Olen Rayman 3:ssa peilisalissa, missä Raymanin pitää kerätä kaikki kruunut ja sitten aukee seuraava ovi, mutta en pääse mihinkään vaikka olen kerännyt kaikki kruunut. Sen kaveri odottelee siellä luukun edessä, mutta hänkään ei avaa ovea, siis hyppää siihen tasolle, mistä ovi aukeaa. Mitä teen väärin? Olisiko neuvoa mitä pitää tehdä? Onko siinä jokin järjestys, miten kruunut kerätään? Kaikkea olen yrittänyt, mutta aina jään jumiin sinne ylös.
Rayman 3
22
1468
Vastaukset
- vai mitä
ole hyvä jos sul on msn nii laita osote tähän niin neuvon paremmin
- ...ystävällisiä...
...ja vastatkaa tälläkin palstalla tähän.
T: Toinn neuvoja kaipaava :) - Clobox
Etkös voisi antaa sitä vinkkiä tätä kautta. Olen kyllä katsellut ympärilleni siellä salissa kun olen kerännyt kaikki kruunut enkä kyllä löydä mitään ulospääsyä. Auta, please!
- Reimanni
Nyt ei heti tuu mieleen, onko se pelin alussa.
Kerro vähän enemmän...- Clobox
Ei kun se on lopupuolella. Heti kohta sen jälkeen kun Rayman jäi vangiksi ja taisteli sen keppiukon kanssa. Sen jälkeen oli yksi tai kaksi kenttää ja sit se meni portaat alas ja tuli saliin, jossa oven edessä lukee: oven saa avattua se joko kerää kaikki kruunut. Raymanin kaveri jää taikomaan ovea auki sen itse kerätessä kruunuja. Kruunut saan kerättyä, mutta sitten jäädään sinne ylös jumiin, ei ole aukkoa mistä tulla alas takas sinne ovelle, missä se kaveri odottelee ja on se laatta mille astua ja se avaa sen oven. Ymmärsitkö mitään?
- Reimanni
Clobox kirjoitti:
Ei kun se on lopupuolella. Heti kohta sen jälkeen kun Rayman jäi vangiksi ja taisteli sen keppiukon kanssa. Sen jälkeen oli yksi tai kaksi kenttää ja sit se meni portaat alas ja tuli saliin, jossa oven edessä lukee: oven saa avattua se joko kerää kaikki kruunut. Raymanin kaveri jää taikomaan ovea auki sen itse kerätessä kruunuja. Kruunut saan kerättyä, mutta sitten jäädään sinne ylös jumiin, ei ole aukkoa mistä tulla alas takas sinne ovelle, missä se kaveri odottelee ja on se laatta mille astua ja se avaa sen oven. Ymmärsitkö mitään?
Et ilmeisesti kerännyt kaikkia kruunuja...
Onko tää se ensimmäinen kenttä missä pitää kerätä ne kruunut? Eli hyppäät siihen jalan jäljen päälle. rupee kello tikittään ja ne ovet aukeaa joiden takana ne kruunut on.
Näyttääkö se keltainen palkki että kaikki kruunut ois kerätty? - Clobox
Reimanni kirjoitti:
Onko tää se ensimmäinen kenttä missä pitää kerätä ne kruunut? Eli hyppäät siihen jalan jäljen päälle. rupee kello tikittään ja ne ovet aukeaa joiden takana ne kruunut on.
Näyttääkö se keltainen palkki että kaikki kruunut ois kerätty?Juu kaikki kruunut kerätty, keltainen palkki loppunut. Mutta alas ei päästä...
- Clobox
Reimanni kirjoitti:
Näyttääkö se keltainen palkki että kaikki kruunut ois kerätty?Niin ekaksi kello tikittää ja luukut menee kiinni, mutta niistä pääsee alas. Sitten tulee se vihree valo, johon astumalla aukee seuraava taso, niitä on kait kolme. Siellä viimeisessä on kolme kruunua ja kun ne on kerätty, niin sitten ei ole enää luukkua mistä tulla pois.
- Reimanni
Clobox kirjoitti:
Niin ekaksi kello tikittää ja luukut menee kiinni, mutta niistä pääsee alas. Sitten tulee se vihree valo, johon astumalla aukee seuraava taso, niitä on kait kolme. Siellä viimeisessä on kolme kruunua ja kun ne on kerätty, niin sitten ei ole enää luukkua mistä tulla pois.
Katoppa onko sielä semmosta seinää mitä pitkin voi kiivetä pois.
- Clobox
Reimanni kirjoitti:
Katoppa onko sielä semmosta seinää mitä pitkin voi kiivetä pois.
Ei ole seinää, josta voisi kiivetä. Olen kiertänyt ja kaartanut koko salin, ei ole muuta kuin ne kolme liikkuvaa tasoa ja valot ja luukku, josta ei kuitenkaan pääse mihinkään. Oletko itse pelannut tämän pelin? Miten pääsit sieltä jatkamaan?
- Reimanni
Clobox kirjoitti:
Ei ole seinää, josta voisi kiivetä. Olen kiertänyt ja kaartanut koko salin, ei ole muuta kuin ne kolme liikkuvaa tasoa ja valot ja luukku, josta ei kuitenkaan pääse mihinkään. Oletko itse pelannut tämän pelin? Miten pääsit sieltä jatkamaan?
Että siinä seinässä oli sellainen näkymätön ovi.
Katsele sielä tasanteella ympärille väreileekö peili tms. hyppäät seinän läpi.
Oon itse tuosta vielä paljon pidemmällä, mutta niin jumissa että en oo pelannu pariin kuukauteen. - Clobox
Reimanni kirjoitti:
Että siinä seinässä oli sellainen näkymätön ovi.
Katsele sielä tasanteella ympärille väreileekö peili tms. hyppäät seinän läpi.
Oon itse tuosta vielä paljon pidemmällä, mutta niin jumissa että en oo pelannu pariin kuukauteen.Kiitti kovasti vinkistä. Luukku löytyi ja peli jatkuu. Toivottavasti sinäkin pääset etenemään pelissä. Hyviä pelihetkiä.
- odottava :)
Clobox kirjoitti:
Kiitti kovasti vinkistä. Luukku löytyi ja peli jatkuu. Toivottavasti sinäkin pääset etenemään pelissä. Hyviä pelihetkiä.
Mistähän se luukku löytyi?
Taidan itsekin olla samoilla kohdilla.
Eli olen itse kohdassa:Sininen lasimainen huone, jossa on muutamakruunu lillumassa ilmassa.(huoneessa on myös koroke ja ja lattialla ilmeisesti jonkun kellontapainen heiluva heijastus).
Tämän kohdan vahingossa kerran selvitin. Nyt olen jumissa siinä :( .
Entä sitten kun tämän selvittää, eli kun ylettyy siihen aukkoonja peli etenee ja tullaa seuraavaan kohtaan, jossa on myös huoneessa koroke ja seinän kattava lasinen/peilimäinen seinämä, jonka takana näkyy kruunuja. Kuin sinne pääsee saattaisiko tuossa kohdassa olla jokin väreilevä seinämä tms ? (olikohan taso 36 ?)
Auttakaa, please :)
Montakohan tasoa pelissä on?
Mikähän tarkoitus on PC:n 3:lla levykkeellä? Jatkuuko peli vielä siellä? - Clobox
odottava :) kirjoitti:
Mistähän se luukku löytyi?
Taidan itsekin olla samoilla kohdilla.
Eli olen itse kohdassa:Sininen lasimainen huone, jossa on muutamakruunu lillumassa ilmassa.(huoneessa on myös koroke ja ja lattialla ilmeisesti jonkun kellontapainen heiluva heijastus).
Tämän kohdan vahingossa kerran selvitin. Nyt olen jumissa siinä :( .
Entä sitten kun tämän selvittää, eli kun ylettyy siihen aukkoonja peli etenee ja tullaa seuraavaan kohtaan, jossa on myös huoneessa koroke ja seinän kattava lasinen/peilimäinen seinämä, jonka takana näkyy kruunuja. Kuin sinne pääsee saattaisiko tuossa kohdassa olla jokin väreilevä seinämä tms ? (olikohan taso 36 ?)
Auttakaa, please :)
Montakohan tasoa pelissä on?
Mikähän tarkoitus on PC:n 3:lla levykkeellä? Jatkuuko peli vielä siellä?Itselläni kyseessä oli taso 31. Jos on sama taso, niin luukkuu löytyy seuraavasti: kun otat sen viimeisen kruunun, niin jää odottamaan ja tsiikapa; lattiaan heijastuu luukkuu; kun olet sen kohdalla (se taso jolla seisot liikkuu) niin hyppää sisään ja taas peli jatkuu. Olikos apua?
- Odottavalta
Clobox kirjoitti:
Itselläni kyseessä oli taso 31. Jos on sama taso, niin luukkuu löytyy seuraavasti: kun otat sen viimeisen kruunun, niin jää odottamaan ja tsiikapa; lattiaan heijastuu luukkuu; kun olet sen kohdalla (se taso jolla seisot liikkuu) niin hyppää sisään ja taas peli jatkuu. Olikos apua?
Katsoin just mitä olen itelleni tallentantanut:
Score:11264 Cages: 34 (olisikohan nuo tasoja?)
Kohdasta,josta pääsen peliä jatkamaan, lukee: The door will open for he who collects all of the crowns.
Eli kohta, johon olen päässyt ja pääsenkin vaivatta on hieman edempänä. Eli siinä, josta äsken mainitsin.
Menen nyt kokeilemaan neuvojen kanssa :)KIITOS ! - Reimanni
Odottavalta kirjoitti:
Katsoin just mitä olen itelleni tallentantanut:
Score:11264 Cages: 34 (olisikohan nuo tasoja?)
Kohdasta,josta pääsen peliä jatkamaan, lukee: The door will open for he who collects all of the crowns.
Eli kohta, johon olen päässyt ja pääsenkin vaivatta on hieman edempänä. Eli siinä, josta äsken mainitsin.
Menen nyt kokeilemaan neuvojen kanssa :)KIITOS !Luulen että ne ei ole tasoja, vaan niitä vapautettuja (häkki)lintuja.
cage=häkki
Clobox hieno juttu että pääsit jatkamaan. Nyt muistan minäkin että se tosiaan heijastui sieltä lattiasta se "näkymätön" luukku.
Tsemppiä:) - Reimanni
Clobox kirjoitti:
Itselläni kyseessä oli taso 31. Jos on sama taso, niin luukkuu löytyy seuraavasti: kun otat sen viimeisen kruunun, niin jää odottamaan ja tsiikapa; lattiaan heijastuu luukkuu; kun olet sen kohdalla (se taso jolla seisot liikkuu) niin hyppää sisään ja taas peli jatkuu. Olikos apua?
Score : 157697 - Cages : 46
The Tower of the Leptys taso jossa oon jumissa.
Rayman heilautellaan tornin huipulle.
Siellä on vastassa lentäviä aluksia niin paljon että en saa tuhottua niitä:( - Clobox
Reimanni kirjoitti:
Score : 157697 - Cages : 46
The Tower of the Leptys taso jossa oon jumissa.
Rayman heilautellaan tornin huipulle.
Siellä on vastassa lentäviä aluksia niin paljon että en saa tuhottua niitä:(Itse ollaan samassa kohtaa menossa. Koneet saadaan tuhottua helposti, mutta ulospääsy onkin sitten toinen juttu...eksyksissä... No jos päästään tämä taso kunnialla ohi, niin ilmoittelen miten se tapahtui.
- Reimanni
Clobox kirjoitti:
Itse ollaan samassa kohtaa menossa. Koneet saadaan tuhottua helposti, mutta ulospääsy onkin sitten toinen juttu...eksyksissä... No jos päästään tämä taso kunnialla ohi, niin ilmoittelen miten se tapahtui.
Ai sinäkö sait tuhottua ne lentävät alukset sielä
tornin huipulla???
Onko sulla joku hyvä taktiikka? Kun en minä saa,
Väistelevät vaan tulituksia.(yhden sain tuhottua sitten loppu energiat)
Montako niitä on muistatko? - Clobox
Reimanni kirjoitti:
tornin huipulla???
Montako niitä on muistatko?Olen sellaisessa kohdassa menossa(The Tower of the Leptys), missä Rayman kävelee kahdet kierreportaat ylös ja siellä on ensin vastassa otus, joka heittelee tulipalloja, sillä on myös "kilpi" ympärillään. Kun tämän otuksen voittaa, niin vastassa on se "gorilla". Tätä en ole vielä voittanut, tiedän kyllä miten se tehdään. Joko sinä olet nämä tehnyt? Nämä otukset on kyllä siellä huipulla. Ehkä me ollaan eri kohdissa. Niitä lentäviä aluksia oli siellä, missä se Globox tuli lentohärvelin kanssa hakemaan sen Raymanin ja ne yhdessä tulitti niitä koneita (kahdessakin kohtaa). Niitä aluksia oli kyllä aika paljon, eka kohdassa ei niin monta, mutta toisessa tosi paljon.
- Clobox
Reimanni kirjoitti:
tornin huipulla???
Montako niitä on muistatko?Saitko tuhottua ne alukset? Ne on helppo tuhota, tulitat vaan sen minkä kerkeet, mutta varot kolhimasta itseäsi, koska silloin menee voimaa.
- Reimanni
Clobox kirjoitti:
Saitko tuhottua ne alukset? Ne on helppo tuhota, tulitat vaan sen minkä kerkeet, mutta varot kolhimasta itseäsi, koska silloin menee voimaa.
Kaksi sain, seuraavat kaks olivat jo liikaa.
Yritetään vielä 2 kuukauden tauon jälkeen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal313250- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478