olen siis yrittänyt jo jonkun aikaa
etsiä silkkilakanoita, mutta tuloksetta.
tietääkö kukaan mistä sellaisia saisi pk-seudulta tai vaikka jostain tilausmyynnistä
yms.
jos jollain on niin voisi kertoa myös kokemuksia.
kiitos
silkkilakanat
9
5693
Vastaukset
- aikoinaan hankittu
..kyllä jo 5 vuotta sitten, mutta sieltä ainakin kannattaa kysyä..hintaa kyllä on, mutta laatua myös.
- silks
Itse löysin Stockalta.
- rantalelu
itse ostin ebaystä ~150puntaa = about 200eur ja kyllä kannatti .. erittäin hyvät..
satiinisilkkilakanoita saa sitten 50eurolla
mies26 likes silks sheets - laadukasta unta
joo, en vaan tiedä mistä sais silkkilakanoita...ne on ehdottomasti parhaat nukku/maata, tosi mukavat viile ja tarvittaessa lämpimät, ei pölise ym. niit ei vaan taida suomesta saada mistään. jos joku tietää nii kerro?
- rinsessa
Itse ostin Tallinnasta.
DREAMLAND ÜLEMISTE KAUBANDUSKESKUSES
Video Sähköposti Kartta
Puhelin:
372 603 4681
Faksi:
372 603 4682
Osoite: Suur-Sõjamäe 4, Tallinn 11415 HARJUMAA
Sähköposti: [email protected]
Rek. numero:
10837302 - hyvät
rinsessa kirjoitti:
Itse ostin Tallinnasta.
DREAMLAND ÜLEMISTE KAUBANDUSKESKUSES
Video Sähköposti Kartta
Puhelin:
372 603 4681
Faksi:
372 603 4682
Osoite: Suur-Sõjamäe 4, Tallinn 11415 HARJUMAA
Sähköposti: [email protected]
Rek. numero:
10837302SILKINMAAILMASTA
- silkkilakanat
Löytyy silkkilakanoita Suomestakin:
http://www.cityshops.fi/paikat/simei_silk/
Kannattaa kiinnittää huomio silkin paksuuteen, paksu mulperisilkki kestää kyllä oikeasti tosi pitkään eikä tule ollenkaan pölypunkkeja. Lyömätön materiaali ja huipputerveellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423816Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal383407- 693008
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912870- 351858
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no841857- 241699
- 281627
- 311622
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231594