elikkäs mä haluaisin saada vatsalihakset näkyviin, mut vatsassa on vähän liian iso rasvakerros. ni täytyyks mun ensin laihduttaa ja saada rasvaprosentti vähenemään ennenku kannattaa aloitaa kunnon vatsatreeniä? eli siis tuleeko mahasta vaan paksumpi jos samaan aikaan laihduttaa ja kehittää vatsalihaksia. mulla vatsalihakset näkyy ihmeen helpolla ,vaikka oon tyttö ja sen pitäis yleensä vaatia paljon harkoittelua. (olen ollu muutama vuosi sitten laihempi, jolloin vatsalihakset erottuivat silleen aika selvästi)
ABS
1
564
Vastaukset
- Sampionsip botibilder
"ni täytyyks mun ensin laihduttaa ja saada rasvaprosentti vähenemään ennenku kannattaa aloitaa kunnon vatsatreeniä?"
Voithan sä aloittaa vatsalihastreenin vaikka heti, mutta ne lihakset ei sieltä rasvan alta näy. Se rasvakerros on vähän niin kuin lumihanki, eli se peittää alla olevat muodot näkyvistä, eikä suinkaan seuraa jokaista mutkaa milintarkasti. Vatsalihakset eivät koskaan pullistu samalla tavalla kuin esim. hauis, eli ainoa tapa saada ne selvästi erottumaan on ohentaa rasvakerrosta.
"eli siis tuleeko mahasta vaan paksumpi jos samaan aikaan laihduttaa ja kehittää vatsalihaksia."
Ei tule. Ei ne sun vatsalihakset kasva mitenkään merkittävästi vaikka miten treenaisit. Vatsalihakset on kenties vaikein lihas saada erottumaan, koska ne eivät kehity ihan samalla tavalla ulospäin pullistuen kuin muut lihakset.
"mulla vatsalihakset näkyy ihmeen helpolla ,vaikka oon tyttö ja sen pitäis yleensä vaatia paljon harkoittelua. (olen ollu muutama vuosi sitten laihempi, jolloin vatsalihakset erottuivat silleen aika selvästi)"
Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Jokaisella ihmisellä on joka hetki riittävä määrä vatsalihaksia siihen, että ne näkyvät jos rasvaprosentti on alhainen. Vatsalihasten tarkoitus on suojata sisäelimiä ja tukea kehoa esim. seistessä ja istuessa, eli ne ovat kyllä paikallaan aina ja jokaisella. Jos olet ollut laiha niin se selittää lihasten näkyvyyden. Siihen ei tarvita mitään erityistä treeniä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573