atomic rs-11 vai fischer rcs?
kummat ovat paremmat sukset
16
3033
Vastaukset
- jts
parempi..jotkut tykkää atomeista..jotkut fissereistä..hyviä molemmat!!
jos on vaikea valita..osta molemmat!! - ovat parhaat...
Minisukset ovat parhaat. Laskin niillä pienenä poikana jos jonkinlaisissa paikoissa. Kerran hyppäsin pienestä hyppyristä lähellä olevan koulun ruokalan katolle, jotta sen pituinen se :=O
- JTM
...hyviä. Taitaa olla yhtä monta mielipidettä kuin käyttäjääki.
- JTM
Perheen kauniimpi osapuoli hiihtää kyseisillä atomiceillä ja itse kyseisillä fischereillä. En kummastakaan löydä pahaa sanottavaa.
- Jeppe
...ovat ne, joista satut paremmin sopivan parin saamaan. Itse hiihtelen Atomicilla. Yksi huomio itselläni Fischeriin verrattuna on, että nykyisissä Atomiceissani pysyy voiteet huomattavasti paremmin kuin edellisissä Fischereissä, joita en saanut ikinä luistamaan kunnolla. Suurin piirtein samantasoiset teoriassa olisi pitänyt olla, Fischer jopa jonkun verran kalliimpi. Pohjan kuviointi molemmissa samanlainen. Madshus on kaverillani ja luistaa yhtä hyvin kuin Atomic.
- ole paras
1. Rossignol
2. Atomic
3. Ficher - jts
ole paras kirjoitti:
1. Rossignol
2. Atomic
3. Ficherväitteesi..ite en ainakaa pysty laittamaa paremmuusjärjestyksee!!
- Jukka
Jos itse pitäis noista jommat kummat valita niin ottasin ne Fischerit. Älä vain osta niitä Atomicin suksia, kun ovat todistetusti olleet laidastaan huonoja tänä vuonna. Siksi niitä myydään nyt niin halvalla.
Sitäpaitsi, ostetaanko sukset vaan pelkän nimen takia?
Tuossa aikaisemmin joku kirjoitti, että ota ne joista löydät paremman parin. Ja siinä on kyllä aivan oikeassa.
Niin ja vaadi palvelua ja asiantuntevuutta.- suksittelija
Itse ostin viime kevättalvella kyseiset atomicit ja en voi kyllä ainakaa minä moittia. Niillä ei nyt oo kyllä tuhansia kilometrejä takana mutta ainaki minä oon ollu tyytyväinen. On kyllä niin että joka merkiltä löytyy niitä hyviä ja sopivimmat vain pitää valita. Fischeritki tuosta varastosta löytyy luisteluun ja hyvät on neki. Makuasioita....
- suksittelija
suksittelija kirjoitti:
Itse ostin viime kevättalvella kyseiset atomicit ja en voi kyllä ainakaa minä moittia. Niillä ei nyt oo kyllä tuhansia kilometrejä takana mutta ainaki minä oon ollu tyytyväinen. On kyllä niin että joka merkiltä löytyy niitä hyviä ja sopivimmat vain pitää valita. Fischeritki tuosta varastosta löytyy luisteluun ja hyvät on neki. Makuasioita....
Mulla onki tietysti rc-11 ne atomicit ku ne on pertsasukset.
- ???
mikä on hyvä pari?
- suksittelija
??? kirjoitti:
mikä on hyvä pari?
Jos myyjä on asiantuntija alalla niin se kyllä aika hyvin pystyy valinnan tekemään. Mieluummin semmonen joka harrastaa itse hiihtoa vähä enemmän kuin talvilomalla lapis. Itse esim. haen "hyvät" sukset nykyään tutusta paikasta tutulta myyjältä. Luottamus on syntynyt koska huonoa paria ei oo kertaakaa myyty. Sitte ns. kivikkosuksia voin ostaa joskus kyllä itse valitenki jostain tarjouksista.
- junnun isä
jos katsot mc kilpailuja telkusta tai tulevia olympialaisia et paljon muita nää kuin fisuja tai atomicceja joten molemmat on huippuja meidän tallin junnulla on kumpiakin ja sen olen huomannut että fisut imee nopeemmin voidetta eli vähemmällä voitelulla kisa kuntoiset sukset ku atomicit ,
- tietää
ettei merkillä loppujen lopuksi ole väliä, vaan sillä mistä löytää ne SINULLE parhaiten sopivat (kunnolle/tekniikalle)sukset. Minulla on olut hyviä suksia Karhulta, Fischeriltä, Atomiciltä, Peltoselta ja nyt Skitrabbilta.
- asd
taas näitä mahdottomia kysymyksiä.
tietenkin se kummasta löytyy sille hiihtäjälle parempi pari joka hiihtää niillä suksilla. - jeejeejee
pari talvea voidellut ja hiihdellyt fisut niin ilman muuta ne.
Toisaalta suoraan pakasta revitty Atomic on aika hyvä.
Hae myyjän kanssa oikea pari sulle, mene tiistai aamupäivänä kauppaan, saatte myyjän kanssa rauhassa valkata pareja, eikä myyjäkään ole kiireessä, vaan ehtii valitsemaan pareja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708