Iso O

Ujouss

Haluaisin ettei kukaan alkais arvosteleen, vaikka tiedänkin että en ole käyttäynyt hyvin.

Ollaan tyttöystävän kanssa seurusteltu yli kaks vuotta. En ole oikeastaan koskaan saanut orgasmia, olen aina teeskennellyt. Ja vielä puhunut että kuinka ihana oli saada jne. Tätä on jatkunut niin kauan, että en osaa lopettaa. En halua loukata tyttistä, koska nautin seksistä ihan älyttömästi.

Onko muilla samanlaisia tilanteita? Miten ootte tehnyt?

6

1439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kukkaan

uskalla vastata. Joo en ole eläissäin saanu orgasmia. Verrattain yleistä naisilla. Sanoin sen suoraan alusta. Ei se suureks ongelmaks ollu paithi ithelle.

• peris

olis jos et pitäskään orgasmia päämäränä vaan nauttisit rakkaasi läheisyydestä ja antamisen ilosta.

• mutta

olisihan tuo hyvä kertoa totuus. mitä pitemmälle asian vie sitä isompi möykky siitä tulee.
        ja lisäksikin se että paineet saada orgasmi kasvaa.
        kannatan rehellisyyttä.
        kyllä tyttöystäväsi ymmärtää, jos vain pystytte asiasta keskustelemaan.
        itse ainakin haluiaisin tietää...vaikka tottakai olisin aluksi ihmeissäni ja loukkaantunut kun tuollaisesta asiasta on valehdeltu.

• ---

Tiedän, kuinka vaikeaa on päästä pois teeskentelyn kuplasta (tuttua vuosien takaa, kun olin miehen kanssa). Miehen ja naisen fysiikat eivät kovin usein kohtaa, se on selviö. Mutta jos et saa orgasmia koskaan, voisiko syynä olla se että odotat jotain ulkopuolista ihmettä tapahtuvaksi etkä ole vielä tutustunut kunnolla omaan ruumiseesi/toiveisiisi?

Itse opettelin vähän kerrallaan löytämään nautinnon pelkällä kosketuksella. Etenkin alussa se oli fyysisesti todella rankkaa, mutta ajattelemalla oikeita asioita oikeaan aikaan pääsee eteenpäin. Saadakseen orgasmin ei tarvitse edes riisua - kätevää! Aivot ovat tärkein sukupuolielin ja kaikki muu seuraa perässä. Uskoisin, että jokainen nainen voi päästä tähän. Ihminen oppii tuntemaan ruumiissaan, koska ja millä tavoin "siihen" tilaan tullaan.

Orgasmi ei ole mikään mysteeri, kunhan sitä osaa etsiä oikeasta paikasta.

Lisätään nyt vielä että olen pikkuisen päälle 30 v ja ehtinyt löytää itseni. Jos tästä olisi keskusteltu kymmenen vuotta sitten, olisin ollut todella hukassa aiheen kanssa.

Rohkeutta löytämiseen! Muuten, oletko varma, ettei myös tyttöystäväsi teeskentele? Puhukaa =)

• w.illi

Mitähän tämä oikeastaan koskaan tarkoittaa?
      ja miten sitten tiedät mikä orgasmi on, jos et sitä ole saanut?
      kuulostaa vähän siltä, että nyt täytyis molempien tutkiskella itseään, ja lopettaa teeskentely.

en voi itse kuvitella etten huomaisi, jos toinen ei saa. voihan sitä esiintyä että alkuvaiheessa suhdetta voi olla jännitystä tms.mutta sellainen häviää yleensä , mutta 2 v aika pitkä aika...

nyt vaan istutte alas ja juttelemaan, lähtökohtahan on hyvä jos rakastatte toisianne.
      ja vähän huumoria peliin ei ole pahitteeksi.
      olen huomannut, että monesti esim.pari lasillista viiniä rentouttaa mukavasti, ja ehkä puhuminenkin helpompaa. järjestä sellainen mukava rauhallinen keskusteluhetki, uskon että tyttöystäväsi arvostaa että kerrot totuuden.niinkuin olet täällä kertonut.

• tietää

oletko koskaan saanut ..
      Jos olet , niin sitten hoidat jutut vaan silviisii, että tyttiksen kanssakin rupeaa sujumaan. En suosittele hirveästi keskustelua aiheesta: En ole koskaan oikein saanut kanssasi..
      Siinä ero on hyvin, hyvin lähellä.

Jos et ole ikinäikinä saanut, niin sitten pitäisi ensin itekseen treenailla..

Oon tavannut yli 30v naisia, jotka eivät ole koskaan saanet. Eikä edes ollut niitä masennuslääkkeitäkään. Nehän vie kaikki himot..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      157
      4968
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      20
      3591
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      160
      3391
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      38
      2877
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      103
      2636
    6. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      22
      2031
    7. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1885
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      10
      1675
    9. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      152
      1486
    10. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1482
    Aihe