Kuiskuttelua

Catsy_666

Vasta pari viikkoa opiskelemassa niin jo kuiskutellaan. Kuulin, että "Onkohan..... koska se on ainakin tsekannut minua." (keskellä olevat sanat jäivät kuulematta) Yleensä on sellainen ilmapiiri ollut, ettei minulta ole tarvinnut pitää tällaisia asioita salassa. Ellei ne siis liity minuun itseeni.

Mä en ole kyllä katsonut tuota nimenomaista muijaa kyllä yhtään sen enempää kuin että totesin itselleni että onpas söde, mutta ei mun tyyppiäni.

Mistä tällainen kuiskuttelu siis. Päättelin, että kun minä en ole katsonut häntä sillä silmällä, niin hän on katsonut minua sillä silmällä, mutta hän ei tietenkään voinut sanoa sitä ääneen.

1) Ei kauheasti huvita tulla ulos kaapista paikassa, joka vaikuttaa olevan heteromilitanttien pesä.
2) Ei kauheasti haluta aiheuttaa draamoja.
3) Ei kauheasti huvita aloitella seurustelusuhteita.

8

1570

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suotta

tunnusta pois.nykyisin puolet naisista on lesboja tai ainakin bissejä kas kun tähän maailman aikaan kaikki on sallittua,mulle kaikki heti tai kuten itse sanotte;haloo,nyt on vuosi 2006...ikään kuin se olis joku rajapyykki minkä jälkeen voi tehdä mitä vain...

• Minäminäminäminä

aivanselvä vainoharhaisuuteen taipuvainen narsisti. Haluaa ja pelkää, että hänet huomataan.

• Catsy_666

Aiotko tehdä jotain asialle vai länkytätkö vain lämpimiksesi?

• silleen

että kun seuraavan kerran kuulet jotain supinaa, niin käännyt niihin kuiskuttelijoihin päin ja kysäiset että oliko heillä sinulle jotain asiaa? Siis jos ne höpisiät on sinun lähelläsi. Muutoin se saattaisi vaikuttaa hassunpuoleiselta.

Minustakin supistiin, tosin se oli yläasteella ja katkesi siihen kun heitin niitä kakkiaisia pullolla. Mutta elä sinä niin tee :)

• röyhkeästi

vaan flirttailemaan jokaisen supisijan kanssa, kohta ne tappelee susta kun pienet eläimet ;)

• Catsy_666

... ihan tarpeeksi.

Toinen tappelijoista sanoi eilen, että miksi kun minä olen "kasa läskiä jonka päälle on sitaistu lihahyytelöä" niin hän ei kelpaa edes minunkaltaiselleni, onko hän niin ruma.

Sanoin, ettei kysymys ole lainkaan ulkonäöstä vaan luottamuksesta tai sen puuttumisesta. Kaksi naista joista kumpikin yrittää viilata minua ja toisiaan linssiin ei ole omiaan inspiroimaan minussa seksuaalista eikä muunkaanlaista mielihyvää, mutta että tämä ex-malli sattuu siinä linssiinviilaamisessa olemaan läpinäkyvämpi.

• tiedä vielä,
        Catsy_666 kirjoitti:

... ihan tarpeeksi.

Toinen tappelijoista sanoi eilen, että miksi kun minä olen "kasa läskiä jonka päälle on sitaistu lihahyytelöä" niin hän ei kelpaa edes minunkaltaiselleni, onko hän niin ruma.

Sanoin, ettei kysymys ole lainkaan ulkonäöstä vaan luottamuksesta tai sen puuttumisesta. Kaksi naista joista kumpikin yrittää viilata minua ja toisiaan linssiin ei ole omiaan inspiroimaan minussa seksuaalista eikä muunkaanlaista mielihyvää, mutta että tämä ex-malli sattuu siinä linssiinviilaamisessa olemaan läpinäkyvämpi.

ettei naisille koskaan sanota ei? ;)

• Catsy_666
        tiedä vielä, kirjoitti:

ettei naisille koskaan sanota ei? ;)

Heti tulee riita kun toinen näistä soittaa mulle. Ne huutavat siinä toisilleen kumpikin väittäen että mä olen heidän naisensa. Kauniisti olen yrittänyt sanoa, ei tehoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11319
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      62
      9272
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5455
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3700
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3609
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3348
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      19
      3000
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2733
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2450
    Aihe