Joopajoo. Eli hommasin otsikon mukasen purkin ja tietysti pitää tulla heti ongelmia, muutenhan kaikki ois liian helppoo. Eli kun pitäs mennä konfiguroimaan toi purkki, niin siinä tulee se sivu, joka kysyy salasanaa. No ohjekirjan mukaan pitäs vaan painaa loginia, koska tehdasasetuksena ei ole salasanaa. No sit kun painan sitä niin ruutuun tulee vaan, että "password not match" ja siitä en sitten pääse etenpäin. Eli jos jollain ois käyny vastaavaa tai tietäis mitä pitäis tehä niin pistäkää tänne ideoita. Niin ja koitin sit painaa restarttia takaa, mutta ei auttanu. Ite olin heti sitä mieltä, että paska laite ja takas kauppaan, mutta aattelin koittaa täältä ensin
gigaset SE505
6
1193
Vastaukset
- ahaa jelppivä
No kokeile tunnus:admin ja salasana:tyhjä
- voi v...
...mutta siinä ei voi kirjottaa tunnusta, vaan pelkän salasanan. Kokeilin salasanaks admin, mutta ei auta
- isam
Soita ohjekirjan antamaan asiakaspalvelunumeroon.
Sain sieltä aikanaan hyvät neuvot.- Gigaset
laite? Itse olen suunnitellut juuri tuota laitetta. Mutta jos menee noin monimutkaiseksi, niin taidanpa ostaa jonkin toisen.
- vpo v..
Gigaset kirjoitti:
laite? Itse olen suunnitellut juuri tuota laitetta. Mutta jos menee noin monimutkaiseksi, niin taidanpa ostaa jonkin toisen.
Juu ei ole surkee laite. Palautin omani kauppaan ja sain uuden ja helpotus oli suuri kun kaikki meni niinkun piti, eli se eka laatikko oli rikki, mutta tää toinen on toiminu ihan loistavasti ja kantamakin on ihan mukavan pitkä. Ohjeet on tosin ehkä vähän sekavat, mutta kyllä asennus onnistuu ihan hyvin.
- Gigaset
vpo v.. kirjoitti:
Juu ei ole surkee laite. Palautin omani kauppaan ja sain uuden ja helpotus oli suuri kun kaikki meni niinkun piti, eli se eka laatikko oli rikki, mutta tää toinen on toiminu ihan loistavasti ja kantamakin on ihan mukavan pitkä. Ohjeet on tosin ehkä vähän sekavat, mutta kyllä asennus onnistuu ihan hyvin.
Mä ostin kuitenkin eilen just kyseisen laitteen. Pöytäkone on jo yhdistetty sen kautta ja ens viikolla saan kannettavan ja siihen kokeilen langatonta yhteyttä. Toivon mukaan kaikki menee myös siinä tapauksessa hyvin ja homma toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi433856Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393446- 693058
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912900- 351898
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851894- 241729
- 291671
- 321663
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231624