kertokaa jätkät

flikka

jos sä esim pidät jostai tytöstä, sanotaan nyt vaikka et se on sun kaa samassa koulussa tai jossain toisess paikassa missä törmäät siihen aika usein, niin, nii minkä ihmeen takia sä et mee juttelemaan sen kaa?
siis kyll mä tajuun et ihminen voi olla ujo tai jotai sinne päin, mut eihän sitä tarvi mitään rakkauden tunnustuksia mennä lukemaa, kunhan vaa pyytäis kahville, tai leffaa tai jonnekin..
en välillä tajuu jotai ihmisii..
pistäkää tänne kaikki omia mielipiteeitä, ois kivaa saada tietää erilaisia näkökulmia asiaan :)

14

1711

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Mikset ite mee pyytään?

• tunne itseään

naiseksi jos mies ei metsästä sitä. Voi jäädä hampaankoloon vuosikausiksi.

• flikka
        tunne itseään kirjoitti:

naiseksi jos mies ei metsästä sitä. Voi jäädä hampaankoloon vuosikausiksi.

jos mua jonnekin pyydetään nii kyll mä ilmeisesti suostun, mut ku se on sen ongelma.
        kuullostaako vähä törkeeltä?
        mua vaa kiinnostaa et onko ujous sit ainoa syy siihen et ei voi sanakaan sanoa?

• Se ei ole pelkästään meidän poikien "ilo" mennä puhumaan tais semmoista :) Jos ei uskalla niin ei uskalla. Mikset itse voisi hieman vaivautua :)?
      Me pojat olemme tarkoitettu rakastamaan ja olemaan uskollisia, niinkuin tytötkin, mutta tytölle jää tehtäväksi vain valita omansa ;)

• varjo_lapsi

mun mielestä tyttöjen ja poikien kuuluis yhtä lailla kertoo tunteistaan tai pyytää toista esim. leffaan jos toisesta tykkää! ei se ole poikien tehtävä muttei tyttöjenkään! Sillon kun tunteita on miksei niitä näyttää? Javoisihan jotkut tietty kayttäytyä hiukan aikuisemmin kun kuulee että joku susta pitää vaik ei vastarakkauttakaan vois tarjota voi sanoo kauniin kiitos ei ja se siitä ei mitään numeroo! mulla ja nykysellä poitsullani meni kunnolla aikaa "hukkaan" kun kumpikaan ei ollut varma toisen tunteista ja molemmat toisistamme pidettiin...nyt ollaan oltu onnellisesti yhessä jo...muutamia kuukausia...

• nössö

ei keksi mitään sanottavaa :) :| :/ :(

• _R_

Vastaan nyt tyttönä, mutta silloin, kun olen ihastunut, olen jatkuvasti liian tietoinen siitä kohteesta. Mitä se tekee ja miten. Vie kaiken huomiokyvyn. Ja sitten pitäis muka vielä koittaa keksiä jotain sanottavaakin!? Uskomattoman vaikeaa!

Aiheeseen puoliksi liittyen: On tosi hämäävää, jos joku on suhun ihastunut, mutta on sitä tyyppiä, joka juoksee karkuun. Kun toisen katse seuraa selässä kaikkialle, mutta kun koitat jutella sille päin naamaa, se ei katso kertaakaan kunnolla päin. Ja porukassa puhuu kaikille muille paitsi sulle. Sitten lopputuloksena mietit, että inhoaako se sua, tykkääkö se susta vai oletko sä vain tosi vainoharhainen & kuvittelet kaikkea... :/

• Phobos

1. Ujous
      Eiköhän tämä ole yleisin syy

2. Lukuisat epäonnistumiset
      Kun tarpeeksi tulee pakkeja niin vähitellen ei tee mieli ottaa niitä enempää

3. Itsetunnon puute
      Kun olet niitä pakkeja jo saanut, kun kaikki perhettä myöten painottavat että susta ei ole mihinkään ja entiset kaveritkin ovat sen tehneet selväksi että susta ei suhteeseen ole niin ei siinä varmaan itsetuntoa riitä enää mennä kysymään

4. Masennus
      Jos et haluaisi muuta kuin päästä täältä pois, eikä millään ole mitään väliä, ei suhdetta haluta, koska mahdolliset pakit masentaa lisää

Siinä muutama syy, en kirjoita vain omasta kokemuksesta, mutta myös siitä. Itsestänikin noita piirteitä löytyy, mutta eiköhän kaikista...

Joskus sitä ei vain yksinkertaisesti pysty kysymään. Jos olet varma että ei siitä mitään tulisi, et halua edes yrittää.

• flikka

voiks olla nii paha masennus et ei halua kokeilla onnee, ei sitä voi koskaan tietää meneekö tämäkin kerta päin mäntyä vai ei.. jos pelkää koko ajan niitä edellisii pakkeja niin ei ole mahdollisuutta myös onnistuakin, eiks nii?

muute kiitos kaikille vastauksista!
        pistäkää sit lisää mielipiteitä:)

pitäiskö mennä sittenkin juttelemaan sille?
        mut eei, juttu on kuitenkin sillä tavalla että tässä tapauksessa poika on ihastunut tyttöön; koko homma voi mennä valehteluks jos poika ajtteleekin et tyttö tykkää siit myös..
        mitä sanotte?

• Nimetön

Jos joku tuntematon tyttö tulisi minua pyytämään leffaan niin olisin kyllä aika hämmentynyt tai ihmeissäni.

• Amk:lainen

Tuota noin, mistäköhän sitä alottaisi. On vaikea aloittaa keskustelu tyttöjen kanssa, vaikka teoriassa sen pitäisi olla helppoa :D. Itselläni on vaikea mennä juttelemaan tytöille, joista olen kiinnostunut, sillä nämä yleensä nämä liikkuvat niin sanotuissa "laumoissa" ja on hankala mennä juttelemaan tämän tietyn tytön kanssa, kun on monia korvapareja kuulemassa. Lisäksi siinä pelkää, että tulee sanoneeksi vahingossa jotain typerää... Jos kyseinen tyttö on yksin ja ei näytä kiireiseltä, niin se helpottaa jutusteluun menoa huomattavasti. Jos hän on tekemässä jotain niin sitä pelkää keskeyttävänsä ja saa vihat niskaansa. Tuo on kyllä typerää ajatella noin, mutta minkäs sille voi... Vuosi vuodelta saa kuitenkin kerättyä hieman rohkeutta mennä jutustelemaan niitä näitä ja ehkä jopa pyytämään leffaan tai kahville.

Myös oma kaveri piiri voi olla meille pojille esteenä sille, että menee jutustelemaan tälle ihanalle tytölle. Sitä kun pelkää myös, että nolaa itsensä kaveriensaKIN edessä. Yläasteella kun minua koulukiusattiin niin kaveripiiri ei ollut mitenkään suuri. Se myös nakersi hiljalleen omaa itseluottamustaan saada aikaan jotain. Vaatii aina suuria ponnistuksia mennä itseluottamuksen puutteessa puhumaan tytöille (mielessä pyörii aina ne samat kysymykset: mitä hän mahtaa ajatella minusta ym.) Sitten myöhemmin kun on yksin sitä sättii itseään omista virheistään, mitä teki keskustelun aikana, vaikka tyttö ei niitä olisikaan huomannut. Se vaan on niin, että tarvitsisi kohentaa omaa itseluottamustaan ihan yleisesti. Tuossa joku sanoi, että poika suoranaisesti välttelee esim. katsekontaktia keskustelussa ihailemansa tytön kanssa. Tämä on vain ihan juuri ujoutta, mutta myös siinä voi pitää hieman tyttöä korkeammassa asemassa olevana, jonka edessä pitää nöyrtyä. On se elämä vaan niin vaikeaa... ja varsinkin rakkauden löytäminen...

• Amk:lainen

Kun on ihastunut johonkin tyttöön, on helpompi ihailla etäältä tätä ihailun kohdetta. Liian myöhään sitä saattaa huomata, että onkin menettänyt hänet...(tämä onkin hankkinut itselleen poikaystävän tai sitten koulu päättyy eikä tulekkaan enää mahdollisuutta kysyä kahville tai leffaan tutustuakseen tähän paremmin.

• ............

Vaikka oonkin tyttö, ja vaikka rakkauteni (ei yhdessä olla) onkin samassa koulussa, en kehtaa mennä juttelemaan.
      Vapaa-ajalla me ollaan kuitenkin kavereita ja pölistään melkeen kaikesta maan ja taivaan välillä!
      Rasittavaa...
      En vaan saa rohkeutta ja tuntisin itseni noloksi/naurettavaksi koska en keksisi mitään hyvää sanottavaa tai syytä miksi menisin juttelemaan.

• Pumppu

Uskoisin, että ongelma ei niinkään ole siinä, että ei voi mennä puhumaan tytölle - jos tämä siis on samassa koulussa - vaan siinä, että uskaltaisi kysyä tyttöä johonkin.

Jotkin pojat saattavat olla ujoja, mutta luulen, että todellinen syy on lievähkö epäonnistumisen pelko; kulttuurissamme miehen epäonnistumista ei suvaita. Miesten tulisi myös olla 'kovia', minkä vuoksi rakkauden ilmaisut ja hempeilyt eivät ole niin soveliaita.

Ongelma voi olla myös siinä, että kokee ihastuksen kohteensa niin valloittavaksi ja jumalalliseksi, että ei vain pysty juttelemaan hänen kanssaan. Tai jos pystyy juttelemaan, kokee hänet niin paljon 'paremmaksi', että ei haluaisi häiritä hänen elämäänsä, pahimmassa tapauksessa pitkäksikin aikaa. On myös mahdollista kokea, ettei ansaitsen häntä.

Myös muilla ihmissuhteilla on merkitystä. Ihastuksen kaveri saattaa olla kiinnostunut tästä pojasta tai sitten ihastuksen ja pojan ystävyys on sellaista, että poika ei halua tärvellä sitä kertomalla tai kysymällä. Lienee sanomattakin selvää, että katseissa on erilaista pilkettä sen jälkeen, kun on kysytty vaikkapa vain kahville - ellei sitä ole tehty kouluasian varjolla viattomasti. Oma lukunsta ovat lisäksi pojan kaverit: Onko pari heidän mielestään ansainnut toisensa? Entä jos joku kaverikin piti samasta tytöstä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3682
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      32
      3257
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2888
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2730
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1709
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1539
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1517
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1484
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    Aihe