Magneetti kaulakoru voi lievittää kipua mm:
* Jumiutuneessa olkapäässä
* Jumiutuneissa niskoissa
* Migreeni päänsäryssä
* Stressistä johtuvassa pääkivussa
Katsokaa lisätietoa osoitteesta:http://www.netfonet.net/get.php?page_id=5&cid=1002045
Sisään kauppaan, Terveys ja ravinteet.
Hematiitti Korut
2
869
Vastaukset
- Janne
Olen kuullut sellaista magneettikoruista, että se kyllä toimii, mutta toimintamekanismi on kyseenalainen. Oikeaan paikkaa sijoitettu magneetti muuttaa ihmisen energiakenttää. Siten esim. rannemagneetti voi auttaa joihinkin kipuihin, mutta samalla siirtää ongelman muualle esim. aiheuttaa sydänvaivoja. Eli sokeasti ei kannata kokeilla noin vain kaikkea. Magneettihoitojen asiantuntija en kuitenkaan ole.
- Anonyymi
Mikään magneetti ei voi muuttaa ihmisen energiakenttää koska sellaista ei ole edes olemassa. Mikään magneetti ei myöskään voi aiheuttaa tai lievittää mitään kipuja koska magnetismilla ja ihmisen kivunaistimisella ei ole mitään edes teoreettista yhteyttä.
Mitään tälläistä tehoa ei voida osoittaa koska se on ihan tieteellisesti mahdottomuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869