Paljon hyvääkin

Pyrstis

Kauan Forssassa asuneena voin vilpittömästi sanoa, on täällä paljon hyvääkin ja lisää tehdään jatkuvasti. Joen rannoilla on kiva kulkea kauniissa puistomaisemissa.Kaunis,tosin hirmu kallis tori lampineen. Vesihelmi lyö laudalta monet vastaavat paikat,hotellin siihen samaan kun vielä saisi. Pumpulienkelistä löytää laadukkaat yöpymistilat,ruokaakin joka kukkarolle. Siellä tuntuu viihtyvän pivisin nuoret ja iltaisin aikuiset. Kauppojakin on kohtuullisesti ja jos jotain erikoista hakee,ei ole kaukana mikään. Sadankilsan säteeltä löydät varmasti tarvitsemasi. Harrastaakkin voi mitä ihmeellisempiä asioita,kun vaan osaa hakea tietoa vaikka netistä. Tapahtumiakin on paljon,eli aika kiva Forssa.

6

703

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rantasipin

siirtäis vesihelmen viereen tulis enempi matkailijoita ja niitä tänne kaivataan

• Salla

Ex-Forssalaisena on kiva lukea tällä palstalla vanhasta kotikaupungista jotain positiivistakin välillä! Itse muutin muutamia vuosia sitten pois opiskeluiden merkeissä...itse en silloin harkinnutkaan jäädä Forssan ja sinne palaaminenkin on hyvin epätodennäköistä. En kuitenkaan millään tavalla halua mollata Forssaa kaupunkina. Mielestäni on ihanaa, että on saanut lapsuuden elää rauhallisessa pienessä kaupungissa, jossa kaikki oli lähellä ja ainakin sillon oli turvallista olla siellä.

Lähdin kuitenkin itse merta edemmäs kalaan, koska kaupunkina Forssa ei kuitenkaan pysty tarjoamaan minulle sitä mitä elämältäni haen. Aina siellä on kuitenkin kiva käydä! Kiva olisi kuitenkin useimmin lukea näitä positiivisia juttuja :0)!!

• Paljon hyvääkin

Forssassa saa melko edullisesti esimerkiksi oman kämpän ja melko pienellä pääomalla. Yksiöt alle 30 000 ja kolmioita alle 50000,Leppäsen Urpo taitaa myydä 98 neliöö 50 tonnilla. Siitä sais moni ensiasunnon jos vaan työpaikka on. Eikä vuokratkaan päätä huimaa, 250- kai jonnekkin 650 ,ja sillä saa jo luksusta. Moni tulisi varmaan asumaan näihin tyhjiin halpoihin kiinteistöihin,eikä matkakaan olis pitkä kulkea vaikka bussilla,junaa kun meillä ei ole.Moni kaupunki on alle sadan kilsan päässä,ja jos kakkostie lopulta saadaan edes jotenkin kuntoon,niin saattaapa jokunen ohikulkija joskus poiketa ja ihastua ,jopa ostaa kodin vaikka. Omakotitalöjakin kun saa näillä kulmilla jopa alle 100000,tiedän kun olen tutkinut, joten tervetuloo kaikki uudet ja vanhat forssalaiset. Jos asunnot loppuu tehdään lisää, Mukavaa kevättä kaikille

• positiivista
        Paljon hyvääkin kirjoitti:

Forssassa saa melko edullisesti esimerkiksi oman kämpän ja melko pienellä pääomalla. Yksiöt alle 30 000 ja kolmioita alle 50000,Leppäsen Urpo taitaa myydä 98 neliöö 50 tonnilla. Siitä sais moni ensiasunnon jos vaan työpaikka on. Eikä vuokratkaan päätä huimaa, 250- kai jonnekkin 650 ,ja sillä saa jo luksusta. Moni tulisi varmaan asumaan näihin tyhjiin halpoihin kiinteistöihin,eikä matkakaan olis pitkä kulkea vaikka bussilla,junaa kun meillä ei ole.Moni kaupunki on alle sadan kilsan päässä,ja jos kakkostie lopulta saadaan edes jotenkin kuntoon,niin saattaapa jokunen ohikulkija joskus poiketa ja ihastua ,jopa ostaa kodin vaikka. Omakotitalöjakin kun saa näillä kulmilla jopa alle 100000,tiedän kun olen tutkinut, joten tervetuloo kaikki uudet ja vanhat forssalaiset. Jos asunnot loppuu tehdään lisää, Mukavaa kevättä kaikille

juuri ostettu kolmio maksoi 90t ekua ..et silee...

• Pyrstis
        positiivista kirjoitti:

juuri ostettu kolmio maksoi 90t ekua ..et silee...

Multa oisit saanu paljon halvemmalla,eihän täällä noin paljoo kannata maksaa,paitsi rivarista.

• santtu

Minä ihan samaa hehkuttelin tuolla melkein ylimpänä luullessani,ettei täällä mitään hyvää tai positiivista.Koko ajan russutetaan hiukka joka asiasta.Muttakoon pois,ken ei tykkää...sittempähän väki vähenee ja meillä lokoisat oltavat.Pyrstis mukavaa kevättä...toivomme yhteistuumin positiivisuutta kehiin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3682
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      32
      3257
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2888
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2730
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1709
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1539
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1517
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1484
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    Aihe