Mitenkäs päädyitte vartiointialalle?Itse menin vain Stv:lle kesätöihin ja nyt olen jo ollut vartijana 20 vuotta.
Kuinka päädyit alalle?
9
1988
Vastaukset
- jauu
kesätöihin piti aluks mennä 4/2004 mutta mites kävikään.. alalla ollaan vieläkin.
- juu
Menin katsomaan alan hommia 08/95 miltä maistuis ja vieläkin on vartija työvaatteet päällä eli olen tykännyt ja viihtynyt.
- SecurityCat
No tietenki siks, kun oli helppo päästä hommiin ja vähällä työllä saa palkan, jolla kuitenki kohtalaisesti tulee toimeen:)Mut kyllähän töitä vois olla enemmänki...
- silmäpuoli jack
Olin koulun pihalla polttelemassa tupakkia ja siihen ajoi vartiointiliikkeen paku pihalle.
Lupasivat karkkia ja limsaa jos tultaisiin katsomaan mitä pakun takaosassa on.
Sitten minut ja Repa ja pari muuta shanghaijattiin ja pistettiin orjatöihin marketteihin.
Tähän on jo tottunut enkä osaa enää muutakaan. - päädyin
...alalle. Tarkoitus oli armeijan jälkeen saada rahaa jostain joten hakeuduin vartijaksi ja nyt 3 vuodenjälkeen sillä tiellä ollaan edelleenkin ja VAT suoritettuna ja TVEAT menossa.
- -v-
kesäkuussa -94. Sillä reissulla edelleen, loppua ei näy.
- siinä kävi
Kävelin erään vartiointiliikkeen toimiston ovesta sisään ja kysyin olisiko töitä ? Oli.
- -Suhari-
Uimakoulu (lopetin kesken)Rippikoulu (En läpäissyt) Autokoulu (Reputin jo kirjallisissa)
Vartijakurssin sentään läpäsin saatesanolla, sinusta tlee loistava vartija!
Vartijakortti on elämäni ensimmäinen arvopaperi, mahtaa olla kovaa valuuttaa loppuelämää ja uraa silmälläpitäen...- niitä harvoja
jotka oikeesti halus vartijaks (kaikkee sitä ihminen haluaakin) Hakeuduin ammattitutkintokoulutukseen ja sitten töihin. Nyt reilu seitsemän vuotta menny enkä enää tiä mikä musta tulee isona vai tuleeko pysyteltyä alalla. Työnkuvaa oon vaihtanu muutaman kerran vaihtelun vuoksi. Ei tää niin herkkua oo, mutta mikä sitten olis -sitä en vielä tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383839Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51608Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23731