsää autoa.
- niinhän
tylsä järkiauto kirjoitti:
Epäilemättä Corolla on erittäin hyvä auto, mutta minä hölmö en suhtaudu autoiluun täysin pragmaattisesti, siksi en voi ostaa noin tylsää autoa.
se on ja sehän tässä maailmassa on hyvää kun löytyy vaihtoehtoja! Niille jotka haluavat suhtautua autoiluun enemmän tunteella löytyy mm. Alfa-Romeo. Erittäin kauniisti muotoiltuja ja tehokkaita malleja niitä tarvitseville. Itse sen sijaan pitäydyn corollassa, koska se on miellyttävästi muotoiltu (ei ärsytä), tekniikaltaan toimivaa ja ominaisuuksiltaan omassa luokassaan onnistunut kokonaisuus. Ihmiset vaan ovat erilaisia. Corollan suuren myynnin syynä lienee se, että se vaan sattuu miellyttämään kohtuullisen suurta osaa Suomalaisista.
- sitten Corolla
niinhän kirjoitti:
se on ja sehän tässä maailmassa on hyvää kun löytyy vaihtoehtoja! Niille jotka haluavat suhtautua autoiluun enemmän tunteella löytyy mm. Alfa-Romeo. Erittäin kauniisti muotoiltuja ja tehokkaita malleja niitä tarvitseville. Itse sen sijaan pitäydyn corollassa, koska se on miellyttävästi muotoiltu (ei ärsytä), tekniikaltaan toimivaa ja ominaisuuksiltaan omassa luokassaan onnistunut kokonaisuus. Ihmiset vaan ovat erilaisia. Corollan suuren myynnin syynä lienee se, että se vaan sattuu miellyttämään kohtuullisen suurta osaa Suomalaisista.
ja kolmanneksi parhain auto on Avensis. Enpä ole muita merkkejä kyllä ajanutkaan kovin paljon, mutta tämä on vakaa käsitykseni nykyautoista.
Kuten -"Corollan suuren myynnin syynä lienee se, että se vaan sattuu miellyttämään kohtuullisen suurta osaa Suomalaisista"- kirjoituksestasi sinutkin tunnen.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415