lopettakaa jo se elvistely kuinka paljon ansaitsette meidän huostaanotetuilla lapsillamme! itse menetämme lapset, lapsilisät, elatusmaksut, asumistuet...teidän sijarien rahanahdeuden takia
lopettakaa kiusa
7
536
Vastaukset
- ....??
Kyllä näkee millainen vanhempi sinäkin olet. Suret menettyä rahaa samassa lauseessa kuin lastasi.
- että lastasi
arvostetaan ja siitä maksetaan sille ventovieraalle joka hänet hoitaa ja kasvattaa.
Voisi olla toisinkin.
Lapsen elämiseenhän ne rahat menevät ja viläpä lisän kanssa.
Ette menetä mitään rahaa kun ei teillä ole lapsiakaan kotona vaan ovat huostaanotettu.Sinne ne asumistuet, lapsilisät ja elatusmaksut menevät kulukorvauksen nimellä. Onpa jopa pienempi summa kuin mitä sinulla lapsenvanhempana olisi.
Paljastat että itse olet rahanahne miksi muuten sitä pohtisit.- lisät
tulisi jäädä sille, kenen luota lapsi huostaanotetaan. Asuntoa joutuu pitämään yllä mihin lapset palautetaan. Taloudellinen ahdinko johtuu siitäkin, että työelämään ei ole edellytyksiä huostaanoton traumaattisten kokemusten jälkeen. Itse en mene leimattuna työhön. En altista itseäni millekään mikä syö voimavarojani.
Olen lopettanut lisäopintoni ja elän odottaen huostaanoton purkua. Vaikutusta tulee olemaan eläkkeeseeni ja ammattini vanhentumiseen. Jos huostaanotto puretaan aion keskittyä kotielämään.
Jos edut säilyisivät biologisilla vanhemmilla vaikkapa jonkin tietyn ajan, se olisi kannustin sosiaalihuollollekin ainakin yrittää palautusta. Ei tässäkään mitään järkeä ole laittaa ihmisiä taloudelliseen ahdinkoon keppihevosena perusteettomat huostaanotot. Tietysti se takaa tulot sosiaalityöntekijöille ja perhekodeille, noille yhteiskunnan syöttiläille.
Mitenkähän kauan tämäkin meno kestää, ennenkuin valtiovalta herää vammautettujen lasten ja vanhempien syrjäyttämiseen yhteiskunnasta tieten tahtoen. Huostaanottoihin saattaa liittyä lastensuojelulain ulkopuolisia motiiveja, pahin uhka tietysti pedofiilit joita on kaikissa organisaatioissa. - on kova
lisät kirjoitti:
tulisi jäädä sille, kenen luota lapsi huostaanotetaan. Asuntoa joutuu pitämään yllä mihin lapset palautetaan. Taloudellinen ahdinko johtuu siitäkin, että työelämään ei ole edellytyksiä huostaanoton traumaattisten kokemusten jälkeen. Itse en mene leimattuna työhön. En altista itseäni millekään mikä syö voimavarojani.
Olen lopettanut lisäopintoni ja elän odottaen huostaanoton purkua. Vaikutusta tulee olemaan eläkkeeseeni ja ammattini vanhentumiseen. Jos huostaanotto puretaan aion keskittyä kotielämään.
Jos edut säilyisivät biologisilla vanhemmilla vaikkapa jonkin tietyn ajan, se olisi kannustin sosiaalihuollollekin ainakin yrittää palautusta. Ei tässäkään mitään järkeä ole laittaa ihmisiä taloudelliseen ahdinkoon keppihevosena perusteettomat huostaanotot. Tietysti se takaa tulot sosiaalityöntekijöille ja perhekodeille, noille yhteiskunnan syöttiläille.
Mitenkähän kauan tämäkin meno kestää, ennenkuin valtiovalta herää vammautettujen lasten ja vanhempien syrjäyttämiseen yhteiskunnasta tieten tahtoen. Huostaanottoihin saattaa liittyä lastensuojelulain ulkopuolisia motiiveja, pahin uhka tietysti pedofiilit joita on kaikissa organisaatioissa.sana tämän päivän sosiaalialalla.
Siihen vedoten varsinkin monet päättäjät voisivat olla kiinnostuneitakin huostaanotettujen lasten vanhempien tilanteesta huostaanoton jälkeen.
Muttä lastensuojelulakiin on kirjattu myös lapsen vanhempien tuen ja avun tarve lapsen huostaanoton jälkeen. Eli jos sellaista vanhemmat tarvitsevat sitä on sosiaalitoimen vanhemmilla tarjottava, vaikka perheen lapsi on sijoitettuna muualle.
- äiti
No miksiköhän menetit lapset? Mietippä sitä. Halveksin teitä kaikkia joiden lapset on otettu huostaan. Te ajattelette vaan itseänne. Ryyppäätte ja rälläätte ja suurella on pahoja mielenterveys ongelmia. Miksi sitten tehdä lapsia jos ei ole valmis henkisesti. Ja tehän sikiätte kun kanit.
- ainakaan
kirjoituksesi perusteella kutsua itseäsi äidiksi.
yksikään itseään äidiksi kutsuva
ei päästä suustaan tuollaista tekstiä! - ei voi kuin ihmetellä
ainakaan kirjoitti:
kirjoituksesi perusteella kutsua itseäsi äidiksi.
yksikään itseään äidiksi kutsuva
ei päästä suustaan tuollaista tekstiä!Huostaanotot tehdään ihan vääristä perheistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403741Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333314- 692938
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912780- 351798
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no821766- 241609
- 281557
- 291539
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231524