Kiva palsta

toivottavasti ei tarvi kuitenkaan koittaa kahta liiemmin seurata eli asialinjalle yleisiin koiriin vaan...pe ja la iltaisin voidaan sitten juoruta täällä koirista ja vähän ohi :)

13

1251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eipä kirjaudu ei..

Tähänkin on helppo ratkaisu: tuolla yleistä koirista, siinä ylhäällä on suora linkki tänne - joten tänne voisi laittaa samanlaisen linkin sinne yleistä koirista osastolle, tuohon ylös niin ei tarvi monen mutkan kautta matkailla. Enhän mä laiska toki ole...:)

Wuffis (jotain häikkää kirjautumisessa)

• hatam

Jutella nyt kahdella palstalla samoja asioita.
      Vai mikä nämä eroittaa toisistaan ???

• wuffis

Aha no nyt onnistui kirjautuminen. Sitähän mä ehdottelin että sen yleistä koirista palstan nimeä muutetaan sallivampaan suuntaan. Nythän on niin että majoitutaan tänne ja seikkaillaan siellä jne... Hieman sekavaahan tämä on.

Vaan eipä tämäkään liittynyt koiriin mitenkään!

• hatam
        wuffis kirjoitti:

Aha no nyt onnistui kirjautuminen. Sitähän mä ehdottelin että sen yleistä koirista palstan nimeä muutetaan sallivampaan suuntaan. Nythän on niin että majoitutaan tänne ja seikkaillaan siellä jne... Hieman sekavaahan tämä on.

Vaan eipä tämäkään liittynyt koiriin mitenkään!

Kunhan pulistaan aikamme kuluksi.

• wuffis
        hatam kirjoitti:

Kunhan pulistaan aikamme kuluksi.

Sehän sopii. Mulla on nimittäin töissä niin tylsää että päivät kuluu lähinnä eri foorumeissa ja muuten vaan surffaillessa. Ja sitten tästä vielä maksetaan... toisaalta voihan se näyttää että mä oikeasti tekisin töitä kun konetta naputan koko ajan. Nytkin on ties kuinka monta ikkunaa auki. Uutiset tulee luettua varmaan kymmenen kertaa päivässä ja sitten tämä viihde puoli tietenkin:)

• hatam
        wuffis kirjoitti:

Sehän sopii. Mulla on nimittäin töissä niin tylsää että päivät kuluu lähinnä eri foorumeissa ja muuten vaan surffaillessa. Ja sitten tästä vielä maksetaan... toisaalta voihan se näyttää että mä oikeasti tekisin töitä kun konetta naputan koko ajan. Nytkin on ties kuinka monta ikkunaa auki. Uutiset tulee luettua varmaan kymmenen kertaa päivässä ja sitten tämä viihde puoli tietenkin:)

missä niin helpolla pääsee ???
        Mä kun olin vielä hommissa, ei auttanut vilkuilla muuta kuin etulasista tietä. Ja silloin tällöin peruutuspeilejä. Palkka tuli etupäässä myöskin istumisesta; pisimmillään 12 tuntia yhtä kyytiä puikoissa.
        Ai niin, sinähän kerroit joskus olevasi paperikoneella. Muistanko oikein?

• wuffis
        hatam kirjoitti:

missä niin helpolla pääsee ???
        Mä kun olin vielä hommissa, ei auttanut vilkuilla muuta kuin etulasista tietä. Ja silloin tällöin peruutuspeilejä. Palkka tuli etupäässä myöskin istumisesta; pisimmillään 12 tuntia yhtä kyytiä puikoissa.
        Ai niin, sinähän kerroit joskus olevasi paperikoneella. Muistanko oikein?

Konttorirotta ja paperin pyörittelijä joku myyjän tapainen olen. Paperikonetta olen joskus maalannut mutta sitä tuskin olen koskaan missään maininnut;)
        Nettisivujen simppeliä päivittelyä, sähköpostin kanssa sohlaamista ja 8 tuntia istumista ja välillä asiakkaiden kanssa asioimista.

• hatam
        wuffis kirjoitti:

Konttorirotta ja paperin pyörittelijä joku myyjän tapainen olen. Paperikonetta olen joskus maalannut mutta sitä tuskin olen koskaan missään maininnut;)
        Nettisivujen simppeliä päivittelyä, sähköpostin kanssa sohlaamista ja 8 tuntia istumista ja välillä asiakkaiden kanssa asioimista.

ja samalla muisti menee.
        Mutta toisaalta, paperiahan se toinenkin ammattilainen pyörittelee, omalla tavallaan.

• wuffis
        hatam kirjoitti:

ja samalla muisti menee.
        Mutta toisaalta, paperiahan se toinenkin ammattilainen pyörittelee, omalla tavallaan.

Kyllä tässä pää pehmenee itse kullakin kun päivät ei kovin tapahtuma rikkaita ole. Periaatteessa nää hommat hoitais noin tunnissa mitä päivään mahtuu. Mutta pakko jonkun olla paikalla silloin kun joku ihan oikeasti tulee ovesta sisään. Muuten ison osan hommasta vois tehdä etätyönä kotona.

Onneks sihteerikkö hoitaa suurimman osan noista paperi hommista8)

• serop1

nämä erottaa toisistaan se, että täällä saa puhua mistä haluaa ja avautua, kun taas koirista yleisesti puhutaan yleistä koirista jne :) ihan selvä raja. Ja parempi näin. Mä en nhalua koirapalstalla lukea joutavan päiväisiä jorinoita vaan koirista!

• hatam
        serop1 kirjoitti:

nämä erottaa toisistaan se, että täällä saa puhua mistä haluaa ja avautua, kun taas koirista yleisesti puhutaan yleistä koirista jne :) ihan selvä raja. Ja parempi näin. Mä en nhalua koirapalstalla lukea joutavan päiväisiä jorinoita vaan koirista!

Jokainen voi hypätä sellaisen jorinaketjun ylitse.
        Mutta katsoppas vain sitä palstaa vast´edeskin. Varmasti löytyy edelleen niitä sinun inhoamiasi jorinoita.

• serop1
        wuffis kirjoitti:

Kyllä tässä pää pehmenee itse kullakin kun päivät ei kovin tapahtuma rikkaita ole. Periaatteessa nää hommat hoitais noin tunnissa mitä päivään mahtuu. Mutta pakko jonkun olla paikalla silloin kun joku ihan oikeasti tulee ovesta sisään. Muuten ison osan hommasta vois tehdä etätyönä kotona.

Onneks sihteerikkö hoitaa suurimman osan noista paperi hommista8)

Ja ilmottelen nisitä ylläpitäjille jne :)

• serop1
        serop1 kirjoitti:

Ja ilmottelen nisitä ylläpitäjille jne :)

ja tämä oli tarkoitettu hatamille ) tuli vahingossa painettua väärään kohtaan :D

Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3771
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      33
      3364
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2968
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2820
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1828
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      83
      1816
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1659
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1597
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      29
      1579
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1564
    Aihe