Patong beach

Karsea paikka!

Kaikki jotka mietitte Thaimaan matkaa ja pohditte mukavaa kohdetta niin pieni vinkki: välttäkää Patong beachia! Vietimme siellä matkamme aikana yhden illan ja paikka ei ollut kovinkaan kaukana maanpäällisestä helvetistä. Ihan kuin Playa del Ingles olisi siirretty Thaimaahan: ihan liikaa ihmisiä, jokaisen kaupan ovelta huudettiin "terve terve, mita kuulu", räätälit melkeinpä repivät sisään kauppohin, tunkua, ryysistä ja länsimaisia baareja. Päivällä nähty rantakin oli kaukana kauniista, ruskeaa vettä ja ryysistä.

En tiennyt että noin kamalaa paikkaa voi Thaimaasta löytyäkään, tosin oletan että Pattaya on varmaan vieläkin kamalampi.

Phuketin saarelta suosittelen Karonia, Kataa ja Kamalaa, ja muualta Thaimaasta Krabia, jos siis haluaa lomaltaan rauhaa, ostoksia omaan tahtiin, kauniita maisemia ja mukavia ihmisiä.

12

2796

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kata

Siinähän se mun kanta jo otsikossa tulikin.

• tebis

...olen käynyt mieheni kanssa pattayalla (just joulukuussa!) joten jos patong biitsillä huudella terve terve...niin sitä ei tapahdu pattayalla, joka oli ihana paikka!!!!!
        Ei suinkaan karsea, kuten täällä arvailtiin!!

Pattayaa ei kannata arvostella ellei ole itse käynyt siellä!

• JUURIKAAN
        tebis kirjoitti:

...olen käynyt mieheni kanssa pattayalla (just joulukuussa!) joten jos patong biitsillä huudella terve terve...niin sitä ei tapahdu pattayalla, joka oli ihana paikka!!!!!
        Ei suinkaan karsea, kuten täällä arvailtiin!!

Pattayaa ei kannata arvostella ellei ole itse käynyt siellä!

EROA TOISISTAAN. PATONGILLA VÄHÄN SUOMALAISIA, NIINKUIN PATTAYALLAKIN. JOS EI MENOMESTAA HALU, PYSYKÖÖT MOLEMMISTA POISSA. MOLEMMISTA ITE TYKKÄÄN.

• ja tulevaisuudessa...

Phuketin saarella viimeistään vuoden päästä ainakin Karonilla, Katalla ja Kamalalla huudellaan:"terve terve, mitä kuuluu" jne.

Onhan oletettavasti niilläkin jo vieraillut ainakin yksi aloittajan kaltainen Playa del Ingelisin tuntija, mukava sivistynyt ihminen ja valaistunut opettaja.

• Joo.

Löytyy monta paikka jossa ei ole mitään ryysistä eikä kukaan huuda terve,terve,päinvastoin,tuskin edes morjestavat.

On se kurjaa olla turistima maailmalla,aina joku perkeleen paikallinen yrittää myydä jotain ja on vittu vielä opetellut suomeakin sitä varten,terve terve,halpa hinta,hyvä laatu.

On se perskutti ankeaa,ei hitto,parasta olisi mennä johonkin hiton korpeen jossa on niin kurjaa ja ankeaa ettei sinne kukaa muu viitsi tulla;)

• Hakkaan jos ei muu auta

Pakkoko niitä köyhiä myyhäpellejä on noteerata ollenkaan, itse näytän sellaisille keskisormea, eikö ole munaa sulla näyttää mitä niistä ajattelet? Mulla on ja haukun päälle. Kerran Puerto Ricossa myyjäpelle kävi kiinni ja nosti vyötäröstä ilmaan, iskin heti lämmensyrjäiskun sen kaulaan. Kiittäköön onneaan, etten lyönyt sitä molemmilla kämmenillä korville yhtäaikaa....miettii sekin paskiainen kahdesti kelle alkaa poskeaan soitella jatkossa, mustalaisen näköisiä ne espanjalaiset ja sellasiihan ne ovatkin. Kyllä se olemuskin kertoo jos on kuin hiiri niin ne tulee aikomaan, mutta kun on aina rinski paskiaisii kohtaan niin olemukseen tulee automaattisesti sellaista gloriaa että pysy poissa vittuilemasta ja häiritsemästä mua tai saat turpaas. Suosittelen nyrkillä ratkomaan asioita poliisinkin pelon uhalla. Parempi rosis kuin elää kyyristellen.

• Erkki

Sä oot KINGI!!!

• paras

jos toiseen käy kiinni se osoittaa huonoa itsetuntoa.Itse tiedän mikä olen ja habituksestani sen tietävät toisetkin,en ole ikinä joutunut tappeleen.Jos joudun niin se ei ole lasten katteltavaa.huonoja ihmisiä en edes viitsi lyödä.Ehkä etsin rajojani.En tiedä

• Tosikkoko?

Voitko kertoa missä on se kuvaamasi maanpäällinen helvetti,kun kerran tiedät.Tilaan matkan heti ,kiinostaa kovasti.

• xyz

No niin!
        Kun matkustatte ikäviin paikkoihin, ottakaa selvää vaikka keskustelupalstan kautta,kannattaako esim. Patong Beachille matkustaa!
        Minulle riitti kerta. Tykkään Cha-am/Hua-hin suunnasta, koska kuninkaan kesälomapaikan ansiosta tilanne siellä on rauhallisempi.
        Likat ovat siellä mukavampia.
        Phuketissa on kyllä lapsiperheille parempia paikkoja.

Nämä Epsanjan kaupustelijat ovat kyllä enemmän muista maista, jotka viisastelevat turisteille,
        jotka eivät osta. Eipähän tarvii enää mennä
        Kanarian saarille (tosi kallista).

• cbxa
        xyz kirjoitti:

No niin!
        Kun matkustatte ikäviin paikkoihin, ottakaa selvää vaikka keskustelupalstan kautta,kannattaako esim. Patong Beachille matkustaa!
        Minulle riitti kerta. Tykkään Cha-am/Hua-hin suunnasta, koska kuninkaan kesälomapaikan ansiosta tilanne siellä on rauhallisempi.
        Likat ovat siellä mukavampia.
        Phuketissa on kyllä lapsiperheille parempia paikkoja.

Nämä Epsanjan kaupustelijat ovat kyllä enemmän muista maista, jotka viisastelevat turisteille,
        jotka eivät osta. Eipähän tarvii enää mennä
        Kanarian saarille (tosi kallista).

"Likat ovat siellä mukavampia."

Millä tavalla?
        Mikä ikäraja?
        Miten tarkistat?

• Rönssit

Oltiin 2 vkoa Patongilla, ja upea paikka. Ranta oli upea ( paskasesta vedestä ei tietoakaan...) ja parin ekan pvän jälkeen loppu se myyntimiesten huutelu. Sitten se jatkui vaan ystävällisenä keskusteluna. Mun mielestä toi on just perinteisä suomalaista matkailijaprofiilia, matkustetaan vaan lämpimään, ja toivotaan ettei jouduta juttelemaan kenellekkään. On myöskin huomioitava, että Phuketissa varsinkin, niiden elanto on turisteista, eli meistä kiinni. Ja silti he jaksavat olla ystävällisiä. Suosittelen!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3662
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3209
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2855
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      82
      2677
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1485
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1458
    Aihe