Mikähän mahtaa olla vialla, kun laittaa DC:n päälle ja alkaa imutteleen niin vähän ajanpäästä yhteys katkeaa? Muuten nettiyhteys ei pätki.
Ja vika ei ollu alusta saakka vaan viimeaikoina ilmestynyt.
DC++ katkoo nettiyhetyden
8
1150
Vastaukset
- mikkis
Siis mitä se herjaa ??
- DR. Nilkenström
mulla on ollut sama ongelma, nyt parin viikon sisällä on kahdesti katkennut yhteys. dc :aa olen käyttänyt vuosia, eikä ole mitään vastaavaa sattunut ennen.
- voisi olla
että palvelimella on katkoksia. Jo sekunnin katkos riittää katkaisemaan yhteyden. Joku heitti villin teorian että mm. DNA tekee näitä sekunnin katkoja juuri häiritäkseen P2P yhteyksiä, saadakseen purettua "ruuhkia". Monethan jättävät koneen päiväksi päälle imuttamaan...sekunnin katko ja et ole korjaamassa yhteyttä, jolloin kaistaa vapautuu aika läjä loppupäiväksi tai kunnes kansa tulee töistä/koulusta kotiin ja ottaa uuden yhteyden.
- Timppa
viimeiset 5kk pätkiny yhteys poikki melkein päivittäin. Onse kumma kun maksaa nettiyhteydestä ja se on vähän väliä poikki.Kyseessä muuten Elisa että onko muilla vastaavia ongelmia.
- taimeri
Liittymä mulla on dna. Ei se mitään niinkun herjaa, yhteys menee vaan naps poikki ja imutukset katkee siihen. Heti kun dc:n ottaa pois päältä niin ongelma häviää. Mikähän helvetti siin oikeen mättää?? Kertokaa viisaammat:)
- katkeile
Soneran 8/1 Mb yhteys ja DC versio 0.6811.
- mikkis
No olen käyttänyt DC:tä "jonkin" aikaa ja ei ole koskaan tullut vastaan vielä ettei tulisi mitään viestiä miksi katkeaa. Hubin Main Chat ruudussa lukee hubista riippuen suomeksi / englanniksi / ruotsiksi jne. jne. hubista riippuen jokin viesti miksi yhteys on katkennut. Esim. Connection refused by target macine tai yhteyden aikakatkaisu jne. jne. jne... Ett jos tietäs mitä se herjaa niin olisi helppo kertoo missä vika.
- mikkis
Meinaan aina ei johdu sun netti yhteydestä voi olla esim. iso hubi ja hubin pitäjän kaista tekee temppuja tai tai tai.... =))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558