Alkuperäiset

Pokekortit

Onko viellä originaaleja Pokekorttien keräilijöitä? Muistan vielä, kun ensimmäisen pakkani hommasin kesällä -98...
Sanon vain teille, jotka eivät edes tiedä, milloin kortit ensimäisen kerran tuli myyntiin, kunnioittakaa niitä, jotka ovat originaaleja keräilijöitä. Itse kuulusin siihen pieneen enemmistöön. Kansioita on 3, mutta suurin osa on silti vuodelta -98.. *Huokaisee* Voi niitä aikoja..

11

1235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kimmo333

Kyllä voi niitä aikoja. En osaa edes korttipelin sääntöjä (kortteja minulla kyllä on) joten unohtakaa...

• Umbba

Miksi ihmeessä Pokémon-kortteja olisi ollut saatavilla Suomessa jo vuonna 1998, kun varsinainen buumi alkoi vasta vuonna 2000 kun nähtiin ensimmäinen jakso Pokémonia tv:stä. Ja ellen ihan väärin muista, niin pelitkin tulivat ihmisten tietoisuuteen sitten tuon sarjan alkamisen myötä.

• Pokekortit

Niitähän pysty tilaamaan jo ns. "ennakkoon". Sitten päätin huvikseen tilata niitä jollain lehtilomakkeella, ja zädäm, niitä tuli, paitsi että kellää en niitä ollu, joten sain niitä vain esitellä kavereille..

• UusiNeo

vuonna 1999.Mitä parhaita/harvinaisia kortteja sinulla on?Mistä kortistasi et luopisi millään?Minulla se on ancient mew.Olen aina halunnut venusaurin,charizardin ja ennen kaikkea gengarin.

• Mul on..

Japanista tuliaisiks saatu Originaali Mew. Makso reilut 500 markkaa..

• UusiNeo
        Mul on.. kirjoitti:

Japanista tuliaisiks saatu Originaali Mew. Makso reilut 500 markkaa..

ancient mew ja originaali mew sama asia.Mitä muita erittäin harvinaisia kortteja sinulla on?
        Onko sinulla se kortti,minkä haluaisin aivan *********** paljon?
        Ja viimeisenä,Kuinkahan monta ancient mew:tä on painettu?

• Topicin tekijä
        UusiNeo kirjoitti:

ancient mew ja originaali mew sama asia.Mitä muita erittäin harvinaisia kortteja sinulla on?
        Onko sinulla se kortti,minkä haluaisin aivan *********** paljon?
        Ja viimeisenä,Kuinkahan monta ancient mew:tä on painettu?

Ancientissahan kuvana on joku semmoinen, että Mewin kuva on luolan seinämässä.
        Originaalissa sen kuvana on semmonen, että se vaan lentää siinä.
        Voisin sanoa, että Lugia on, mutta kun en tiedä, että onko se kauhean harvinainen nykyään, sitten mulla sen lisäks on ne elementtilinnut ja sitten on ne koirat.
        Ancien Mewia taidettiin painaa vähän enemmän kuin Originaalia, eli oot onnekas jos semmosen oot saanu.

• ancient mew
        Topicin tekijä kirjoitti:

Ancientissahan kuvana on joku semmoinen, että Mewin kuva on luolan seinämässä.
        Originaalissa sen kuvana on semmonen, että se vaan lentää siinä.
        Voisin sanoa, että Lugia on, mutta kun en tiedä, että onko se kauhean harvinainen nykyään, sitten mulla sen lisäks on ne elementtilinnut ja sitten on ne koirat.
        Ancien Mewia taidettiin painaa vähän enemmän kuin Originaalia, eli oot onnekas jos semmosen oot saanu.

se ancient mew ei oo edes harvinainen originaali on PALJON harvinaisempi ancient mewiä sai jokainen joka kävi kattoo pokemon 2 leffan ja vaikka niissä ei käynyt hirveesti ihmisii niitä jaettiin keskellä katuu ainaki siellä missä minä asun nii ja mulla ensimmäisistä korteista mewtwo, originaali mew holo, ancient mew, lugia se jolla hp 90 iskee 90 ja ho-oh
        sitte uusimmista parhaita lugia ex, ho-oh ex, latios ex, team rockets zapdos ex, team magmas groudon, team aquas kyogre.

• Keräilijä
        ancient mew kirjoitti:

se ancient mew ei oo edes harvinainen originaali on PALJON harvinaisempi ancient mewiä sai jokainen joka kävi kattoo pokemon 2 leffan ja vaikka niissä ei käynyt hirveesti ihmisii niitä jaettiin keskellä katuu ainaki siellä missä minä asun nii ja mulla ensimmäisistä korteista mewtwo, originaali mew holo, ancient mew, lugia se jolla hp 90 iskee 90 ja ho-oh
        sitte uusimmista parhaita lugia ex, ho-oh ex, latios ex, team rockets zapdos ex, team magmas groudon, team aquas kyogre.

2 originaali mew:tä,2 mewteoa,¨kaikki tarulinnut,
        tarukoirat ja groudon,kyogre sekä rayquaza.Minulla oli myös 3 ancient mew:tä,mutta myin yhden kaverilleni kympillä.

• wem
        ancient mew kirjoitti:

vittu tuli nimimerkki ja aihe vääriin kohtiin silleen sitä tapahtuu ku on rättiväsyny =) pahoittelen

• mulla

Minulla kaikki ensimmäistä 151 Pokea vuodelta 1998 :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      36
      11476
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9950
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      150
      5629
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3794
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3760
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3645
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3388
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3193
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2835
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2633
    Aihe