Twilight Princess

eewokki

Tietääkös ketään että puhutaanko tuossa tulevassa zeldassa ollenkaa vai onko siinä pelkästään tekstit ja muutamat hihittelyt? Yritin etsiä tuohon vastausta mutta heikolta näyttää.. :(

7

643

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei taideta puhua, mikä on hyvä asia. Zelda ei ole Zelda, jos siinä on puhetta.

En tiedä miksi Nintendo muutti pelin julkaisuaikaa pidemmäksi. He sanoivat, että he vielä hiovat pelin puhtaaksi extroilla. En tiedä, jos he laittoivat puhetta siihen, mutta sen näkee sitten myöhemmin...

• landon2

Mielen osoitus jos siinä puhutaan...

• MrMario
        landon2 kirjoitti:

Mielen osoitus jos siinä puhutaan...

Tuskin ne siihen puhetta laittaa. Jotain hevoskilpailui niinku OoTssä tai MMkissä.

• huskie
        MrMario kirjoitti:

Tuskin ne siihen puhetta laittaa. Jotain hevoskilpailui niinku OoTssä tai MMkissä.

...eihän ole? Inhoan täyspuheellisia pelejä. Mulla on hämärä muistikuva, että joskus ennen Wind Wakeria joku Nintendolta olisi sanonut jotain sen suuntaista, ettei siinä tule olemaan puheita, koska pelaajan on saatava itse kuvitella hahmoille äänet ja puhetavat ym. Toivottavasti tuo olisi vieläkin voimassa.

• landon2
        huskie kirjoitti:

...eihän ole? Inhoan täyspuheellisia pelejä. Mulla on hämärä muistikuva, että joskus ennen Wind Wakeria joku Nintendolta olisi sanonut jotain sen suuntaista, ettei siinä tule olemaan puheita, koska pelaajan on saatava itse kuvitella hahmoille äänet ja puhetavat ym. Toivottavasti tuo olisi vieläkin voimassa.

ZELDOISSA EI PUHUTA KOSKAAN! kraur.. zeldat sai aikamoisen takaiskun, kun CD-i zeldoissa (jälleen minun aiheenani) puhuttiin.

Ja muuten niistä materiaaleista mitä nyt julkisuuteen on päästetty ei puhuta.

• huskie
        landon2 kirjoitti:

ZELDOISSA EI PUHUTA KOSKAAN! kraur.. zeldat sai aikamoisen takaiskun, kun CD-i zeldoissa (jälleen minun aiheenani) puhuttiin.

Ja muuten niistä materiaaleista mitä nyt julkisuuteen on päästetty ei puhuta.

CD-i Zeldat = jollekin ihmeen Philips-systeemille julkaistut "Zeldat" (3 kpl)? Noita haukuttiin joskus hienovaraisesti eräässä pelilehdessä, "koska ne eivät olleet Nintendon tekemiä ja siten eivät erityisen mielenkiintoisia". Älä sure, ei-fanit eivät niistä ole tietoisia ja fanit osaavat kiertää kaukaa. :D

Niin ja keksin vielä yhden syyn, miksi TP:ssa EI pitäisi olla puheita....siksi, kun eihän Linkillä ole ollut oikeita vuorosanoja tähänkään asti. Miten outoa se olisi, jos pelimaailmassa kaikki muut puhuisivat paitsi päähenkilö.

• landon, ei jaksa selittää
        huskie kirjoitti:

CD-i Zeldat = jollekin ihmeen Philips-systeemille julkaistut "Zeldat" (3 kpl)? Noita haukuttiin joskus hienovaraisesti eräässä pelilehdessä, "koska ne eivät olleet Nintendon tekemiä ja siten eivät erityisen mielenkiintoisia". Älä sure, ei-fanit eivät niistä ole tietoisia ja fanit osaavat kiertää kaukaa. :D

Niin ja keksin vielä yhden syyn, miksi TP:ssa EI pitäisi olla puheita....siksi, kun eihän Linkillä ole ollut oikeita vuorosanoja tähänkään asti. Miten outoa se olisi, jos pelimaailmassa kaikki muut puhuisivat paitsi päähenkilö.

CD-i Zeldat eivät olleet mitään huonoja, ne vaan oli sillai nopeesti hutastuja.. Tai no... miten sen nyt ottaa.... ja kerro missä lehdessä se "haukkuminen" oli..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3682
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      32
      3257
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2888
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2730
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1709
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1539
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1517
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1484
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    Aihe