Olipas taas kivaa tulla koulusta väsyneenä kotiin kun suunnilleen heti astuttuaan sisään huomaa, että makkarissa on palmu revitty puoliks ja multaa pitkin lattiaa! Arvas tietenkin kuka pikku veitikka oli asialla. Eihän Tane koskaan tekis semmosta eikä oo koskaan tehnytkään. Eikä kyllä oo toi riiviökään ennen, mut nytpäs tekikin ihanan yllätyksen! Oli siinä sitten vähän siivoomista, rangasitukseks vein ensin Tanen lenkille ja vasta sitten Pepin. Toivottavasti tää tästä, ei kyllä pahemmin oo ennen tuhonnut paikkoja... :)
Hupsu meni ja sotki... :/
4
302
Vastaukset
- täällä kans
vai on sielläkin pikku tuholainen=))itse kanssa tullessani kotiin huomasin että koiria ei näy missään, harvoin ne missään piilottelee makaa vaan eteisessä ja kun tulen kotiin niin käyvät haistamassa ja jatkavat oleiluaan.
No nytten ei näkynyt kumpaakaan...ja vaatteet kun sain naulakkoon niin olohuoneessa oli ylläri....UUDESSA matossa oli koiran mentävä AUKKO....PRKL...eipä ole tämä pikku veitikka meillä ennen mitää tuhonnu mutta taisi tuo uusi(kaks päivää sitte ostettu)matto olla maukas=)))meinasin revetä niin hysteeriseen nauruun mutta jatkoin vaan omia juttujani...hih...=))))
kaipa noi lapsukaiset keksii mitä hauskimpia juttuja=)) samoin kaverini oli viimeviikolla ihmetellyt että mihinkäs ne stringit oli kadonnu pyykkikorista...kaksi päivää sen jälkeen hänen koiransa kakkas stringit ulos...on siinä ohi kulkijoilla lenkillä hauskaa jos näkevät pellonreunassa koiran paskaa jossa seassa naisten stringit;))- kukille kyytiä
heräsin yx aamu tos neljän aikaan kun pentu ilosena söi mun rahapuuta.mä en niinkää ollu ilonen.se oli pöydältä ottanu.yllättävän paljo multaa yhessä kukassa..hmph
- Hömelö
näitä on aina niin hauska lukea :D Meidän rontti ei oikeen mitään sotke tai tuhoa, mutta saa nähdä jos se vielä joskus keksii jotain..viimeistään sitten kun hankitaan sille kaveri niin voisin kuvitella että se on se pyörremyrskyn käynnistys...
- pikkuhaukku
Tulin äsken koulusta ja olihan sitten olohuoneen lattialle käyty hakemaan vessapaperirulla ja paperin palasia ympäriinsä. x) Jatkoi vielä pentu senkin jälkeen kun olin sitä vähän torunut sitä naurun jälkeen. ;D Tällä kertaa tosin uskon että molemmat koirat on osasyyllisiä asiassa, nimittäin kyllä tämä Tanekin on joskus repinyt paperirullia, tosin siinä ei oo enää kyl ollu paperia jäljellä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1382368Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n692280Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi661959EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt741654- 1041523
Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan1021498Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1191391Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki321244Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191191- 811134