tuolla luki että kanarialle otta mukaan kyypakkaus ja offia liekö totta tarviiko niitä
kärmeitä
5
987
Vastaukset
- sen takia
kyypakkaus jos joku amppari yms. sattuu pistämään. offia mahdollisten itikoitten takia. itse en ole koskaan joutunut tekemisiin ko. ötököitten kanssa.
- Reissaaja
Käärmeitä ei ole saarilla lainkaan, ellei terraariossa.
- ja useita erilaisia lajeja
Saarelta löytyy valtavasti erilaisia käärmeyhdyskuntia. Myös rannoilla eläviä merikäärmeitä. En ota kantaa tarvitseeko ottaa kyypakkausta.
- emmei ikinä kuulleetkaan
ja useita erilaisia lajeja kirjoitti:
Saarelta löytyy valtavasti erilaisia käärmeyhdyskuntia. Myös rannoilla eläviä merikäärmeitä. En ota kantaa tarvitseeko ottaa kyypakkausta.
Olemme vuodesta vuodesta -77 käyneet kyseisillä saarilla, emmekä ikinä kuulleetkaan käärmeistä siellä. Oppaiden mukaan ei myöskään käärmeet viihdy saarilla kun ei saatavilla sopivaa ravintoa. Pikku liskoja kyllä on jonkin verran jotka ovat vaarattomia ja ovat saaren sisäosissa.
Olemme keskustelleet aiemmilla reissuilla useiden ihmisten kanssa käärmeiden olemassa olosta, kaikki kieltävät koskaan kuulleensakaan.
Torakat se suurempi ongelma siellä on, varsinkin bungaloveissa. Niihinkin saa respasta myrkyt, ettei tarvitse itse ostaa.
Emme myöskään koskaan tarvinneet kyy-pakkausta, saarilla korkeintaan pieniä mäkäräisiä iltaisin nekin kasvillisuuden lähettyvillä.
Olemme itse myös menossa karnevaaleihin maaliskuun alussa. Apteekit hyvinvarustettuja ja sieltä saa kaiken tarvitsemansa hieman edullisemmin kuin Suomesta.
Hyvää ja turvallista matkaa!
- kärmehet
Noista seikoista taitais kannattaa puhella matkan myyjän kanssa. Nuo matkatoimiston virkailijat kyllä osaavat vastailla jopa "kummallisiinkin" kysymyksiin. Onhan osa heihän työtään tietää myymänsä matkakohteen erityisolosuhteista yms. venkuloista, että soitapa heille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474