Corolla ykkönen

tammikuussa

eli tuoreimmat myyntiluvut 01/06
1. Corolla 1468
2. Golf 808
3. Focus 787
.
14. Cerato 364

21

3476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaukis

entä sitten?

• linkki?

Tilastokeskuksen sivujen mukaan tilasto julkistetaan vasta 6.helmikuuta.

• useampia

Tuulilasin nettisivut ja Autoalan Tiedotuskeskuksen sivut, hae itse.

• että huulilasissa
        useampia kirjoitti:

Tuulilasin nettisivut ja Autoalan Tiedotuskeskuksen sivut, hae itse.

löytyy....lol

• ostamatta

Joo, siinä yksi hyvä syy, miksi en halua ko. autoa ostaa. Tuulipukukansaan en ikinä halua samaistua...

• allu

Totta puhut en ikinä kyllä ostais nuon ikävää
        ja kyllästyttävää autoa

• totta!
        allu kirjoitti:

Totta puhut en ikinä kyllä ostais nuon ikävää
        ja kyllästyttävää autoa

Minä myös ajan Ladalla koska se ei ole massa-auto. Vai olinkohan minäkin teidän laillanne persaukinen ja kade?

• päivän naurut
        totta! kirjoitti:

Minä myös ajan Ladalla koska se ei ole massa-auto. Vai olinkohan minäkin teidän laillanne persaukinen ja kade?

Jos ei osta corollaa, on persaukinen ja kateellinen...

Nyt sitten jo jotain rajaa noihin vitseihinkin!!!

• mennä Fordille

Osta sitten tyyppivikainen, ovivikainen ja vetoakseli neuroosin vaivaama Focus.

• linkki?

http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?subarea=uutiset&article=125981

Corolla on ehkä ykkönen, mutta tojotan myynti on kyllä pudonnut melkein 14% vuoden takaisesta, myös Corollaa myydään vähemmän. Kakkosena olevan volkkarrin myynti on sen sijaan kasvanut 24,5%. Mistä tämä kertoo? Olisiko Tojotan myynnin kasvu taittumassa ja markkinoille tarvittaisiin uusia malleja, jotta kiinnostus taas heräisi?

• ????

Onko kenelläkään beirutin corollan myynti tilastoa entä mikä on tilanne bahrainissa.

• Pena

Toista se oli kun Corolla ei ollut ykkösenä, kyllä siitä muistettiin vittuilla ja räkyttää. No nyt on taas meidän vuoro kirjoitella tilastoista.. :)))

• itse en ajelisi
        Pena kirjoitti:

Toista se oli kun Corolla ei ollut ykkösenä, kyllä siitä muistettiin vittuilla ja räkyttää. No nyt on taas meidän vuoro kirjoitella tilastoista.. :)))

eniten myydyllä tylsällä mallilla. Ja ehkä sekin tekee osansa kun ominaisuudet ovat mitä ovat. Tai siis niitä ei ole!

• Pena
        itse en ajelisi kirjoitti:

eniten myydyllä tylsällä mallilla. Ja ehkä sekin tekee osansa kun ominaisuudet ovat mitä ovat. Tai siis niitä ei ole!

Ei ne muuten Tojoa ostaisi, saahan samaan hintaan muunkin vastaavan kokoluokan kulkineen.

• aadolf
        Pena kirjoitti:

Ei ne muuten Tojoa ostaisi, saahan samaan hintaan muunkin vastaavan kokoluokan kulkineen.

Olen huomannut,että tämä tojota sairaus on
        geeneissä.Jos isällä on ollut tojota niin pojan
        on pakko saada myös,ja sitten ollaan niinkuin
        mailmassa ei muita autoja olisikaan.Tojota on
        paras,tojota on paras.Ihmiset jotka ostavat tojotan
        heillä ei ole mielikuvitusta,he ovat massaa

• sipiläinen
        aadolf kirjoitti:

Olen huomannut,että tämä tojota sairaus on
        geeneissä.Jos isällä on ollut tojota niin pojan
        on pakko saada myös,ja sitten ollaan niinkuin
        mailmassa ei muita autoja olisikaan.Tojota on
        paras,tojota on paras.Ihmiset jotka ostavat tojotan
        heillä ei ole mielikuvitusta,he ovat massaa

..sehän on vaan sun ongelma, ei meidän..hahaa

• tylsyydessä

näin on!

• perunamuusi on hyvää

kattia kanssa. Korolla on yhtä persoonallinen kuin 307, 4, tai Colf. Samaa massateollista muotoilua kaikki. Osta nurkkaasi Rodinin ajattelija. Sitä ei joka himassa muuten löydy. Sit tajuut mitä on muotoilu ja teollinen muotoilu. Asioilla on eroa. Mutta sinä puhut pulkkikamasta kuin ainutkertaisista taideteoksista. Pääsi on täynnä paskaa.

• tylsä järkiauto

Epäilemättä Corolla on erittäin hyvä auto, mutta minä hölmö en suhtaudu autoiluun täysin pragmaattisesti, siksi en voi ostaa noin tylsää autoa.

• niinhän
        tylsä järkiauto kirjoitti:

Epäilemättä Corolla on erittäin hyvä auto, mutta minä hölmö en suhtaudu autoiluun täysin pragmaattisesti, siksi en voi ostaa noin tylsää autoa.

se on ja sehän tässä maailmassa on hyvää kun löytyy vaihtoehtoja! Niille jotka haluavat suhtautua autoiluun enemmän tunteella löytyy mm. Alfa-Romeo. Erittäin kauniisti muotoiltuja ja tehokkaita malleja niitä tarvitseville. Itse sen sijaan pitäydyn corollassa, koska se on miellyttävästi muotoiltu (ei ärsytä), tekniikaltaan toimivaa ja ominaisuuksiltaan omassa luokassaan onnistunut kokonaisuus. Ihmiset vaan ovat erilaisia. Corollan suuren myynnin syynä lienee se, että se vaan sattuu miellyttämään kohtuullisen suurta osaa Suomalaisista.

• sitten Corolla
        niinhän kirjoitti:

se on ja sehän tässä maailmassa on hyvää kun löytyy vaihtoehtoja! Niille jotka haluavat suhtautua autoiluun enemmän tunteella löytyy mm. Alfa-Romeo. Erittäin kauniisti muotoiltuja ja tehokkaita malleja niitä tarvitseville. Itse sen sijaan pitäydyn corollassa, koska se on miellyttävästi muotoiltu (ei ärsytä), tekniikaltaan toimivaa ja ominaisuuksiltaan omassa luokassaan onnistunut kokonaisuus. Ihmiset vaan ovat erilaisia. Corollan suuren myynnin syynä lienee se, että se vaan sattuu miellyttämään kohtuullisen suurta osaa Suomalaisista.

ja kolmanneksi parhain auto on Avensis. Enpä ole muita merkkejä kyllä ajanutkaan kovin paljon, mutta tämä on vakaa käsitykseni nykyautoista.

Kuten -"Corollan suuren myynnin syynä lienee se, että se vaan sattuu miellyttämään kohtuullisen suurta osaa Suomalaisista"- kirjoituksestasi sinutkin tunnen.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3645
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      25
      3202
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2845
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2633
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1718
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1660
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1487
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1455
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1444
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      27
      1415
    Aihe