Joskus maailmassa luulin turkulaisia naisia vähän sisäänpäinlämpiäviksi. No, ainakin se murre on semmoinen johon on välillä vähän vaikea päästä sisälle mutta...
Mutta ei. Galaxissa vaikka istuis jossain peränurkassa niin naiset tulee itse hakemaan kun huomaa että tanssitaitoinen on. Sen verran usein olen käynyt että tietyt tutut on jo siellä olemassa jotka aina muistaa. Kiitokset vain heille.
Mutta esimerkiksi keskiviikkona on vähemmän näitä tanssinharrastajia. Mutta silti, nämä turkulaisnaiset kutsuvat pöytään istumaan ja juttelemaan. Melko ulospäinlämpiävää, sanoisin.
Kiitos vain kaikille turuttarille...
Turuttaret
3
705
Vastaukset
- tln
Heippa! Siinäpä koit yllärin. Ei turuttaret mitään eilisen teeren tyttäriä ole. Rohkeita ollaan. Pidäpä edelleenkin mielessä Turun tanssipaikat ja osallistu iltamenoihin.
- Olikoli
Joo eiks ne soittaneet tanssilavoillakin vuosikausia. Taisipa olla suomen tunnetuin naisista koostunut tanssibändi.
- Jerryjee
Simmottos tämmöttös ei maar kyl maar...
Ainoa varsinaisesti negatiivinen kokemukseni oli kun Raisiossa kävin katsastamassa tämän paikallisen tanssiravintolan. (Eipä sen jälkeen tarvinnut paikkaan enää mennä). Oulun Kärpät oli juuri voittanut mestaruuden, toissa keväänä TPS:n kustannuksella. Itse kun paljasjalkaisena oululaisena kehuskelin Kärppien meininkiä, sanoin olleeni voitonjuhlia Oulussa katsomassakin, niin melkoinen trauma ja järkytys TPS:n häviöstä purkautui tanssidaamini suusta. Se oli semmoinen kulttuurierojen kohtaaminen että lopputanssi mentiin hiljaisissa merkeissä. Ja pian sen jälkeen paikasta poistuinkin, tosin yleisen ikärakenteen epäsopivuuden takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474