haluaisitko työtoveriksi

supermimmi

haluaisitko viehättävän ja huumorintajuisen naisihmisen työtoveriksi?jos niin kerro jos työpaikallasi on tarve ahkeralle ja oppimiskykyiselle työntekijälle ja valmius kouluttaa tehtäviin.olen etsinyt pirkanmaalta yrityksiä jotka voisivat kouluttaa esim.cnc-koneistajaksi tai muuhun vastaavaan mutta kaikki vaan haluavat valmiin ammattilaisen ja valittavat työvoimapulaa.

5

2057

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vallitessa

monikaan firma ei pysty uhraamaan yhtä työntekijää ummikon kouluttamiseen, ei vaikka tämä olisi kuinka viehättävä. Kirjoituksestasi saa sen käsityksen, että palkkaakin pitäisi maksaa!

• supermimmi

nyt kukaan voi vaatia ens alkuun palkkaa jos ei heti voi tuottaakkaan mitään.joustoahan tässä nykytyöelämässä puolin ja toisin vaaditaan.ja minä kun en ole mikään kädestä pitäen opetettava ja hoksottimet ja päättelykyky löytyy omasta takaa.pitkällä tähtäimellä varmasti järkevämpää kuin vielä vuodenkin päästä kirota sitä "työvoimapulaa"...

• metallitöihin
        supermimmi kirjoitti:

nyt kukaan voi vaatia ens alkuun palkkaa jos ei heti voi tuottaakkaan mitään.joustoahan tässä nykytyöelämässä puolin ja toisin vaaditaan.ja minä kun en ole mikään kädestä pitäen opetettava ja hoksottimet ja päättelykyky löytyy omasta takaa.pitkällä tähtäimellä varmasti järkevämpää kuin vielä vuodenkin päästä kirota sitä "työvoimapulaa"...

Ilman palkkaa. Kyllä aikaa voi kuluttaa muuallakin jos ei ole rahasta puutetta. Naurettavaa edes vaatia että pitäisi aluksi tehdä ilman palkkaa. Kuka hyvänsä torvi osaa tehdä niitä töitä jos vaan haluaa.
        Mitä työvoimapulaa se on jos pitää saada ammattilainen lähes ilmaiseksi paskaiseen ja meluiseen työpaikkaan. Mene mieluummin vaikka telemarkkinointialalle...

• metallimies24v
        metallitöihin kirjoitti:

Ilman palkkaa. Kyllä aikaa voi kuluttaa muuallakin jos ei ole rahasta puutetta. Naurettavaa edes vaatia että pitäisi aluksi tehdä ilman palkkaa. Kuka hyvänsä torvi osaa tehdä niitä töitä jos vaan haluaa.
        Mitä työvoimapulaa se on jos pitää saada ammattilainen lähes ilmaiseksi paskaiseen ja meluiseen työpaikkaan. Mene mieluummin vaikka telemarkkinointialalle...

On siinä taas joku idiootti puhumassa asiasta josta ei ole hajuakaan. Joillakin se raha ei puussa kasva. Itse olen hitsarina ja palkassa ei mitään moittimista... 2400 euroa kuussa, kainuun seudulla! Ja noita luokkahitsaajan hommia ei varmasti mikään puhelinmyyjä tee. Työ on ehkä vähän likaista mutta mitä pahaa se lika tekee? Pesemällä lähtee pois! Metallialalta ei ainakaan työt lopu niinkuin nykyään ylikoulutetuilla ihmisillä....opiskellaan insinööriksi sun muuksi tirehtööriksi mutta kortiston pitkäaikais-asiakkaiksi jäävät! Ja kyllä ammattilaisille aina maksavat hyvin....ymmärrän hyvin ettei makseta ihmiselle jolla ei ole hajuakaan mitä pitäisi tehdä....aika iso rahareikä. Jos haluat metallialalle, niin mene alan kurssille...sen jälkeen helpompi mennä töihinkin.

• työmoralisti
        metallimies24v kirjoitti:

On siinä taas joku idiootti puhumassa asiasta josta ei ole hajuakaan. Joillakin se raha ei puussa kasva. Itse olen hitsarina ja palkassa ei mitään moittimista... 2400 euroa kuussa, kainuun seudulla! Ja noita luokkahitsaajan hommia ei varmasti mikään puhelinmyyjä tee. Työ on ehkä vähän likaista mutta mitä pahaa se lika tekee? Pesemällä lähtee pois! Metallialalta ei ainakaan työt lopu niinkuin nykyään ylikoulutetuilla ihmisillä....opiskellaan insinööriksi sun muuksi tirehtööriksi mutta kortiston pitkäaikais-asiakkaiksi jäävät! Ja kyllä ammattilaisille aina maksavat hyvin....ymmärrän hyvin ettei makseta ihmiselle jolla ei ole hajuakaan mitä pitäisi tehdä....aika iso rahareikä. Jos haluat metallialalle, niin mene alan kurssille...sen jälkeen helpompi mennä töihinkin.

hyvä metallimies24v, tuo on fiksua puhetta.sääli että esim.metallialan töissä on paljon em. laiskoja ja moraalittomia tekijöitä joilla sattuu olla amis käytynä ja siitä paperit taskussa.koskahan työnantajat tajuaa että olis kannattavampaa kouluttaa työtehtäviin joku motivoitunut ehkä muun koulutuksen saanut kuin odotella niitä "valmiita ammattimiehiä",jotka ei arvosta työtä yhtään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2934
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1578
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      904
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      744
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      688
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      687
    Aihe