Mun luakalla on pari poikaa, jotka luulee et mä oon ihastunu niihin...Mikä ei todellakaan pidä paikkaansa, mä vihaan niitä! Oikeesti!
Ja nyt nää kyseiset tapaukset kuvittelee tosissaan et mä yltiöpäisen rakastunu niihin vitsin dorkiin. Ja nää tyypit on alkanu nimitteleen mua huoraksi, enkä tiedä mitä pitäis tehdä...
Oon kyllä antanu niiden ihan selvästi ymmärtää et kuinka mä pidän niitä kersoina ja idiootteina, mut ei mee perille!
Ne kuuntelee koko ajan mitä mä puhun kavereitten kans ja vääntää siitä jotain paskaa...Ihme eläjiä! Mä oon yrittäny olla niinku ei mitään, mut se on aika vaikeeta. Joka päivä vituttaa mennä kouluun ja mä oon alkanu myöhästeleen usein.
Miksi elämän pitää olla niin vaikeeta?! Mikä ihme niitä riivaa?
Onneksi mulla on edes kavereita, ilman niitä mulla olis menny vintti pimeeksi kauan sitten...
ÄRSYTTÄÄ!!!!
10
586
Vastaukset
- Van der Decken
Niin, tämä on maailman suurin ongelma.
- ....
hänelle. Tai ainakin purkautumisen arvoinen. Maailmassa on paljon pahaa ja murheita. Mutta kenenkään henkilökohtaista tuskaa ei voi verrata. Voi olla kiitollinen siitä, miten hyvin asiat ovat. Mutta ei voi vaatia ihmistä elämään elämänsä ilman suurta iloa tai surua, vaikkei se ilon tai surun aiheuttaja olisi merkitsevin asia maailmassa.
Ihminen voi suhteuttaa lopulta kuitenkin tuskan ja ilon vain suhteessa OMAAN elämäänsä.
Kaverisin varmaan auttavat sinua keksimään ja levittämään heistä jotakin huhuja ;)
Ei tuollaiseen kiusaamiseen voi kun vastata :) Muttakeksikää jotakin mikä todella saa heidät hiljenemään :)- Ellu
En nyt välttämättä itse toimis noin.
On tosi paskamaisii jätkii kun huorittelee jne, mutta jos alat jotain huhuja laittelee nii siitä se sota vasta syntyy.
Ja voin sen luvata, että ei ole mukaavaa sitten kun itsestä alkaa kuulemaan kaikennäköistä paskaa.Tytöistä kun on vielä niin helppo laittaa juttuu kiertään..
Mutta tsemppiä sulle ja onneks sulla tosiaan on niitä ystävii! Ellu kirjoitti:
On tosi paskamaisii jätkii kun huorittelee jne, mutta jos alat jotain huhuja laittelee nii siitä se sota vasta syntyy.
Ja voin sen luvata, että ei ole mukaavaa sitten kun itsestä alkaa kuulemaan kaikennäköistä paskaa.Tytöistä kun on vielä niin helppo laittaa juttuu kiertään..
Mutta tsemppiä sulle ja onneks sulla tosiaan on niitä ystävii!sori ku yllytin :( mut tosiaa jotaa pitäs tehä :)..
yrittäkää kjamujen kanssa vain tehdä kaikille selväksi että ne tyypit ovat nuijia, eli jatkakaa samaan tapaan kuin ennenkin :) Ei semmoisista tarvitse välittää jotka vain paskaa jauhavat :)- Riivattu_91
Tassu89 kirjoitti:
sori ku yllytin :( mut tosiaa jotaa pitäs tehä :)..
yrittäkää kjamujen kanssa vain tehdä kaikille selväksi että ne tyypit ovat nuijia, eli jatkakaa samaan tapaan kuin ennenkin :) Ei semmoisista tarvitse välittää jotka vain paskaa jauhavat :)Nuijia ovat ja aika säälittäviä tapauksia, eipä niiden mielipiteille tarvi korviansa letkauttaa. :)
Lähinnä vaan nykyään naurattaa niiden säälittävät yritykset keksiä perättömiä juoruja, mutta mikäs siinä jos ei niillä oo omaa elämää...xP
Onneksi kaikki mulle tärkeet ihmiset ei usko tollasiin paskanjauhajiin ja tietää minkälainen mä oikeesti oon...
Kiitti kommenteista, vaikutat kivalta tyypiltä :) - Riivattu_91
Ellu kirjoitti:
Mutta tsemppiä sulle ja onneks sulla tosiaan on niitä ystävii!Siinäpä se onkin tytöistä on niin helppo sanoo et "huora" tai vastaavaa...
Pitäis keksii pojille joku vastaava nimitys, se olis niille ihan oikeen!
Mut kiitti kommentista! :)
- ,sagf
Tuota. Sinussa on jotain sellaista mitä yhteiskuntamme ei tule hyväksymään.
Muuta itsessäsi äkkiä jotain , koska sinun ''asenteessasi'' taitaa olla vikaa.
Muuta ennen kuin on liian myöhäistä..- Riivattu_91
Mitä toi nyt meinas? Mitenkä itse "asennoituisit" siihen että tyypit haukkuu sua huoraksi ja kyttää sun sanomisia?
Ja siitä asenteesta vielä sen verran et en oo kyllä aihetta antanu moiseen haukkumiseen, eli en oo aukonu niille päätä...Ja pyrin muutenkin tarvittaessa tuleen toimeen kaikkien kans, joskin vähän ujo saatan olla.
Mut olis kai vissiin pitäny, eipä olis ainakaan uskaltanu lähtee haukkuun. x)
- jokumuu-91
Mulla taas sellanen ongelma et meen luokalla on pari poikaa jotka on ihastunut muhun!
Ja mä kun en pidä niistä lainkaan, hyi v*ddu. :S
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal313250- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478