eilisen päivän yritin asentaa mutta ei asennu,kun se ladataan koneelle sehän on kolmiosanen sielä latauspaikassa,mitä tehdään siinä kolmannessa vaiheessa,iso kiitos jos voitte auttaa.
ie7 asennus
7
583
Vastaukset
- Arska
Onko sulla WinXP ja siinä Service Pack 2?
Internet Explorer 7 Beta 2 Preview toimii vain Windows XP -käyttöjärjestelmässä, johon on asennettu Service Pack 2 -päivitys.
Internet Explorer 7 Beta 2 Preview on ladattavissa testikäyttöön osoitteessa:
http://www.microsoft.com/windows/ie/ie7/default.mspx
Tässä ohjeita:
Kun sivu aukeaa, oikeassa yläkulmassa on "GET BETA 2 PREVIEW" -painike, josta pääsee eteenpäin.
Taas avautuu uusi sivu, jossa kohdassa "STEP 2" on Download-painike, ja kun sitä painaa avautuu latauilmoitus, josta kannattaa valita >Tallenna
Sitten lataat sen asennustiedoston esim. johonkin tyhjään kansioon.
Kun lataus on suoritettu, sulje nettiyhteys ja suoritat sen tiedoston, jolloin asennus alkaa.- alk.per
tein juuri niin mutta kun siinä on step 3 ja mulle tulee virheilmoitus että jotakin msfeeds.dll brosyyriä ei löydy ja siinä srep 3 vaiheessa puhutaan jostakin että send us feed ja jotakin niin että jospa mulla ei asennu kun en ole 3 vaihetta tehnyt.mulla on xp ja service pack2.mutta ei onnistu asennus,olen tallentanut omaan kansioon ja sulkenut nettiyhteyden mutta ei.
- Jeps.
alk.per kirjoitti:
tein juuri niin mutta kun siinä on step 3 ja mulle tulee virheilmoitus että jotakin msfeeds.dll brosyyriä ei löydy ja siinä srep 3 vaiheessa puhutaan jostakin että send us feed ja jotakin niin että jospa mulla ei asennu kun en ole 3 vaihetta tehnyt.mulla on xp ja service pack2.mutta ei onnistu asennus,olen tallentanut omaan kansioon ja sulkenut nettiyhteyden mutta ei.
Itselläni oli nettiyhteys auki asennuksessa ja ennen asennusta se suoritti automaattisen windowssin aitoustarkistuksen. Selain on toiminut moitteitta vaikka beetta onkin.
- utelias uusi
"Taas avautuu uusi sivu, jossa kohdassa "STEP 2" on Download-painike, ja kun sitä painaa avautuu latauilmoitus, josta kannattaa valita >Tallenna
Sitten lataat sen asennustiedoston esim. johonkin tyhjään kansioon.
Kun lataus on suoritettu, sulje nettiyhteys ja suoritat sen tiedoston, jolloin asennus alkaa. "
Olin jo aloittamassa IE7:n asennusta, mutta haluan tarkennusta.
Tuo kohta että >tallenna, niin siinä aloitusikkunassa on valmiina valinta 'tallenna levylle'.
-klikkaanko tuohon OK?
Ja sitten ed vastauksen kohdassa 'johonkin kansioon', niin en ymmärrä että pitääkö sitä varten itse luoda jokin uusi 'tyhjä kansio'? Eikö se mene joka tapauksessa 'johonkin kansioon'.
Ja tuo 'suorita', niin tuleeko se valmiina jossakin ikkunassa, josta voi valita sen 'suorita'? - Niin voi olla etten nyt ymmärrä koko juttua.. Miten se 'suorita'-kohta sitten tulee esille, jos se ei tule itsestään kun sulkee nettiyhteyden? - Pyytääkö kone itse käynnistämään uudelleen?
Entä jos sotken, saanko palautettua entisen IE:n helposti?
Mulla on firefox, mutta koska tässä käy muita tällä koneella, ja ne haluaa käyttää IE:tä, niin mulla täytyy olla molemmat.
(mulla on WinXP-SP2)
- suoraan
Firefoxiin niin ei tartte ihmetellä.
- asennuksessa
käytössä IE, Foxilla ei onnistu.
- alk.per
asennuksessa kirjoitti:
käytössä IE, Foxilla ei onnistu.
nyt sain neuvon tuolla tietokone.fi foorumissa mutta on enkun kielellä josta en ymmärrä,suomeksi oli käsketty tarkistaa rekkarioikeudet?eli missä ne on ja mitä.katsokaa sieltä palstalta jos vaikka ymmärrätte paremmin ohjeet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal293245- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 231528
- 281507
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478