Miten vältän tv-lupa tarkastajat?

varaton 

niin no kysymys lienee otsikossa

27

18731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun ei tartte

      Mua ei ole yksikään tarkastaja piinannu koko 9:nä vuonna kun olen omassa luukussa asustellu, eikä ole ikinä lupaa ollu. Eikä tule!

      Ne on vissiin unohtanu mut, muttei haittaa.

    • varsin yksinkertainen

      kun herra tv lupatarkastaja pyrkii sisään, sun ei tarvi päästä sitä sisälle. sillä ei ole valtuuksia tunkea väkisin sun asuntoon, eikä sun tarvi sanoa sille mitään syytä. jos lupatarkastaja uhkaa poliisilla (epätodennäköistä) niin anna uhata, ja soita jollekkin kaverille että haekko mun telkkarin huostaan vähäksi aikaa. sitten vain haet tv:n takasin kun poliisit on lähteny :) kaverilla toimi.

      • gregeg

        "Sitten ku poliisit ovat lähteneet" Tässä maassa ei ole ainuttakaan poliisia käyny kenenkään kodissa tv-luvan takia..Tuleeko poliisit jos et maksa nettimaksua?? Ei tule!! Jos tulee ni virkavirhe napsahtaa poliiseille.


      • ...sitäpaitsi...
        gregeg kirjoitti:

        "Sitten ku poliisit ovat lähteneet" Tässä maassa ei ole ainuttakaan poliisia käyny kenenkään kodissa tv-luvan takia..Tuleeko poliisit jos et maksa nettimaksua?? Ei tule!! Jos tulee ni virkavirhe napsahtaa poliiseille.

        ..poliisia ei tarvi päästää sisälle!!!!!!!!!! Miksei ihmiset tajua sitä????!!! Ei jonkun hemmetin tv-luvan takia saa kotietsintälupaa, siihen tarvii olla epäily rikoksesta josta saa vähintään 6kk tuomion!!!


      • rehellinen
        ...sitäpaitsi... kirjoitti:

        ..poliisia ei tarvi päästää sisälle!!!!!!!!!! Miksei ihmiset tajua sitä????!!! Ei jonkun hemmetin tv-luvan takia saa kotietsintälupaa, siihen tarvii olla epäily rikoksesta josta saa vähintään 6kk tuomion!!!

        Jos olet tehnyt joskus aikaisemmin rikoksia, niin silloin poliisi voi tulla tekosyyllä sisään.


      • nettinape

        niin kauan kun tässä maassa on yksikin henkilö kadonneena tai murha ratkasematta nii ykskään kyttä ei tuu meille tv luvan takia!!!!!


    • ....

      Hanki ovisilmä ja avaa oves vaan niille jotka tunnet. Vältyt samalla kaupustelijoilta ja jehovilta.
      Jos erehyt kuitenki avaamaan ni sano ettei sulla oo telkkaria, niin mäki tein ku vahingossa tyhmyyttäni avasin. Se oli änkeemässä sisälle mut en päästäny. Sen jälkeen on pari kertaa käyny ränkyttämässä kelloa mut oon kattonu kuka sielä on ja naureskellu sit itekseni eteisessä et siellähän ränkyttää jos ei muuta tekemistä elämääsä keksi ku kiusata muita ihmisiä.

      • Yeesus

        Mulla kävi just TV-lupatarkastaja oven takana.
        Ensin ränkytti hulluna ovikelloa ja sit alko hakata/koputella ovea. Hermostuin ja avasin oven turvaketjulla. Kysyin et mitä vittua sä ränkytät sitä ovea. "Olen TV lupa tarkastaja" vastasin et ei oo kuule tv:tä ja olis halunnu tietenkin sisälle mut sanoin et ei tule kysymykseenkään mene pois. Ovi kiinni ja heippa.


      • JykäE
        Yeesus kirjoitti:

        Mulla kävi just TV-lupatarkastaja oven takana.
        Ensin ränkytti hulluna ovikelloa ja sit alko hakata/koputella ovea. Hermostuin ja avasin oven turvaketjulla. Kysyin et mitä vittua sä ränkytät sitä ovea. "Olen TV lupa tarkastaja" vastasin et ei oo kuule tv:tä ja olis halunnu tietenkin sisälle mut sanoin et ei tule kysymykseenkään mene pois. Ovi kiinni ja heippa.

        Mitenpä sitten tehää jos on telkkari ja se on paskana nii tuleeko ne kyselee sitä vitun maksua ?

        Aateltiin tos virittäis telkkariin jonkin näkösen katkasijan ja löis siitä aina virrat poikki ja sanos että ei toimi Telkkari eli voit painua helvettiin. Miten on tuleeko "rikkinäisestä" telkkarista maksua??


    • ggfgfhjk

      haha haa !!! helposti vältät,olet vaan kotona.Tulee pikavoitto sulle koira suoraan postissa 175 euroo et hajoo sihe jos ei rahat riitä.Taas säästyy 50 ekee vuodessa ku saadaan kaikki köyhätki maksamaa tv lupa mediamaksun muodossa.

      • m

        se media maksu on kuule tulevaisuutta, aikasintaan 10 vuoden päästä, jos eduskunta siitä päättää. ei ne saa muutenkaan mitään aikaan. tällä viikolla kävi tarkastaja, en avannu ovee ni sillä siitä pääs..


      • eheehee

        Mikä pikavoitto? 5 vuotta olen tässä asustellut ja senttiäkään en ole ylelle almuja antanut. Pari kertaa ne amisviiksiluikut ovat käyneet ovella itkemässä mutta sisään ei ole ollut mitään asiaa. Ei ne muuta pysty tekemään kuin lähettelemään niitä propagandalappuja kerran vuodessa mutta nekin menevät perseenpyyhintäpaperiksi =)


      • lehtisaari a
        eheehee kirjoitti:

        Mikä pikavoitto? 5 vuotta olen tässä asustellut ja senttiäkään en ole ylelle almuja antanut. Pari kertaa ne amisviiksiluikut ovat käyneet ovella itkemässä mutta sisään ei ole ollut mitään asiaa. Ei ne muuta pysty tekemään kuin lähettelemään niitä propagandalappuja kerran vuodessa mutta nekin menevät perseenpyyhintäpaperiksi =)

        miten laissa sanotaankaan, tarkastaja päästettävä sinne missä tv-vastaanotin on, kun sitä ei ole, ei tarvitse sisään päästää. Kävi niin että 10v sitten olin vuoden asunnoton, en muistanut katkaista tv-lupaa, sitten tein uuden ilmoituksen, en saanut lupaa ! Sen jälkeen olen katsellut missä katsellut, nyt ei ole telkkaria, tarkastaja toisinaan pudottaa tv-lupahakemuslapun postiluukusta,,,,,,,,,, näkeehän ne ettei mulla ole lupaa, eihän silloin ole televisiotakaan, merkillistä touhua.
        Nyt uusimpiin läppäreihinkin tarvitaan lupa, kun sisällä on se, digipoksia vastaava laite, eikö niin ? Mun läppäri on HP 6735S, tarvitaanko tähän tv-lupa, vai sitten joskus mediamaksu, tv:ta en tästä aio katsoa.


      • 13+12
        lehtisaari a kirjoitti:

        miten laissa sanotaankaan, tarkastaja päästettävä sinne missä tv-vastaanotin on, kun sitä ei ole, ei tarvitse sisään päästää. Kävi niin että 10v sitten olin vuoden asunnoton, en muistanut katkaista tv-lupaa, sitten tein uuden ilmoituksen, en saanut lupaa ! Sen jälkeen olen katsellut missä katsellut, nyt ei ole telkkaria, tarkastaja toisinaan pudottaa tv-lupahakemuslapun postiluukusta,,,,,,,,,, näkeehän ne ettei mulla ole lupaa, eihän silloin ole televisiotakaan, merkillistä touhua.
        Nyt uusimpiin läppäreihinkin tarvitaan lupa, kun sisällä on se, digipoksia vastaava laite, eikö niin ? Mun läppäri on HP 6735S, tarvitaanko tähän tv-lupa, vai sitten joskus mediamaksu, tv:ta en tästä aio katsoa.

        Kyseisessä läppärissä ei ole sisäänrakennettuna viritintä jolla voisit tv-ohjelmia katsella.

        http://h10010.www1.hp.com/wwpc/fi/fi/sm/WF06a/321957-321957-64295-3955547-3955547-3687621.html


    • ääliövero

      Älä avaa ovea jos et tiedä, että vieraita on tulossa. Tällöinkin ovisilmä ja/tai turvaketjun käyttö vähintäänkin suositeltavaa! Tämä varotoimenpide AINA! Kaiken maailman hörhöjä niin paljon liikenteessä, että näin välttyy muiltakin ongelmilta ja lupatarkastajat sen sortin kusettajia että kaikkeen kannattaa varautua.

      Tämän lisäksi ovikellon soidessa äänet pois televisiosta/musiikki pois jos meinaat avaamaan mennä.

      Yksinkertaista, eikö? :)

      • Koettu on

        miksi laittaa äänet pois koska sehän viimeistään kertoo oven takana olijalle että olet kotona ja alkavat rimputtaa entistä hurjemmin !

        Voit aivan huoletta antaa soida kuten ennenkin, koska monet jättävät esim. radion auki kotieläimille viihdykkeeksi.


      • shrink
        Koettu on kirjoitti:

        miksi laittaa äänet pois koska sehän viimeistään kertoo oven takana olijalle että olet kotona ja alkavat rimputtaa entistä hurjemmin !

        Voit aivan huoletta antaa soida kuten ennenkin, koska monet jättävät esim. radion auki kotieläimille viihdykkeeksi.

        niin pääsette pelkotiloistanne. Ehkä se vähentää turhia poissaoloja töistä ja masennuksesta aiheutuvia kuluja yhteiskunnalle. Kaikki voittaa tässä pelissä.Ajatelkaa positiivisesti, tuollainen negatiivinen viba syö voimat.


      • hah aahhahaha
        shrink kirjoitti:

        niin pääsette pelkotiloistanne. Ehkä se vähentää turhia poissaoloja töistä ja masennuksesta aiheutuvia kuluja yhteiskunnalle. Kaikki voittaa tässä pelissä.Ajatelkaa positiivisesti, tuollainen negatiivinen viba syö voimat.

        heh heheheh


      • Lupansa aina maksanu
        hah aahhahaha kirjoitti:

        heh heheheh

        hehehehehhahhahahah ei niin mutta YLE-vero tulee hehhehhahahahahhhaahah tervetuloa mukaan maksamaan perkeleen pummit heheheheheh


      • trherbersver
        shrink kirjoitti:

        niin pääsette pelkotiloistanne. Ehkä se vähentää turhia poissaoloja töistä ja masennuksesta aiheutuvia kuluja yhteiskunnalle. Kaikki voittaa tässä pelissä.Ajatelkaa positiivisesti, tuollainen negatiivinen viba syö voimat.

        Vitun: yleloinen syö paskaa , rottanaama!!!

        Ei se ylemaksu tule voimaan.


    • jh

      Ei avaa ovee jos ovikello soi, ei vastaa puhelimeen ja repii kirjeet joita viestintävirasto lähettää. Pitää vaan yksinkertasesti olla tavoittamattomissa. Minuakin kaikin yllämainituin keinoin ahistelevat koko ajan mutta mitä ne voi ku eivät ikinä pääse ees kontaktiin. Ja telkkareitahan meillä on 4, ihan ilmasiks katellaan ilman huolen häivää!

      • maksava

        Kyllä se on ikävää olla niin köyhä, että ei ole varaa maksaa tvmaksua. Sitten vielä kehuskellaan maksamattomuudella. No, niinhän se on, että valheesta jää aina kiinni ja ahneella on paskanen loppu. Aina ne omat venkoilut jotenkin kostautuu.


      • dsasadsadasdasd11324
        maksava kirjoitti:

        Kyllä se on ikävää olla niin köyhä, että ei ole varaa maksaa tvmaksua. Sitten vielä kehuskellaan maksamattomuudella. No, niinhän se on, että valheesta jää aina kiinni ja ahneella on paskanen loppu. Aina ne omat venkoilut jotenkin kostautuu.

        vitun köyhät :DDDD ei ole varaa edes tv-maksua maksaa hahahahahah XDDDDDDDDDD


    • Jason Statistics

      Kaksi idioottia siinä edellä. Hypätkää pituutta.

    • bverbebr

      Yleläiset ovat maanpettureita. Rkp:n ja vihervasureiden äänitorvia.

    • TV Luvan maksanut

      Ei ole mukava maksaa muiden tv lupa pummien tv lupia..
      Ei voi olla niin köyhä että ei ole laittaa 53 senttiä paivässä tv lupaan. Mutta on rahaa laittaa muuhun turhaan.

      Kyse on vain haluaako maksaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1957
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1743
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1604
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1346
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1236
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1213
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe