tosiaa niin surkee mitä oon kuullu kaikilta?
onko se
4
246
Vastaukset
- Miksu
Samaa tavaraa se on,mitä ovat Microsoftin Windows-käyttöjärjestelmätkin,ainakin XP!!.
- kateellisia löytyy aina
taitaa kaverisi olla kateellinen kun ei ole äiti ostanut uutta konsolia vaan joutuu vanhalla kurpalla pelata.
- ja puhua sitten
veikkaisin että olet kuullut jutut vain sellaisilta jotka pelaa pleikkarilla tai nintendolla.kuulin minäkin pelkkää pahaa pleikkarista ennen kuin se tuli suomeen mutta hyvä laitehan se oli kun itse kokeili ja se pysyikin aina xbox360 saapumiseen asti vanhan xboxin kanssa hyllyssä.cubesta en ole kuullut ikinä mitään hyvää mutta en sanoisi sitä huonoksi vaikka omani myinkin pois aika nopeasti.
- vähän lisää
ostan ps3 ja revon heti kun ne tulee mutta varmaa ei ole jääkö kaikki kolme mulle vai saako joku lähteä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249