Noniin,kaksi viikkoa aikaa päättää mihin yliopistoon sitä pistää haun (ERASMUS). Arvon seuraavien kaupunkien välillä: Wien, Linz, Bern??? Enkä osaa päättää. Oli myös mielessä Norja tai Ruotsi... Mutta olen miettinyt tuota rahapuolta ja norja&sveitsi on aika kalliita maita.. Unelmissa oli lautailla alpeilla ja opiskella mutta omalla yliopistolla ei ole vaihtopaikkoja sellasissa paikoissa :(
Onko jollain kokemuksia tai onko puskaradio kertonut mitään erikoista??
Kiitti!:)
auttakaa
2
429
Vastaukset
- suositus
Itävallan Linz on ainakin sijainniltaan hyvä jo ihan karttaa katsomalla. Alpit on vieressä ja lisäksi jos Sveitsi on kalliimpi maa niin Itävalta sitten. Wien itsessään sijaitsee aika kaukana Alpeista, joten Linz voisi olla sulle ok.
- Stubb
Olin Zurichissa vaihto-opiskelemassa ja tuli Bernissäkin käytyä. Kannattaa muistaa, että vaihto-opiskelun kalleus riippuu täysin kämpästä, minkä saat. Joku 10-15% heitto muussa hintatasossa ei merkitse yhtään mitään, jos joudut asumaan vuokratussa kämpästä 600e/kk tai että saisit huoneen opiskelija-asuntolasta 150e/kk. Mä valitsin vo-kohteen juuri sillä perusteella mistä sai kämpän helposti, joka oli jälkeen päin ajateltuna erittäin hyvä päätös. Bern on tosi hyvällä mestalla, jos haluaa laskettelemaan, mutta muuten aika pieni kaupunki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268