kivillä parantaminen

Siri

Eipä taida olla oikea foorumi, mutta kun ei tuolla terveydessäkään kukaan reagoinut (taidan olla hätähousu), niin yritetään täältä.
Onko kenelläkään kokemuksia kivillä parantamisesta tai jos ei suoranaisesti parantamisesta niin kivien positiivisista energioista?

28

4482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vilja

      Kiviä olen käyttänyt energianohjauksessa. Joskus loitsupussissa yrttien kanssa esim. kun olen sairaana. Kivet ovat helppokäyttöisiä juuri niissä jo valmiiksi olevan energian takia (ei tarvitse pumpata itse).

      • Thuleia

        olen käyttänyt kiviä paljonkin, ne ovat ystävällisiä ja lempeitä tukijoita paranemisessa. Kivet tosin vaikuttavat hyvin yksilöllisesti, osa tuntee ne voimakkaasti, osa ei tunnu saavan niihin selvää kontaktia.

        Suosittelen kirjoja:

        -Jalokivioraakkeli ( kirjoittaja Barbara Kleiner ja joku toinen muistaakseni )

        - Parantavat Kivet ( Liz Simpson )

        antoisia hetkiä kivien kanssa :)


        Thuleia


    • ahmed

      juu kivittäminen taitaa olla muotia ,paranee synnistä

    • Piru

      Tuommoset parantamiset perustuu siihen että kun itse tarpeeksi uskot niin kroppakin uskoo. Mulla on lähipiirissä kokemuksia myös siitä että kun mieli on rikki niin kroppakin tekee saman.
      Jos on nenä kipee niin tiputa 30kg murikka varpaalle niin ei tunnu nenu enää missään. Kivien sijasta voi käyttää myös Sisu-askia tai lumikolaa jos sattuu löytymään. Usko siirtää vuoria!

      • aurora

        Jo muinaiset suomalaiset heittelivät vettä kiville ja saunan henki sihahti.Tuli hyvä olo.
        Omalla kohdallani olen vaistonvaraisesti ostanut Sitriinin(tai jotain sinne päin)Keltainen kivi.Tietämättä sen tehosta mitään.Ja se kuulema avaa tukkeutumia=henkisiä.Ja niitähän minulla silloin oli.


      • geologi
        aurora kirjoitti:

        Jo muinaiset suomalaiset heittelivät vettä kiville ja saunan henki sihahti.Tuli hyvä olo.
        Omalla kohdallani olen vaistonvaraisesti ostanut Sitriinin(tai jotain sinne päin)Keltainen kivi.Tietämättä sen tehosta mitään.Ja se kuulema avaa tukkeutumia=henkisiä.Ja niitähän minulla silloin oli.

        Ota vain löylyjä, se rentouttaa ja avaa ihohuokosia, eikä ole sanottu etteikö jotain mineraalia jolla on ihan lääkinnällinen vaikutus, silloin kivistä irtoakkin. Henkisiin tukkeumiin saa nykyään lääkäreiltä reseptin, apteekista haet sitten lääkettä, jonka koostumus ei paljoa kivestä eroa, väitämpä aineitten olevan jopa samoja siis alunperin eri mineraaleista eristettyjä joilla sinua hoidetaan, mutteivät nekään pöydälläsi vaikuta tai purkissa vaan syötynä joten popsippas kiltisti se sitrillisi...


      • Anonyymi

        Aha


    • Siri

      vastauksista! Sitten vielä sellainen mieleen juolahti, että mitkä muut myy kiviä kun Jalokivigalleria (Tampereella ja jossain muuallakin Hämeessä)? Löytyykö Kuopion seudulta? Tai mistä te ihmiset hankitte kivenne?

      • hertta

        Ei niitä tarvitse ostaa, tarvitsee vain langeta loveen, ottaa kuokka ja kaivaa.

        Itse juon kaksi litraa koskenkorvaa ja menen näin syksyllä tuonne käännetylle pottupellolle, käsissäni tunnen onko kivi kuuma tai kylmä ja rannart ne ne on aarreaittoja...

        Vanhat pirunkirkot, ja kivikautiset hautakummut, niissä on voimaa ja vuosituhansien loitsut...

        Keskiyöllä kun menet hautausmaalle lekan kanssa ja irrotat joka kolmannesta hautakivestä joka on kuun varjosta itään pimeässä avatun haudan vieressä, saat sellaiset palvelijat ja värähtelyt että, Näillä auttajahengillä (BÖÖÖÖÖÖÖÖÖöööööö.....)on valkoiset vaatteet ja värähtelyenergia tulee sähköshokkihoidosta....


      • Anonyymi
        hertta kirjoitti:

        Ei niitä tarvitse ostaa, tarvitsee vain langeta loveen, ottaa kuokka ja kaivaa.

        Itse juon kaksi litraa koskenkorvaa ja menen näin syksyllä tuonne käännetylle pottupellolle, käsissäni tunnen onko kivi kuuma tai kylmä ja rannart ne ne on aarreaittoja...

        Vanhat pirunkirkot, ja kivikautiset hautakummut, niissä on voimaa ja vuosituhansien loitsut...

        Keskiyöllä kun menet hautausmaalle lekan kanssa ja irrotat joka kolmannesta hautakivestä joka on kuun varjosta itään pimeässä avatun haudan vieressä, saat sellaiset palvelijat ja värähtelyt että, Näillä auttajahengillä (BÖÖÖÖÖÖÖÖÖöööööö.....)on valkoiset vaatteet ja värähtelyenergia tulee sähköshokkihoidosta....

        Tyhmää kommentointia


      • Anonyymi
        hertta kirjoitti:

        Ei niitä tarvitse ostaa, tarvitsee vain langeta loveen, ottaa kuokka ja kaivaa.

        Itse juon kaksi litraa koskenkorvaa ja menen näin syksyllä tuonne käännetylle pottupellolle, käsissäni tunnen onko kivi kuuma tai kylmä ja rannart ne ne on aarreaittoja...

        Vanhat pirunkirkot, ja kivikautiset hautakummut, niissä on voimaa ja vuosituhansien loitsut...

        Keskiyöllä kun menet hautausmaalle lekan kanssa ja irrotat joka kolmannesta hautakivestä joka on kuun varjosta itään pimeässä avatun haudan vieressä, saat sellaiset palvelijat ja värähtelyt että, Näillä auttajahengillä (BÖÖÖÖÖÖÖÖÖöööööö.....)on valkoiset vaatteet ja värähtelyenergia tulee sähköshokkihoidosta....

        Ei tarvii kommenttia jos ei ole kokenut kiven voimaa


      • Anonyymi
        hertta kirjoitti:

        Ei niitä tarvitse ostaa, tarvitsee vain langeta loveen, ottaa kuokka ja kaivaa.

        Itse juon kaksi litraa koskenkorvaa ja menen näin syksyllä tuonne käännetylle pottupellolle, käsissäni tunnen onko kivi kuuma tai kylmä ja rannart ne ne on aarreaittoja...

        Vanhat pirunkirkot, ja kivikautiset hautakummut, niissä on voimaa ja vuosituhansien loitsut...

        Keskiyöllä kun menet hautausmaalle lekan kanssa ja irrotat joka kolmannesta hautakivestä joka on kuun varjosta itään pimeässä avatun haudan vieressä, saat sellaiset palvelijat ja värähtelyt että, Näillä auttajahengillä (BÖÖÖÖÖÖÖÖÖöööööö.....)on valkoiset vaatteet ja värähtelyenergia tulee sähköshokkihoidosta....

        Oletko käynyt


    • Käyttivät

      Kivienergiaa, porttoihin ja huorintekijöihin. Myös muut kuin Leevin sukuun Aaronin kautta kuuluvat jotka menivät telttamajaa liian lähelle tai pyhää vuorta tuhottiin kivienergialla!
      Käsin heihin ei saanut koskea, vaan tappaa kivittämällä!

      Älä ota mitään Jumalankuvaa, älä puistä äläkä kivistä, sillä on vain yksi elävä jumala! Joka puhuu ja elää! Jehu oli nimi!

      • aurora

        Etsi VT kohta missä puhutaan Uurumista ja Tummunista.Ne oli pappien rinta taulut???? joissa oli 12 kiveä Ja niidet kautta saatiin jumalaan yhteys muistaakseni.
        Ehkä joku tietää paremmin sen VT kohdan.


      • tiedän
        aurora kirjoitti:

        Etsi VT kohta missä puhutaan Uurumista ja Tummunista.Ne oli pappien rinta taulut???? joissa oli 12 kiveä Ja niidet kautta saatiin jumalaan yhteys muistaakseni.
        Ehkä joku tietää paremmin sen VT kohdan.

        Eivät urim ja turim mitään kiviä olleet, ja pelkästään näillä kahdella oli yhteydenotossa merkitystä. Tuossa Ylipapin liivissä oli kahtatoista eri jalokiveä kuten oli juutalaisia sukukuntia, eli jokaista sukukuntaa symboloitiin eri kivellä. Nuo sukukunnat ovat kuten raamattu sanoo "jumalan jalokiviä". Siis Abrahamin ja Saaran jälkeläisiä.
        Samaten temppeliin tuli viedä noita kiviä muttei miksikään muuksi kuin lahjaksi herralle kaunistamaan hänen viihtyisyyttään. Samaten piti palaa hyväntuoksuisen vain hänelle pyhitetyn suitsukkeen, muttei silläkään mitään energisoitu.

        Kulta, hopea ja kupari näytelivät paljon suurempaa osaa noissa menoissa. Tuskimpa nuo valaisevat salamat olisivat olleet mahdollisia ilman noita johteita.....

        Mutta uhrikivien piti olla sellaisia ettei niihin oltu teräaseella koskettu vaan niiden tuli olla koskemattomia. Muutoin uhrikivien mineraalikoostumukselle ei asetettu mitään erityisvaatimuksia.
        Eli Luojan luoma, ei minkään kuva tai mekaanisesti muokattu kuten tämänpäivän myynnissä olevat kivet.
        Kiviä nostettiin pystyyn aina siellä missä jotain uskonnollisesti merkittävää tapahtui, siis muistomerkiksi ja noitten kivien paikat selvittämällä saattaisi moni salaisuus ratketa.

        Uhritulella sensijaan oli aikoinaan suuri merkitys ja sitä piti tuon paimentolaisheimon polttaa aina kun se oli pysähtyneenä, tulesta piti kohota kohtisuora savu taivaalle ja aina tuli tehtiin mahdollisimman korkealle paikalle. Jos savu ei noussut suoraan ei saanut jumalan huomiota ja siúnausta. Kaiinin tulesta ei savu suoraan noussut kuten Aabelin...

        Siis nämä "kohoavat" enkelit ja jumalat eivät voineet yläilmoista paikallistaa heimoa jos eivät nähneet selvästi kohoavaa ja ilmeisen tarkoituksellisesti siis tekemällä tehtyä tulta. Varmaan metsäpaloja ja tulivuoria oli jo silloin.


      • Pensas
        aurora kirjoitti:

        Etsi VT kohta missä puhutaan Uurumista ja Tummunista.Ne oli pappien rinta taulut???? joissa oli 12 kiveä Ja niidet kautta saatiin jumalaan yhteys muistaakseni.
        Ehkä joku tietää paremmin sen VT kohdan.

        Ei sellaista kohtaa ole jossa noilla kahdellatoista kivellä olisi yhteyttä pidetty, liitonarkin päällä kerubien välissä puhui ja ilmestyi jumala, sitten oli uurim ja tuumim, joista ei tiedetä mitä ne ovat, muttei kivillä yhteyttä pidetty, eikä raamattu niin, Auroora hyvä väitä tai kerro.


      • """
        Pensas kirjoitti:

        Ei sellaista kohtaa ole jossa noilla kahdellatoista kivellä olisi yhteyttä pidetty, liitonarkin päällä kerubien välissä puhui ja ilmestyi jumala, sitten oli uurim ja tuumim, joista ei tiedetä mitä ne ovat, muttei kivillä yhteyttä pidetty, eikä raamattu niin, Auroora hyvä väitä tai kerro.

        Kyllä se Raamattu taitaa kuitenkin puhua yhteydenpidosta henkimaailmaan tässä mainitussa kohdassa. Ei niillä kivillä yhteyttä pidetty vaan ne auttoivat yhteydenpidossa. Lue hiukan tarkemmin Raaamatusta.


      • eksynyt ??

        Jutut kuulu tuonne kristinusko-palstalle?


      • eksynyt
        eksynyt ?? kirjoitti:

        Jutut kuulu tuonne kristinusko-palstalle?

        Eikös nuo kivet ole sitten luonnonkiviä, siis nuo uhrikivet? Eivätkö ne sovi silloin tänne? Tai eivätkö nuo kivet joilla huorintekijät ja muut saastaiset kivitettiin olleet luonnonkiviä?

        Millä sivulla olet? Alku on keskustelut sitten tulee USKONTO!

        Vai eivätkö nämä sovi tänne, koska ne paljastavat valheen ja eksyttäjän?

        Siis jos ollaan avoimia, kaiken tulkinnan tulisi sopia, mutta näin ei olekkaan. Siis kivistä saa kirjoittaa ja puhua vain tietyllä tavalla???

        !!!HERÄTYS KAIKKI!!!

        Ajatelkaapa nyt mihin olette menossa, rajoitettun ja ahdasmieliseen kivenpalvontaan!!!

        Muka sivistyneet ihmiset??? Takaisin kivikauteen, olivatko asiat silloin paremmin?


      • Anonyymi

        Jumala löytyy maasta merestä ilmasta, ihmisestä itsestään


      • Anonyymi
        Pensas kirjoitti:

        Ei sellaista kohtaa ole jossa noilla kahdellatoista kivellä olisi yhteyttä pidetty, liitonarkin päällä kerubien välissä puhui ja ilmestyi jumala, sitten oli uurim ja tuumim, joista ei tiedetä mitä ne ovat, muttei kivillä yhteyttä pidetty, eikä raamattu niin, Auroora hyvä väitä tai kerro.

        Yksi kivi riittää, ei tarvii ahnehtia


    • Vuorikide

      Olitkin saanut joitain hyviäkin vastauksia ja kirjat joita suositeltiin kannattaa lukea. Tahtoisin vielä muistuttaa kivien puhdistamisesta jokaisen käyttökerran jälkeen jotta kiven energia on mahdollisimman selkeä, vailla epäpuhtauksia. Mitä luonnollisempi puhdistustapa sitä parempi. Ihanteellinen olisi kirkkaassa tunturipurossa muiden kivien joukossa, mutta tavallinen kraanavesikin käy kun liittää puhdistukseen mielikuvan kristallin kirkkaasta, puhtaasta purosta tms. Myös suitsukkeen tai esim. salvian savulla voi puhdistaa kiviä. Kivi kyllä kertoo millaisen puhdistuksen se haluaa ja milloin. Sitten vielä kivien hankinnasta. Itse hankkiessani uuden kiven, en enää suunnittele etukäteen minkä kiven menen ostamaan sillä olen huomannut että en kuitenkaan osta suunnittelemaani kiveä. Kun menen kauppaan, pyydän mielessäni saada kiven jota tarvitsen ja se löytyy jos sen on tarkoitus löytyä, aina en löydä mitään ja silloin ei ole uuden kiven aika.
      Toivotan sinulle mielenkiintoisia tutustumishetkiä kivien ihmeelliseen maailmaan!

      • maagikko.

        Olen upottanut hankkimani kivet 4vrk merisuolaan,ja se onyhtä tehokas kuin vesikin
        Kivet voi myös siunata


      • Anonyymi

        Jos lukee jostain kirjasta, ei silloin ole omaa mielipidettä


      • Anonyymi

        Löydä luonnosta oma kivesi


    • Anonyymi

      Otin kiven käteen, niin tuli niin paljon tietoa ajatuksiin että olin ihmeissäni siitä tiedon ja totuuden määrästä. Nyt kivi aina käteen kun etsin vastauksia

    • Anonyymi

      Kerran heitti joku minua kivellä päähän. Paranin kaikista taudeista.

      • Anonyymi

        Nyt on hiv


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4709
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1031
    Aihe