Olen ollut harjoittelussa ala-asteella ja valitettavasti olen työskennellyt opettajan kanssa jonka käsitykset opettamisesta ovat kuin kaukaisesta menneisyydestä. Hän on itse sanonut että koulun ja oppimisen ei saisi olla lapselle hauskaa vaan on opittava tekemään asioita joista ei tykkää. Hän on sellainen tosi ankara, tiukka ja pisteliäs ja oikein tuntuu miten negatiivinen energia leijailee hänen tunneillaan. Hänella on myös lempioppilaita ja silmätikku-oppilaita. Itse olen sitä mieltä että ankara saa olla mutta tiettyyn pisteeseen asti. Onko tällaiset opettajat vielä kuinka yleisiä?
vanhanaikainen
opettaja?
2
500
Vastaukset
- saa olla
mutta silti on opittava asioita, joista ei tykkää.
- opettaja on
se paras opettaja. Hänen tunneillaan oppii asioita.
Uudenaikaisen opettajan tunneilla on kivaa, mutta siellä ei opi mitään muuta kuin metelöimään, käyttäytymään röyhkeästi ja valittamaan.
Nimim. kokemusta on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi604635Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal954335- 713778
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963717Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1182752- 352538
- 372442
- 242419
- 382409
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232284