hei kaikille!
väsymys ja masis vaivaa... kuunteleminen tuottaa tuskaa. implantti ajatus ahdistaa, kuulokoje väsyttää. kuuroutumisen kriisi kovin päälä..
löytyykö vertaistukea...
kuuroutumisenkriisikö?
4
914
Vastaukset
- vaan
ota asioista selvää :)
implantista löytyy paljon fakta tietoa ja käyttäjien kokemuksia,paljon positiivista asiaa,mutta täällähän ei saa "mainostaa" sisäkorvaistutteen käyttäjien kotisivuja joista löytyy kattava tieto paketti asiasta kiinnostuneille....
kierto tietä siis...kuulonhuoltoliiton sivuilta linkit ja lapci ry:n sivuilta eteenpäin linkin kautta sisäkorvaistutteen käyttäjien kotisivuille...nyt en antanut suoraa osoitetta,vaan kuulonhuoltoliiton kautta ;)
paljon olen itse kuuroutumisen alkuvaiheessa sitä kautta tukea saanut ja implantoinnin myötä myös elämän iloa :)- Nollakorva
Ymmärrän hyvin masennuksesi ja ahdistuksesi. Aikuiselle ihmiselle joka on tottunut kuuloon on kova paikka kun äänet alkavat häpyä ja kuulo huonontua niin ettei kuulolaitteesta ole apua. Koeta etsiä oikeaa tietoa.
Moni kuuroutunut on saanut avun implantista.
Vertaistukea varmasti löytyy sieltä Kuulonhuoltoliiton puolelta. Parasta olis jos löytäisit jonkun läheltä kotipaikkakuntaasi joka on kokenut saman kuin sinä.
Pää pystyyn ja tsemppiä! - Nollakorva
Nollakorva kirjoitti:
Ymmärrän hyvin masennuksesi ja ahdistuksesi. Aikuiselle ihmiselle joka on tottunut kuuloon on kova paikka kun äänet alkavat häpyä ja kuulo huonontua niin ettei kuulolaitteesta ole apua. Koeta etsiä oikeaa tietoa.
Moni kuuroutunut on saanut avun implantista.
Vertaistukea varmasti löytyy sieltä Kuulonhuoltoliiton puolelta. Parasta olis jos löytäisit jonkun läheltä kotipaikkakuntaasi joka on kokenut saman kuin sinä.
Pää pystyyn ja tsemppiä!Jäipä tärkeä kirjain pois yhdestä sanasta. ; ) Tarkoitin siis että kun äänet alkavat häipyä.
- kuuroutunut
Ymmärrän tilanteesi.. olen itse kokenut samoja asioita. Jos haluat vaihtaa ajatuksia lähemmin, anna sähköpostiosoitteesi niin kirjoittelen sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22452Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001247
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35722