Hei Ruuneperi.

fiiuliN

Siksikö poistit avauksesi, kun minä vastasin siihen
Jos niin on, niin lupaan olla vastaamatta viesteihisi.

13

1481

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seriffi (oletan) poisti.

• Viestini on taas poistettu yksi muu viesti.

• Anu.1

Ei täällä pitänyt poistaa kuin häirikkö viestit,
        mistä nyt olette suututtaneet BilmaniN,vai onko hän kaiken takana.

Minua ei ole huvittanut juuri noitten poistojen vuoksi enää useinkaan tänne kirjoitella,menee
        kaikki huvi olla täällä.

Eikä tälläiselle kaiketi voi kukaan mitään,
        tuolla oli viesti että, ei Bilmanilla ole aikomustakaan jättää tätä hommaansa, joten vahvasti hän pallillaan istuu.

Terveiset vain teille molemmille FiiuliN ja
        Ruuneperi, koettakaa kestää.
        Ja pistäkäähän välillä runosuoni kuplimaan.

• Anu.1 kirjoitti:

Ei täällä pitänyt poistaa kuin häirikkö viestit,
        mistä nyt olette suututtaneet BilmaniN,vai onko hän kaiken takana.

Minua ei ole huvittanut juuri noitten poistojen vuoksi enää useinkaan tänne kirjoitella,menee
        kaikki huvi olla täällä.

Eikä tälläiselle kaiketi voi kukaan mitään,
        tuolla oli viesti että, ei Bilmanilla ole aikomustakaan jättää tätä hommaansa, joten vahvasti hän pallillaan istuu.

Terveiset vain teille molemmille FiiuliN ja
        Ruuneperi, koettakaa kestää.
        Ja pistäkäähän välillä runosuoni kuplimaan.

BilMan on suuttunut kun hänen toimiaan on arvosteltu.

Olemme kohta roskakorissa kuin Ajomies konsanaan.

• Ruuneperi kirjoitti:

BilMan on suuttunut kun hänen toimiaan on arvosteltu.

Olemme kohta roskakorissa kuin Ajomies konsanaan.

unohtaa sheriffin ja alkaa kekustelemaan.

Sitä kai sinäkin olet takaa ajanut,et pelkkää moittimista,siis anna hyvä aihe,joka mieltäsi innostaa ja siitä sitten keskustelu käyntiin.

Vaalit on käyty,asiat kulkevat nyt tavallisessa arjessa missä elämme iloinemme ja huolinemme.

• SkillaN kirjoitti:

unohtaa sheriffin ja alkaa kekustelemaan.

Sitä kai sinäkin olet takaa ajanut,et pelkkää moittimista,siis anna hyvä aihe,joka mieltäsi innostaa ja siitä sitten keskustelu käyntiin.

Vaalit on käyty,asiat kulkevat nyt tavallisessa arjessa missä elämme iloinemme ja huolinemme.

Äänestys on suoritettu ja Presidentti valittu. Tyylikkäämminkin oltaisi voitu hommasta selvitä.

Tämän palstan toimintakin voisi olla innostava ja keskustelut siitä rakentavia.

• fiiuliN

Tänä aamuiseen ketjuusi ei kai muut ehtineet vastata kuin minä, siksi ajattelin jos vaikka itse poistit.
        Eihän siinä ketjussa ollut kummankaan puolelta sellaista että ne olisivat poistoa tarvinneet.
        Mutta tehty mikä tehty.
        Anteeksi epäilyni.

• Sivullinen...
        fiiuliN kirjoitti:

Tänä aamuiseen ketjuusi ei kai muut ehtineet vastata kuin minä, siksi ajattelin jos vaikka itse poistit.
        Eihän siinä ketjussa ollut kummankaan puolelta sellaista että ne olisivat poistoa tarvinneet.
        Mutta tehty mikä tehty.
        Anteeksi epäilyni.

!!!

• säännöt
        Sivullinen... kirjoitti:

!!!

Miksi näitä palstoja näin sapotoidaan.
        Oli tässä yhessä lehdessä juuri kirjoitus palstojen sapotoijasta,oli hävittänyt keskustelupalstoilla viestejä turhaan ja näin sapotoinut keskusteluja,ei ollut ottanut huomioon,että me kuluttajat olemme myös tavallaan maksajia näillä palstoilla.
        Sitten taas oli kirjoitus lehdessä että oli rikolliseen toimintaan käyttänyt palstoja,kaikki vain kiinni saadaan.
        Antaa nyt vain viestien olla rauhassa,jotka ei ole mitään rikollisia eikä toisia herjaavia viestejä,ei ole oikeutta poistaa sellaisia,siihen puuttuu jo näköjään paremmat tekijät.Ainoastaan saa oman viestinsä poistaa ja siihenkin pitäisi olla perustelut koska siinä lähtee samalla siihen vastanneidenkin viestejä.
        Kirjoitus kieltoon voi vain laittaa rikollinen toiminta ja toisten herjaaminen.Vanhojen kaunojen riepostelu yhä uudelleen ja uudelleen.
        Sellaiset kirjoitukset ei ole suotavia.Miksi ei valvoja itse ymmärrä sääntöjä joita asiakkaille tyrkyttää?

• katleijaeek
        säännöt kirjoitti:

Miksi näitä palstoja näin sapotoidaan.
        Oli tässä yhessä lehdessä juuri kirjoitus palstojen sapotoijasta,oli hävittänyt keskustelupalstoilla viestejä turhaan ja näin sapotoinut keskusteluja,ei ollut ottanut huomioon,että me kuluttajat olemme myös tavallaan maksajia näillä palstoilla.
        Sitten taas oli kirjoitus lehdessä että oli rikolliseen toimintaan käyttänyt palstoja,kaikki vain kiinni saadaan.
        Antaa nyt vain viestien olla rauhassa,jotka ei ole mitään rikollisia eikä toisia herjaavia viestejä,ei ole oikeutta poistaa sellaisia,siihen puuttuu jo näköjään paremmat tekijät.Ainoastaan saa oman viestinsä poistaa ja siihenkin pitäisi olla perustelut koska siinä lähtee samalla siihen vastanneidenkin viestejä.
        Kirjoitus kieltoon voi vain laittaa rikollinen toiminta ja toisten herjaaminen.Vanhojen kaunojen riepostelu yhä uudelleen ja uudelleen.
        Sellaiset kirjoitukset ei ole suotavia.Miksi ei valvoja itse ymmärrä sääntöjä joita asiakkaille tyrkyttää?

Olisi kiintoisaa tietää onko tällä palstalla ollut koskaan pidettyä sheriffiä? Olen ollut täällä vain alle vuoden, mutta tätä valvojaa moititaan paljon.

• katleijaeek kirjoitti:

Olisi kiintoisaa tietää onko tällä palstalla ollut koskaan pidettyä sheriffiä? Olen ollut täällä vain alle vuoden, mutta tätä valvojaa moititaan paljon.

sriffitön kun tulin mukaan.
        Ruuneperi oli ollut aiemmin ja ainakin yksi henkilö jaksoi häntä kalvaa,vieläkin.
        Tuli selväksi hänen "pahat" tekonsa,tuskin kovinkaan huonoja oli olleet.

Luulen,että ei sellaista henkilöä tule,että kaikkien mieliksi voisi olla.
        Uskooko joku, kun näitä kirjoitteluja lukee.

• aisillurip
        SkillaN kirjoitti:

sriffitön kun tulin mukaan.
        Ruuneperi oli ollut aiemmin ja ainakin yksi henkilö jaksoi häntä kalvaa,vieläkin.
        Tuli selväksi hänen "pahat" tekonsa,tuskin kovinkaan huonoja oli olleet.

Luulen,että ei sellaista henkilöä tule,että kaikkien mieliksi voisi olla.
        Uskooko joku, kun näitä kirjoitteluja lukee.

Minulla vain on sellainen mielikuva,että täällä ei ole monikaan täyttänyt ees 20 vuotta,ja jotka ovat täällä ikäihmisiä,niin heidät voi laskea yhden käden sormin.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3910
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3506
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3118
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2970
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1954
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1948
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1789
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1733
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1721
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1684
    Aihe